quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En gelukkig plak je haar fietsband.
Goede buur? Noem het maar gewoon gebruikt worden.
Want het simpelste fietsprobleem is automatisch alleen het vak van de fietsenmaker?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Bill_E het volgende:
omdat ze lui zijn. en stuur ze naar de fietsenmaker, het is zijn vak..
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef Appelknaller het volgende:
Vraag aan dat meisje een vergoeding in natura.
Kun jij een band plakken?quote:
Misschien omdat er altijd mannen zijn die het wel willen doen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef Arolsen het volgende:
Nu doe ik dat wel voor haar, ik wil een goede buur zijn.
Op de uni?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Misschien omdat er altijd mannen zijn die het wel willen doen?
Ik weet heel goed hoe het moet hoor, ben er alleen te lui voor dus breng em vaak even naar de fietsenmaker. Kost bijna niks op de uni.
De constructie die TS nu in stand houdt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:44 schreef zakpatat90 het volgende:
Waarom zou je het zelf doen als er ook mannen zijn die het voor je doen?
Daar kost het dus max 2,50quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Op de uni?
Een fietsenmaker blijft een fietsenmaker, en als jij te lui bent om in een half uurtje 10 euro te besparen moet je dat zelf weten, maar kom niet zeggen dat het goedkoop is.
Als ik iets kan doe ik het zelf, als het niet lukt laat ik het aan de expert over.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want het simpelste fietsprobleem is automatisch alleen het vak van de fietsenmaker?
Jij timmert af en toe nooit even een plankje weer recht omdat dat het vak van de timmerman is?
Ach welnee man! 15 min heb ik een band geplakt en alles er weer om en af.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:51 schreef wendy-mobiel het volgende:
1 de buitenband eraf krijgen is kutklus nr 1
2 vieze handen
3 vervolgens het lek niet kunnen vinden
4 buitenband er weer om krijgen is ook kutklus
Mijn fietsenmaker plakt ook niet maar gooit er een nwe binnenband om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |