quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En gelukkig plak je haar fietsband.
Goede buur? Noem het maar gewoon gebruikt worden.
Want het simpelste fietsprobleem is automatisch alleen het vak van de fietsenmaker?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Bill_E het volgende:
omdat ze lui zijn. en stuur ze naar de fietsenmaker, het is zijn vak..
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef Appelknaller het volgende:
Vraag aan dat meisje een vergoeding in natura.
Kun jij een band plakken?quote:
Misschien omdat er altijd mannen zijn die het wel willen doen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef Arolsen het volgende:
Nu doe ik dat wel voor haar, ik wil een goede buur zijn.
Op de uni?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Misschien omdat er altijd mannen zijn die het wel willen doen?
Ik weet heel goed hoe het moet hoor, ben er alleen te lui voor dus breng em vaak even naar de fietsenmaker. Kost bijna niks op de uni.
De constructie die TS nu in stand houdt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:44 schreef zakpatat90 het volgende:
Waarom zou je het zelf doen als er ook mannen zijn die het voor je doen?
Daar kost het dus max 2,50quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Op de uni?
Een fietsenmaker blijft een fietsenmaker, en als jij te lui bent om in een half uurtje 10 euro te besparen moet je dat zelf weten, maar kom niet zeggen dat het goedkoop is.
Als ik iets kan doe ik het zelf, als het niet lukt laat ik het aan de expert over.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want het simpelste fietsprobleem is automatisch alleen het vak van de fietsenmaker?
Jij timmert af en toe nooit even een plankje weer recht omdat dat het vak van de timmerman is?
Ach welnee man! 15 min heb ik een band geplakt en alles er weer om en af.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:51 schreef wendy-mobiel het volgende:
1 de buitenband eraf krijgen is kutklus nr 1
2 vieze handen
3 vervolgens het lek niet kunnen vinden
4 buitenband er weer om krijgen is ook kutklus
Mijn fietsenmaker plakt ook niet maar gooit er een nwe binnenband om
quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:51 schreef wendy-mobiel het volgende:
2 vieze handen
touché.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:21 schreef Alicey het volgende:
Mannen die altijd zeuren dat ze in van alles beter zijn en wanneer vrouwen dat punt onderkennen op het gebied van fietsbanden plakken, is het weer niet goed.
touchéquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:31 schreef Eenskijken het volgende:
vrouwen die zeuren over emancipatie, maar als de band kapot is moet de man opeens opdraven
Ik zeur dan ook niet over emancipatie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:31 schreef Eenskijken het volgende:
vrouwen die zeuren over emancipatie, maar als de band kapot is moet de man opeens opdraven
Nee, gewoon een ontzettende prutser.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef Triptamine2 het volgende:
Hoi, ik ben een man, ik kan het ook niet, ben ik nu homo?![]()
beter neem je even therapie zodat je minder autistisch post.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:40 schreef SpaceJoran het volgende:
breng gewoon naar fietsenmaker kkschooier
Okquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:40 schreef DaanA het volgende:
[..]
Nee, gewoon een ontzettende prutser.
beter hou jij je bek viese kkspleetoogquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:40 schreef linpunt het volgende:
[..]
beter neem je even therapie zodat je minder autistisch post.
fckng emo. kijk gewoon dit;quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ok![]()
* Triptamine2gaat in zichzelf snijden
neem je kutkop ergens anders heen, niemand mag je.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef SpaceJoran het volgende:
[..]
beter hou jij je bek viese kkspleetoog
Ja, ik was ook echt serieus over dat snijdenquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
fckng emo. kijk gewoon dit;
speciaal voor jou met leuk muziekje.
ik maakte maar een grapje hoor, natuurlijk weet ik dat jij geen autistische emo bent die op zaterdagavond alleen thuis zit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja, ik was ook echt serieus over dat snijden
En dat muziekje![]()
ga stoer doen met matties op deze forum kkbezemquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
neem je kutkop ergens anders heen, niemand mag je.
Kut, je hebt me doorquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje hoor, natuurlijk weet ik dat jij geen autistische emo bent die op zaterdagavond alleen thuis zit.
ik shine harder dan jou, koekwous.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef SpaceJoran het volgende:
[..]
ga stoer doen met matties op deze forum kkbezem
Fokkû, plak je ff mn fietsband?quote:
Een half uurtje??? Doe jij er zo lang over?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Op de uni?
Een fietsenmaker blijft een fietsenmaker, en als jij te lui bent om in een half uurtje 10 euro te besparen moet je dat zelf weten, maar kom niet zeggen dat het goedkoop is.
ik shine harder dan je lipglosquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik shine harder dan jou, koekwous.
[..]
Fokkû, plak je ff mn fietsband?
zelfs als de zon schijnt op het sneeuw?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef SpaceJoran het volgende:
[..]
ik shine harder dan je lipglos
Tuurlijk, breng je fiets maar helemaal naar Rotterdam, dan doe ik het wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik shine harder dan jou, koekwous.
[..]
Fokkû, plak je ff mn fietsband?
wow, respect.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:57 schreef SpaceJoran het volgende:
de zon zou wille dat die zo hard shinede als mij
Alhoewel dit heel simpel lijkt te klinken hebben veel mensen hier moeite mee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:14 schreef Zwolsboy het volgende: he dus geen tang als hamer gebruiken)
Bij ons op de uni dus niet, dat was mn punt. Fixen ze kleine dingen heel goedkoop. Sowieso bij mn fietsenmaker ook geen ¤10 maar ¤5. Tis maar net waar mn band het begeeft, of naar de uni of naar de fietsenmaker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen 1940 meer. Het kost gewoon 10 eu.
leipe fa2 mangquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:43 schreef Karzai het volgende:
Bij ons op de Uni gooiden we de fietsen in de gracht en als je dan luchtbelletjes zag dan was ie lek.
Ik zou dat ook graag willen doen, maar de enige vrouwelijke fietsenmaaksters die ik ken zijn lesbisch.quote:Op zondag 19 december 2010 00:23 schreef hexje het volgende:
Als ik een lekke band heb dan breng ik mijn fiets naar een vrouwelijke fietsenmaker.
de hoerquote:Op zondag 19 december 2010 01:03 schreef PalmRoyale het volgende:
Toen mijn vriendin eens vroeg of ik haar band wilde plakken zei ik "nee, dat doe je maar lekker zelf". Toen vroeg ze of ik even wilde uitleggen hoe het moet waarop ik zei, "nee dat zoek je zelf maar uit. In de schuur ligt alles wat je nodig hebt, leef je uit". Radio en speakers in auto monteren, geen probleem. Badkamer betegelen, geen probleem. Beetje timmeren, geen probleem. En dan aan mij vragen of ik haar band wil plakken
Maar al die andere dingen zijn niet smerig en vervelend.quote:Op zondag 19 december 2010 01:03 schreef PalmRoyale het volgende:
Toen mijn vriendin eens vroeg of ik haar band wilde plakken zei ik "nee, dat doe je maar lekker zelf". Toen vroeg ze of ik even wilde uitleggen hoe het moet waarop ik zei, "nee dat zoek je zelf maar uit. In de schuur ligt alles wat je nodig hebt, leef je uit". Radio en speakers in auto monteren, geen probleem. Badkamer betegelen, geen probleem. Beetje timmeren, geen probleem. En dan aan mij vragen of ik haar band wil plakken
Mijn band is nu ook lekquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef Arolsen het volgende:
Op een of andere manier merk ik dat vrouwen nooit zelf hun fietsband kunnen repareren als die lek is.
Mijn zussen konden dat al nooit. Altijd moesten mijn broer en ik het doen.
Maar ook op het werk. Een vrouwelijke collega had het erover dat de ban van haar fiets lek is. "Die repareert mijn vriend morgen" zei ze toen.
En nu bij mij thuis. Een meisje dat boven me woont heeft me gevraagd om haar fietsband te repareren. Nu doe ik dat wel voor haar, ik wil een goede buur zijn.
Maar waarom leren vrouwen dat nooit zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:31 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Mijn band is nu ook lek
MeisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:-)
Als jij vieze handen krijgt van banden plakken, dan doe je iets goed verkeerd.quote:Op zondag 19 december 2010 00:47 schreef childintime het volgende:
Ik kan prima een fietsband plakken. Heb dat ook al zovaak gedaan. Maar als ik een buurman zo gek kan krijgen dat voor mij te doen, krijg ik geen vieze handenIk probeer het dus wel altijd even voordat ik zelf aan de gang ga
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En gelukkig plak je haar fietsband.
Goede buur? Noem het maar gewoon gebruikt worden.
En dan een volle kwak erover.quote:Op maandag 20 december 2010 17:27 schreef Nobu het volgende:
Omdat domme lui zoals jij dat wel voor ze doen als ze dat met een stel bambi-oogjes vragen.
Hou jij schone handen dan? Ik vind het een vies en vervelend werkje; als ik dat iemand voor me kan laten doen is dat prima. Zoniet, dan doe ik het zelfquote:Op maandag 20 december 2010 12:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als jij vieze handen krijgt van banden plakken, dan doe je iets goed verkeerd.
Misschien draagt hij handschoentjes.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:05 schreef childintime het volgende:
[..]
Hou jij schone handen dan? Ik vind het een vies en vervelend werkje; als ik dat iemand voor me kan laten doen is dat prima. Zoniet, dan doe ik het zelf
Ja joh, koop anders gewoon gelijk een nieuwe fiets.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:51 schreef wendy-mobiel het volgende:
2 vieze handen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |