abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90283768
Mijn klacht gaat over de mensen die altijd, overal 'de arme kindjes uit Afrika' erbij betrekken. Bijvoorbeeld, je gooit je oude broodje van 3 dagen weg, en komt er zo'n wijsneus aan; "Ja, dat gooi je wel weg, maar de kindjes in Afrika hebben niet eens een broodje :N ".
Oh, willen de kinderen uit Afrika dan mijn geplette beschimmelde boterham?
Of als je zegt; "Pff, die schoenen die ik wilde zijn weer uitverkocht.."
Zegt iemand: "Ja, maar de kindjes in Afrika hebben niet eens normale schoenen om op te kunnen lopen dus zeik niet."
En dit dan bij haast alles waar ze het kunnen zeggen. Alsof ik het niet zielig vind voor de kindjes in Afrika, komen zij het nog even vertellen. Ik kan moeilijk mijn schoenen en mijn broodje in een zak doen en naar Afrika zenden. Ik stuur zelf af en toe ook wel geld naar de kindjes in Afrika, dus zeik niet :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90283777
Eensch.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_90283807
zo slecht hebben ze het anders niet in afrika. die kindjes hebben allemaal een bol buikje
pi_90283883
Kindjes in Afrika zijn bezems
pi_90283893
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef Salatrel het volgende:
zo slecht hebben ze het anders niet in afrika. die kindjes hebben allemaal een bol buikje
:')
pi_90283914
Ik kan er toch niks aan doen dat ze daar geboren zijn!
Flaming and gaming..
pi_90283916
hadden ze maar niet in afrika moeten gaan wonen
pi_90283930
Je werkt trouwens zelf mee aan de Afrikaanse situatie door geld naar "ze" te sturen
pi_90283943
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef TheKC het volgende:
hadden ze maar niet in afrika moeten gaan wonen
adopteer er één.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  Moderator woensdag 22 december 2010 @ 12:47:58 #10
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_90283944
Kindjes in Afrika hebben wel aids.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_90283951
Beter ga je niet meer met die mensen om TS.
  woensdag 22 december 2010 @ 12:49:14 #12
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_90284002
Onterechte klacht. Die kinderen hebben het toch veel slechter dan jij? Mensen in NL hebben een luxeprobleem (welke schoenen zal ik nemen? Die van 80 euro of die van 200 euro?). En al die decadentie rondom kerst...Mensen doen voor honderden euro's boodschappen en vreten zich het ongans aan al het lekkers. Walgelijk, arme mensen kunnen dat niet, dus heb daar respect voor ('solidariteit' met de armen). Prima dat wij hier wel een belegde boterham hebben elke dag, maar het hoeft er allemaal niet zo dik bovenop te liggen dat wij het hier veel beter hebben dan elders. En maar huilen dat hier crisis is he. Nou, we merken het :')
Life is crap. And then you die ._.
pi_90284031
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef ProFlamer het volgende:
Ik kan er toch niks aan doen dat ze daar geboren zijn!
Nee, maar je kan het wel eens in perspectief zien natuurlijk. Relativeren enzo.
pi_90284039
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Saarbarbaar het volgende:
Onterechte klacht. Die kinderen hebben het toch veel slechter dan jij? Mensen in NL hebben een luxeprobleem (welke schoenen zal ik nemen? Die van 80 euro of die van 200 euro?). En al die decadentie rondom kerst...Mensen doen voor honderden euro's boodschappen en vreten zich het ongans aan al het lekkers. Walgelijk, arme mensen kunnen dat niet, dus heb daar respect voor ('solidariteit' met de armen). Prima dat wij hier wel een belegde boterham hebben elke dag, maar het hoeft er allemaal niet zo dik bovenop te liggen dat wij het hier veel beter hebben dan elders. En maar huilen dat hier crisis is he. Nou, we merken het :')
Nou misschien merk jij de crisis niet, ik moet van alles inleveren
pi_90284040
quote:
Stuur dan maar al je boterhammen, je schoenen, je kleren en je geld naar afrika :')14.gif
pi_90284045
Maar de kindjes in Afrika hebben helemaal geen iPad. :')
pi_90284053
quote:
13s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Skonk het volgende:
Je werkt trouwens zelf mee aan de Afrikaanse situatie door geld naar "ze" te sturen
Zo is dat, laat ze creperen door onze invoerbelastingen, daar leren ze wat van.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_90284082
Afrika :')
  Moderator woensdag 22 december 2010 @ 12:51:15 #19
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_90284083
quote:
Sodemieter op naar Afrika, als je zo solidair met ze wil zijn. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 22 december 2010 @ 12:51:22 #20
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_90284087
Maar ze hebben wel HIV
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_90284110
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
Maar ze hebben wel HIV
Of was het nou aids?
pi_90284111
quote:
13s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Sodemieter op naar Afrika, als je zo solidair met ze wil zijn. :')
Trieste reactie.
pi_90284123
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zo is dat, laat ze creperen door onze invoerbelastingen, daar leren ze wat van.
Nee, lekker steeds geld en eten blijven sturen, zodat de echte hard werkende Afrikaan zijn (in vergelijking met opgestuurde) slappe aftreksels van graan en fruit niet kwijt kan op de markt, dat is goed
pi_90284137
quote:
Ja, wij hebben hier heel andere beslommeringen dan zij daar. Maar dat betekent toch zeker niet dat je je hier nergens meer druk om mag maken.

Je kunt die Afrikanen toch niet helpen, dan kun je je maar beter druk maken om je eigen problemen in het dagelijks leven.
pi_90284149
Tegen mensen die zo aan je kop zeuren moet je zeggen dat je oprecht hoopt dat ze kanker krijgen :Y Ben je in een klap van het gezeur af, ze zeggen nooit meer wat tegen je ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')