SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef Salatrel het volgende:
zo slecht hebben ze het anders niet in afrika. die kindjes hebben allemaal een bol buikje
adopteer er één.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef TheKC het volgende:
hadden ze maar niet in afrika moeten gaan wonen
Nee, maar je kan het wel eens in perspectief zien natuurlijk. Relativeren enzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef ProFlamer het volgende:
Ik kan er toch niks aan doen dat ze daar geboren zijn!
Nou misschien merk jij de crisis niet, ik moet van alles inleverenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Saarbarbaar het volgende:
Onterechte klacht. Die kinderen hebben het toch veel slechter dan jij? Mensen in NL hebben een luxeprobleem (welke schoenen zal ik nemen? Die van 80 euro of die van 200 euro?). En al die decadentie rondom kerst...Mensen doen voor honderden euro's boodschappen en vreten zich het ongans aan al het lekkers. Walgelijk, arme mensen kunnen dat niet, dus heb daar respect voor ('solidariteit' met de armen). Prima dat wij hier wel een belegde boterham hebben elke dag, maar het hoeft er allemaal niet zo dik bovenop te liggen dat wij het hier veel beter hebben dan elders. En maar huilen dat hier crisis is he. Nou, we merken het
Stuur dan maar al je boterhammen, je schoenen, je kleren en je geld naar afrikaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Saarbarbaar het volgende:
Onterechte klacht. Die kinderen hebben het toch veel slechter dan jij? Mensen in NL hebben een luxeprobleem (welke schoenen zal ik nemen? Die van 80 euro of die van 200 euro?). En al die decadentie rondom kerst...Mensen doen voor honderden euro's boodschappen en vreten zich het ongans aan al het lekkers. Walgelijk, arme mensen kunnen dat niet, dus heb daar respect voor ('solidariteit' met de armen). Prima dat wij hier wel een belegde boterham hebben elke dag, maar het hoeft er allemaal niet zo dik bovenop te liggen dat wij het hier veel beter hebben dan elders. En maar huilen dat hier crisis is he. Nou, we merken het
Zo is dat, laat ze creperen door onze invoerbelastingen, daar leren ze wat van.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Skonk het volgende:
Je werkt trouwens zelf mee aan de Afrikaanse situatie door geld naar "ze" te sturen
Sodemieter op naar Afrika, als je zo solidair met ze wil zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Saarbarbaar het volgende:
Of was het nou aids?quote:
Trieste reactie.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sodemieter op naar Afrika, als je zo solidair met ze wil zijn.
Nee, lekker steeds geld en eten blijven sturen, zodat de echte hard werkende Afrikaan zijn (in vergelijking met opgestuurde) slappe aftreksels van graan en fruit niet kwijt kan op de markt, dat is goedquote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zo is dat, laat ze creperen door onze invoerbelastingen, daar leren ze wat van.
Ja, wij hebben hier heel andere beslommeringen dan zij daar. Maar dat betekent toch zeker niet dat je je hier nergens meer druk om mag maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Saarbarbaar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |