SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:44 schreef Salatrel het volgende:
zo slecht hebben ze het anders niet in afrika. die kindjes hebben allemaal een bol buikje
adopteer er één.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef TheKC het volgende:
hadden ze maar niet in afrika moeten gaan wonen
Nee, maar je kan het wel eens in perspectief zien natuurlijk. Relativeren enzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef ProFlamer het volgende:
Ik kan er toch niks aan doen dat ze daar geboren zijn!
Nou misschien merk jij de crisis niet, ik moet van alles inleverenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Saarbarbaar het volgende:
Onterechte klacht. Die kinderen hebben het toch veel slechter dan jij? Mensen in NL hebben een luxeprobleem (welke schoenen zal ik nemen? Die van 80 euro of die van 200 euro?). En al die decadentie rondom kerst...Mensen doen voor honderden euro's boodschappen en vreten zich het ongans aan al het lekkers. Walgelijk, arme mensen kunnen dat niet, dus heb daar respect voor ('solidariteit' met de armen). Prima dat wij hier wel een belegde boterham hebben elke dag, maar het hoeft er allemaal niet zo dik bovenop te liggen dat wij het hier veel beter hebben dan elders. En maar huilen dat hier crisis is he. Nou, we merken het
Stuur dan maar al je boterhammen, je schoenen, je kleren en je geld naar afrikaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Saarbarbaar het volgende:
Onterechte klacht. Die kinderen hebben het toch veel slechter dan jij? Mensen in NL hebben een luxeprobleem (welke schoenen zal ik nemen? Die van 80 euro of die van 200 euro?). En al die decadentie rondom kerst...Mensen doen voor honderden euro's boodschappen en vreten zich het ongans aan al het lekkers. Walgelijk, arme mensen kunnen dat niet, dus heb daar respect voor ('solidariteit' met de armen). Prima dat wij hier wel een belegde boterham hebben elke dag, maar het hoeft er allemaal niet zo dik bovenop te liggen dat wij het hier veel beter hebben dan elders. En maar huilen dat hier crisis is he. Nou, we merken het
Zo is dat, laat ze creperen door onze invoerbelastingen, daar leren ze wat van.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Skonk het volgende:
Je werkt trouwens zelf mee aan de Afrikaanse situatie door geld naar "ze" te sturen
Sodemieter op naar Afrika, als je zo solidair met ze wil zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Saarbarbaar het volgende:
Of was het nou aids?quote:
Trieste reactie.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sodemieter op naar Afrika, als je zo solidair met ze wil zijn.
Nee, lekker steeds geld en eten blijven sturen, zodat de echte hard werkende Afrikaan zijn (in vergelijking met opgestuurde) slappe aftreksels van graan en fruit niet kwijt kan op de markt, dat is goedquote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zo is dat, laat ze creperen door onze invoerbelastingen, daar leren ze wat van.
Ja, wij hebben hier heel andere beslommeringen dan zij daar. Maar dat betekent toch zeker niet dat je je hier nergens meer druk om mag maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Saarbarbaar het volgende:
Idd. Als je bij alles wat je koopt aan de kindjes in Afrika denkt, heb je zelf net zo weinig als de kindjes in Afrikaquote:Op woensdag 22 december 2010 12:52 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja, wij hebben hier heel andere beslommeringen dan zij daar. Maar dat betekent toch zeker niet dat je je hier nergens meer druk om mag maken.
Je kunt die Afrikanen toch niet helpen, dan kun je je maar beter druk maken om je eigen problemen in het dagelijks leven.
Of zo:quote:Op woensdag 22 december 2010 12:54 schreef Skonk het volgende:
Denk trouwens dat Afrikanen het andersom zien.
"Zij hebben zoveel problemen door al hun spullen, echt zielig"
Want je hebt ook altijd trek in je brood wat je van te voren gesmeerd hebt en tijd om het te etenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef HugoBaas het volgende:
Waarom gooi je een brood weg en eet je het niet op voordat het oud is?
Je bent dus gewoon dom.
Waarom koop je het dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Want je hebt ook altijd trek in je brood wat je van te voren gesmeerd hebt en tijd om het te eten
Misschien ben ik het in mijn tas vergeten?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef HugoBaas het volgende:
Waarom gooi je een brood weg en eet je het niet op voordat het oud is?
Je bent dus gewoon dom.
beetje een afgedane opmerkingquote:Op woensdag 22 december 2010 12:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Stuur dan maar al je boterhammen, je schoenen, je kleren en je geld naar afrika[ afbeelding ]
Dus je bent dom en nog smerig ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Misschien ben ik het in mijn tas vergeten?
.. Wacht nu herinner ik me opeens dat ik ook nog ergens een broodje in mijn schooltas heb liggen van vorige week![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:01 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus je betn dom en nog smerig ook.
Jawel, wie laat er nou brood in zijn tas liggen een week lang? Juist, smerige mensen.quote:
Want jij onthoudt ook alles.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jawel, wie laat er nou brood in zijn tas liggen een week lang? Juist, smerige mensen.
Kloptquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 13:00 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik vind wel dat de Afrikaanse kindjes worden voorgetrokken, d'r zijn ook heel veel Aziatische kindjes die dat niet eens hebben.
Ja, want dat komt bij de overheden terecht en niet bij de mensen die het nodig hebben, volgens die lui hebben ze wapens nodig en geen rijst enzo..quote:Op woensdag 22 december 2010 12:47 schreef Skonk het volgende:
Je werkt trouwens zelf mee aan de Afrikaanse situatie door geld naar "ze" te sturen
Ga je uit van de menselijke ontwikkeling dan staat Zimbabwe onderaan. (http://hdr.undp.org/en/statistics/)quote:Op woensdag 22 december 2010 13:04 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Daar denk ik ook altijd aan als iemand dat zegt
Want alleen Afrika is arm
.
ik smeer 's morgens mijn broodjes en neem ik het mee naar mijn werk.... ik kan niet voorzien of ik er wel of geen trek in heb of überhaupt tijd voor heb om het te eten......quote:
Oh, daar is er weer éénquote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef Proletariaat het volgende:
in AFrika zouden ze blij zijn met die folders, en jij loopt hier te zeuren? BAH
Hallo wijsneusquote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ga je uit van de menselijke ontwikkeling dan staat Zimbabwe onderaan. (http://hdr.undp.org/en/statistics/)
Dus het armste land ligt in Afrika dus gebruiken ze Afrika als voorbeeld.
Jij bent echt domquote:Op woensdag 22 december 2010 13:08 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Oh, daar is er weer één![]()
[..]
Hallo wijsneus![]()
Ik weet ook wel dat in Afrika de armste landen liggen, maar niet alléén Afrika is arm, maar ook landen in Zuid-Amerika en Azië bijvoorbeeld.
Niet alleen dat, ALS het ook echt aankomt, dan verpest je alsnog de markt waardoor hard werkende Afrikanen geen kans hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Ja, want dat komt bij de overheden terecht en niet bij de mensen die het nodig hebben, volgens die lui hebben ze wapens nodig en geen rijst enzo..
wat weet jij van oostbloklife kk 6 uur sochtends opstaan kk koud in de voet vrouw heeft niet eens ontbijt gemaakt misschien krijg je wel fles wodka naar je hoofd wat weet jij daarvanquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Jahr00n het volgende:
In Afrika hebben ze tenminste mooi weer. Kk kou hier, beter stoppen ze daar met jammeren.
En hebben niet het probleem dat ze moeten kiezen tussen Microsoft of Apple zooi! Alsof wij het zo makkelijk hebben. Hebben hun ooit last van plat liggende internet lijnen? Last van vertraging met de trein? Last van defecte flatscreens net na garantie!? NEE DUS, aanstellers. Kunnen beter leren schoenen en riemen maken van dat volk. Ben krokodillenleer al moequote:Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef Weissman het volgende:
Kindertjes in afrika kunnen niet eens een topic maken...
Respect man.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:11 schreef Skonk het volgende:
[..]
wat weet jij van oostbloklife kk 6 uur sochtends opstaan kk koud in de voet vrouw heeft niet eens ontbijt gemaakt misschien krijg je wel fles wodka naar je hoofd wat weet jij daarvan
6 uur?quote:Op woensdag 22 december 2010 13:11 schreef Skonk het volgende:
[..]
wat weet jij van oostbloklife kk 6 uur sochtends opstaan kk koud in de voet vrouw heeft niet eens ontbijt gemaakt misschien krijg je wel fles wodka naar je hoofd wat weet jij daarvan
Zegt de mongool die dit topic heeft geopend. Je snapt het niet eens. Je vraag in de OP is kanker dom.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Rot even op uit mijn topic, ja? Retard
Jij bent kankerdom.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:16 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zegt de mongool die dit topic heeft geopend. Je snapt het niet eens. Je vraag in de OP is kanker dom.
quote:Op woensdag 22 december 2010 12:43 schreef Poemgirl het volgende:
Mijn klacht gaat over de mensen die altijd, overal 'de arme kindjes uit Afrika' erbij betrekken. Bijvoorbeeld, je gooit je oude broodje van 3 dagen weg, en komt er zo'n wijsneus aan; "Ja, dat gooi je wel weg, maar de kindjes in Afrika hebben niet eens een broodje".
Oh, willen de kinderen uit Afrika dan mijn geplette beschimmelde boterham?
Of als je zegt; "Pff, die schoenen die ik wilde zijn weer uitverkocht.."
Zegt iemand: "Ja, maar de kindjes in Afrika hebben niet eens normale schoenen om op te kunnen lopen dus zeik niet."
En dit dan bij haast alles waar ze het kunnen zeggen. Alsof ik het niet zielig vind voor de kindjes in Afrika, komen zij het nog even vertellen. Ik kan moeilijk mijn schoenen en mijn broodje in een zak doen en naar Afrika zenden. Ik stuur zelf af en toe ook wel geld naar de kindjes in Afrika, dus zeik niet
eens, dat dat geldt niet alleen als je eten weggooit, maar over het betrekken van afrikanen in het algemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat boeit mij dat nou dat ze geen eten krijgen, schoon water of kleding. Ze hebben kans genoeg gehad. Is niet gelukt, pech dan.
Zolang ik hetzelf maar goed heb
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
En.. wat betaal jij per maand aan internet? En aan je telefoon abonnement ? TV ? Boodschappen ? Make-up ?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:49 schreef Saarbarbaar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |