Dure beeldjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Je kunt ze ook neerzetten om naar te kijken
Hm, had gisteren mijn pakket retour gestuurd aan zalando. Zei die vrouw van het postkantoor nog: ik hoop dat je hem niet terugkrijgt. Snapte het niet helemaal maar zal dus wel vaker het geval zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat werken er bij de TNT een stel malloten. De retourzending van de laarzen is hier zojuist opnieuw bezorgd, terwijl er toch HEEL duidelijk TO: zalando opstaat en FROM: XM.
![]()
![]()
![]()
Thanks! Kan je toevallig ook die post hier op Fok vinden of dat topic? Ik zit de vorige topics door te scrollen maar kan het niet vindenquote:
Je bent geweldig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef V1z0R het volgende:
Werd in dit topic besproken!
Let wel op, staan een boel plaatjes in...
Milk en fruit mag toch wel voor zuivel doorgaan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Goodbye het volgende:
ML, waar zijn je groente, fruit en zuivel? Beter voor jezelf zorgen, hoor
Ik denk dat je het werk van een docent niet moet onderschatten. Je krijgt er ook een stapel nakijkwerk bij. Denk aan 5 klassen x 30 leerlingen = 150 schrijfwerkjes of 150 proefwerken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef V1z0R het volgende:
Wil je ruilen voor een kantoorbaan Razz?
~50u/week + vrijwel altijd standby zijn... En geen 5 vakanties per jaar
Nee hoor, ik vind het onderwijs leuk werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef V1z0R het volgende:
Wil je ruilen voor een kantoorbaan Razz?
~50u/week + vrijwel altijd standby zijn... En geen 5 vakanties per jaar
Nee johquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:
9 klassen!. Dat is toch niet 9 x 4 mag ik hopen?
(9 x 3 is al veel).
Ik doe even een Co.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef V1z0R het volgende:
Kan zijn Blurred.
Was vandaag weer Fit-4-Kids in de sportschool en ondanks dat ik m'n oordopjes in heb, weten die krengen er toch met een factor 10 bovenuit te komen. Wordt ik chagrijnig van en krijg dan de neiging m'n dumbells naar ze te gooien
Ben programmeur Merel. Maar nu wil ik ook weten wat jij doet!
Ook een goeie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een uniekje doen = heel veel groente eten.
Al is Co geloof ik meer van het verbeteren-dan-leren-ze-het-ooit en Viking van het verbeteren-'mwahaha-je-maakte-een-fout!!'quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Viking84 het volgende:
Wel grappig, al die insidersopmerkingen.
Een Co/Viking doen = taalnazi uithangen
Een Laurelientje doen = ontzettend schransen
Een Merel doen = met je collega zoenen (sorry)
nog meer?.
Nou wat aardig weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Al is Co geloof ik meer van het verbeteren-dan-leren-ze-het-ooit en Viking van het verbeteren-'mwahaha-je-maakte-een-fout!!'![]()
Ik weet er geen iig!quote:Er is geen "Een Mariaatje doen"
Misschien lees ik meer 'smugness' in jouw taalnazi-posts dan er is, zou kunnen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou wat aardig weer.
[..]
Ik weet er geen iig!. Een vreugdedansje doen mischien?
.
Een V1z0R zijn = een veel te goed geheugen hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef V1z0R het volgende:
Een Vikje hebben = Een uitnodiging krijgen om mee te gaan naar een parenclub
Ja ik hoor wel vaker dat ik 'niet zo'n prettige' manier van communiceren heb. Gelukkig is het alweer jaren geleden dat ik dat voor het laatst hoorde. Volgens mij gaat het nu wel beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien lees ik meer 'smugness' in jouw taalnazi-posts dan er is, zou kunnen!![]()
*dansje doet*
Dat zou dan op te schamele lijstjes slaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat een XM doen niet echt positief was.
Mannen kicken op twee vrouwen samen, dat weet je tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vindt Baardmans dat wel goed?
Het schijnt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mannen kicken op twee vrouwen samen, dat weet je toch.
Ahja da's waar ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mannen kicken op twee vrouwen samen, dat weet je toch.
Een Mariaatje doen = Je ongepast uitleven op inanimate objecten zoals chocoladelettersquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Al is Co geloof ik meer van het verbeteren-dan-leren-ze-het-ooit en Viking van het verbeteren-'mwahaha-je-maakte-een-fout!!'![]()
Er is geen "Een Mariaatje doen"
Een V1z0R doen = een vrouwonvriendelijke opmerking makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een Mariaatje doen = Je ongepast uitleven op inanimate objecten zoals chocoladeletters
Sorry, kon mijzelf echt niet inhouden...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vindt Baardmans dat wel goed?
Een V1z0R doen: de onschuldigheid van mensen besmeuren met vunzige insinuatiesquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een Mariaatje doen = Je ongepast uitleven op inanimate objecten zoals chocoladeletters
Sorry, kon mijzelf echt niet inhouden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |