Dat zou dan op te schamele lijstjes slaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat een XM doen niet echt positief was.
Mannen kicken op twee vrouwen samen, dat weet je tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vindt Baardmans dat wel goed?
Het schijnt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mannen kicken op twee vrouwen samen, dat weet je toch.
Ahja da's waar ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mannen kicken op twee vrouwen samen, dat weet je toch.
Een Mariaatje doen = Je ongepast uitleven op inanimate objecten zoals chocoladelettersquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Al is Co geloof ik meer van het verbeteren-dan-leren-ze-het-ooit en Viking van het verbeteren-'mwahaha-je-maakte-een-fout!!'![]()
Er is geen "Een Mariaatje doen"
Een V1z0R doen = een vrouwonvriendelijke opmerking makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een Mariaatje doen = Je ongepast uitleven op inanimate objecten zoals chocoladeletters
Sorry, kon mijzelf echt niet inhouden...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vindt Baardmans dat wel goed?
Een V1z0R doen: de onschuldigheid van mensen besmeuren met vunzige insinuatiesquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een Mariaatje doen = Je ongepast uitleven op inanimate objecten zoals chocoladeletters
Sorry, kon mijzelf echt niet inhouden...
Een merel doen is, een McFouteSex doen....quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef Merel het volgende:
Tsk, alsof ik er een gewoonte van maak om met collega's te zoenenIk zoen ook met genoeg andere mensen hoor!
Zulke lekkere, culinair verantwoorde eetlijstjes hebben dat het je niks meer kan bommen of ze 100% gezond zijn of nietquote:
Die dekt de lading misschien wat meer jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Een merel doen is, een McFouteSex doen....
Een Duvel doen: sarcastische opmerking plaatsen wanneer je hem het minst verwachtquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:45 schreef Duvel het volgende:
Een Duveltje doen: op een terras in de zon.
Op die noot gooi ik er nog even een lijstje voor morgen in:quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zulke lekkere, culinair verantwoorde eetlijstjes hebben dat het je niks meer kan bommen of ze 100% gezond zijn of niet
Of tegenwoordig: 3 naamtopics voor jezelf openen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:49 schreef Viking84 het volgende:
Een PF'tje doen: iets volkomen onbegrijpelijks posten.
dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Of tegenwoordig: 3 naamtopics voor jezelf openen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |