is ook niet alles hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet aan kunnen komen. Hoe jaloers ben ik.
inderdaad, mij was het ook weer geluktquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb je momenten je mond leeg
dat mag aleen als je slaapt..
ow en veel na 1 uur eten hielp volgens mij ook we
quote:
Je wordt gewoon beter in 2 dagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe ik me voel... als die hoest is zoals vandaag, dan weet ik het nog niet.
Trev heeft ze alquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Opgelost.
Haal jij ze vast in huis, kom ik zo!
Ow.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat gaan we toch niet hier bespreken
Moet ik ook weer eens doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens op de weegschaal staan, nou ben ik toch nieuwsgierig
Waarom werkt dat nou niet zo makkelijk bij die studentenkaartquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is ook niet alles hoor![]()
daarom heb ik mijn ov jaarkaart ingeruild voor een auto
PM eens hoe en wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had jij gister nog een smsje van iemand?
zal ik ook komen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je wordt gewoon beter in 2 dagenDat vind ik
Dat vind ik ook, maar ik hoop dat de bronchitis dat ook vindtquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je wordt gewoon beter in 2 dagenDat vind ik
Vandaar dat je me de laatste tijd zo negeertquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haat jou een beetje daar om![]()
Nou, ik wil juist dolgraag een kilo of 10 erbij, al jarenquote:Maar ik haat je niet echt hoor, ik haat je metabolisme, dat wil ik ook
ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens op de weegschaal staan, nou ben ik toch nieuwsgierig
quote:
Joah!quote:
Je hebt bijna gelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is: Trev had ze al.
ajaxquote:
ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder is: Trev had ze al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |