Ik heb toch liever paprikaquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat lekker? heb ik nog nooit gehad
Vast wel, alleen daarna ook de kruiden oplikkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
!
Nou ja, als je er slagroom af kan likken, kun je er vast ook wel chips vanaf knabbelen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik die tegenwoordig ook inpik.
Ja ik ookquote:
Vannacht en in je dromen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow, in dat geval: wanneer en waar spreken we af?
Doe ik ook en ik kom nog niks aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
24 uur per dag eten, en na het eten veel snoepen
Zondag?quote:
Rent heel hard richting Trevquote:
Ik haat jou een beetje daar omquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe ik ook en ik kom nog niks aan...
Ik had ook goede vriendinnen maar daar deed ik het niet mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet boeit me niet zoveel wat mensen van me vinden
plus ik heb een shitload aan goeie vriendinnen dus ik klaag niet
ik denk dat het van MPG ook wel wat minder magquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haat jou een beetje daar om![]()
Maar ik haat je niet echt hoor, ik haat je metabolisme, dat wil ik ook
dan heb je momenten je mond leegquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe ik ook en ik kom nog niks aan...
Ik ben vrij stabiel tussen de 71-73 kgquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet aan kunnen komen. Hoe jaloers ben ik.
Opgelost.quote:
Ligt er bij mij aan wat ik doequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet aan kunnen komen. Hoe jaloers ben ik.
Ja, dat weet ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik denk dat het van MPG ook wel wat minder mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |