1) Incident is gewoon het gebruikelijke woord, of jargon als je het zo wilt noemen.quote:
Kom ik later op terug , moet nu helaas wegquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Cerbie het volgende:
[..]
1) Incident is gewoon het gebruikelijke woord, of jargon als je het zo wilt noemen.
3) Ze zeggen toch ook dat ze een uitstekende naam hebben op gebied van opslag en verwerking?
4) Klinkt als spijkers op laag water zoeken. Als er bij Corus een vrachtwagen met staal omvalt moeten de hoogovens ook maar gesloten worden, een klein incident is immers de opmaat naar iets veel groters.
Het is gewoon een vrij normaal persbericht, weinig opmerkelijks aan. En vergeef me als ik weinig vertrouwen in je vervolgpost hebt als je al meteen met kutclowns aankomt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Kom ik later op terug , moet nu helaas weg
afvalverwerking, nou dat is gebeurdquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef Sander het volgende:
[..]
Lekker opgeruimd? Die kerel heeft voor miljoenen en miljoenen handelswaar in rook op zien gaan (ja, slechte pun). Dacht je dat ie daar blij mee was?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef Drassss het volgende:
Ah de droef toeters die het allemaal beter weten melden zich in het topic
Prutser.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
afvalverwerking, nou dat is gebeurd
quote:Chemie-Pack is een van oorsprong Nederlands bedrijf dat diensten aan derden verleent in de vorm van het mengen en verpakken van chemicaliën.
ach jah, de sensatie is voorbijquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef Drassss het volgende:
Klopt.. echt een drama.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, de sensatie is voorbij
Net de directeur op tv, die had het moeilijk
Dat is inderdaad een goede omschrijving van een ongeluk waar je vrij weinig aan kunt doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Martinovibes het volgende:
Een stalen vat waar zwaar brandbare stoffen inzitten dat omvalt op een betonnen vloer.
Ik kan me goed voorstellen dat het zo is gegaan
Vat valt om , de iets uitstekende rand van de bovenkant raakt de vloer , dat veroorzaakt vonken en daar heb je het al!
http://www.omroepbrabant.(...)agavond+geblust.aspxquote:Gewond
Een journalist die donderdag een monster wilde meenemen van vervuild bluswater is daarbij gewond geraakt. Hij wilde bluswater uit een vervuilde sloot halen en verbrandde door de chemische zuren zijn hand. Vier politiemensen die klachten kregen door de rook hebben zich in een ziekenhuis laten behandelen. Twee brandweermensen hebben zich woensdag ter plaatse door ambulancepersoneel laten onderzoeken.
Juistem. Die hadden alle problemen op de wereld uiteraard al opgelost als ze de leiding hadden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef Drassss het volgende:
Wat een faalhaas die journalist. En die politieagenten worden niet voor niets blauwe meetbuisjes genoemdquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)agavond+geblust.aspx
Maar jah joh, gewoon gebeten door een vis, want er waren geen gevaarlijke stoffen. Zelfs een deel terrein enzo afgesloten geweest voor de hulpverleners omdat het te gevaarlijk was kwa stoffen
Lijkt wel Jaap Aap.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef sander89 het volgende:
Nu nieuwsuur
Net weer die burgemeester van Moerdijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |