Stop dan ook met etenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat is al een paar dagen bezig, dus klaarblijkelijk zegt het niks.
Ik vraag me juist af wanneer het stoptquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Wanneer beginnen jullie eigen met het kopen van de benodigde spullen?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef PM-girl het volgende:
Hebben jullie trouwens ook met het niezen zo'n last van jullie buik/banden? Als ik ga niezen moet ik mezelf echt al half oprollen, anders schiet de pijn er in
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef huuphuup het volgende:
Ik vraag me juist af wanneer het stopt![]()
Ah, jij en Huup dus ook, dan is het normaal!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Heel pijnlijk. Maar het oprollen helpt hier enorm.
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef PM-girl het volgende:
Mijn placenta lag overigens voor, gaf de gynaecoloog aan, dus ze vond het erg leuk dat ik toch het kindje al voelde!
Hebben jullie trouwens ook met het niezen zo'n last van jullie buik/banden? Als ik ga niezen moet ik mezelf echt al half oprollen, anders schiet de pijn er in
Hier valt het tot nu toe nog wel mee. Ik denk dat het erger wordt na de 12-weken mijlpaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Wij hebben een wandelwagen en maxicosi overgenomen van een goede vriendin, een babybadje en wipstoel gekregen en zelf heb ik alleen nog maar 2 fopspenen, 2 rompers en een shirtje "Born in 2011" gekocht. Dus het valt nog mee hier![]()
Aangezien het onze eerste is was ik even benieuwd naar jullie koopverslaving
Nuh niet alles is nodig. Ik vond de lijst van mijn kraamzorg nuttiger.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben nu bezig met lakentjes en dekentjes voor het wiegje en het ledikantje te kopen. Ik heb die lijst van de babydump erbij gepakt maar bij sommige dingen denk ik echt is dat nodig?
misschien wel als je het daarna nog es gewoon wast?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
Zon misschien? Maar daar heb je nu weinig van. Er is ook nog zoiets als Echfa Wit, maar ik weet niet of je dat met babyspul mag gebruiken.
Dat is balen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef The_Tankgirl het volgende:
Verdorie, stuurt mijn tante net een mailtje dat ze gaat trouwen op 6 mei
En mijn zus d'r vrijgezellenfeest is op 7 mei
en ik ben 8 mei uitgerekend
Ik wel. Ik ben veel te nieuwsgierig om te wachten tot de baby is geboren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Jullie willen dus ook weten of het een jongen of meisje is ?
Mag dat niet nee??quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
En dan de spenen de 1e tijd mogen ze toch geen speen?
navelbandjes, volgens mij hebben we die bij Pepijn nooit gebruikt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Navelbandjes?
Tummy tub?
Hoeveelheid hydrofiele luiers en kledingsetjes
Ik word er gewoon onzeker van
bij borstvoeding wordt het gebruik in de eerste weken afgeraden in verband met tepel/speenverwarring. Als je dus al zeker weet dat je flesvoeding gaat geven heb je, wat p_iglet zegt, vaak de eerste dagen/weken wel genoeg aan de gratis speentjes in de diverse babydozen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet als je BV geeft dacht ik. Ik weet het dus ook niet helemaal zeker hoor.
idd poetslappen daar gebruiken wij de oude van de meiden voor. heerlijk die dingen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
10 setjes kleding per maat is niet nodig maar wel leuk om te kopen![]()
Hydrofiele luiers verschillen de meningen over. Die 12 van de lijstjes is een aardige richtlijn denk ik. Ze zijn niet heel duur en kunnen altijd nog dienst doen als poetslap![]()
Ik zoek nog even die topics over handige spulletjes er bij. Momento.
navelbandjes zijn in principe niet nodig., soms gebruikt een kraamverzorgster ze nog wel eens om in de luier te doen om te checken of er geplast is, maar als je ze niet hebt is t niet nodig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Navelbandjes?
Tummy tub?
Hoeveelheid hydrofiele luiers en kledingsetjes
Ik word er gewoon onzeker van
Ik heb ze niet in huis en in het kraampakket zat alleen een navelklem.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er 3 gekocht bij Hema maar ik hoor zovaak dat je doe niet nodig hebt/
Hema, H&M, MP, kan allemaal online. Ik was ook te beroerd om uren te shoppen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Het kleinste dat ik heb is 50/56 het wordt toch een zomerkindje. Ik merk gewoon dat ik veel al in huis wil hebben omdat ik zo beroerd ben en dus helemaal geen zin om te gaan shoppen.
V&D ook onlinequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hema, H&M, MP, kan allemaal online. Ik was ook te beroerd om uren te shoppen.
maar das toch prima?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Het kleinste dat ik heb is 50/56 het wordt toch een zomerkindje. Ik merk gewoon dat ik veel al in huis wil hebben omdat ik zo beroerd ben en dus helemaal geen zin om te gaan shoppen.
ooooooh!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ook niet teveel kopen want straks past het niet enzo. En we willen het geslacht niet weten dus zoveel keus is er niet.
Same here! Ik heb de mensen vervloekt die zeiden dat je 50 toch niet nodig hebtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie heeft de eerste weken wel mt 50 gedragen, en dat was zelfs ruim/ te groot. en ik had ook niets gekocht in mt 50, dus vriendlief is wat dingen wezen kopen toen wij nog in het ziekenhuis lagen, en natuurlijk heb ik direct online wat gescoord.. was zo geregeld.
Ja maar Evie was prematuur en Jorja dysmatuur toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Same here! Ik heb de mensen vervloekt die zeiden dat je 50 toch niet nodig hebt
Maar ik denk dat dat de uitzonderingen zijn hoor!
Ja gewoon een bijkopen. Wat buuf zegt, van etos of kruidvat hebben ze huismerk digitale en die kosten tussen de 3 en de 5 euro. Bij mij is de eerste eh 3 dagen geloof ik mn temperatuur 2 keer per dag genomen en bij Amélie bij iedere verschoning. Daarna werd het 1 keer per dag ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat ik nog wel wil weten is of het echt verplicht is om twee thermometers te hebben? Voor moeder en kind apart? Ik gebruik zelf zo'n ding nooit en het zou alleen voor de kraamweek zijn dan dat de kraamhulp mijn temperatuur wil weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |