dat was het mooie aan mijn gyn. ik had een afspraak gemaakt omdat we na Jan hadden afgesproken dat hij de volgende zwangerschap ook zou begleiden. Hij deed de deur open en wilde m'n naam roepen, ziet ons zitten, valt stil en zegt: "Dat vind ik nou nog eens een leuke verrassing!" overigens mag/moet ik elke vier weken op controle. De afspraak is dat ik op medische indicatie beval in t ziekenhuis ivm het vrij lage geboortegewicht van Jan, maar tot nu toe maar één echte groeiecho gehad. (buiten de seo om). Alle andere afspraken wel een echo, maar dat is meer gewoon even kijken en hartje luisteren geweest.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb nog maar drie bezoekjes achter de rug bij de verloskundige, de intake + echo, 12 weken check + echo en 16 weken check. Alle keren netjes op tijd, aandacht en rust, dat kan dus prima.
Wel plan ik vanaf de vorige keer de afspraken vroeg, dan weet ik zeker dat ik er niet zit te wachten, dus met uitloop geen ervaring. Volgende afspraak is 10 jan, dan ben ik bijna 20 weken.![]()
Ik vind het een heel naar idee dat een verloskundige je als een nummer ziet, ipv je met persoonlijke aandacht van antwoorden en informatie te voorzien. Ik bedoel, je moet toch een vertrouwensband opbouwen en met je vragen daar terecht kunnen. --
Ik sta in de top 5 en ik heb nog niet eens een vluchttasquote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef DJMO het volgende:
en ik zie ineens dat ik al bijna in de top tien stadat kan nog helemaal niet
ik heb nog geen vluchttas enzo, en er is nog geen tweede ledikantje ..
ja dat wat zij zegtquote:Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik sta in de top 5 en ik heb nog niet eens een vluchttas
Ohja, dat wou ik nog vragen: krijg je nog op een of andere manier extra controles of extra toezicht, BJ? Evie was uiteindelijk toch wel te vroeg maar ook niet véél te vroeg? 'Doen' ze daar nog iets mee of valt het voor hen binnen 'het normale'?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef huuphuup het volgende:
zeg BJ jij mikt het ook mooi hèzo weer in het zw.verlof van poppedein haha.
Als je deze keer maar niet weer net zo'n stunt uithaalt als met de bevalling van Evie toen.
z0mg!!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet de babykleertjes nog wassen.
Morgen komt de nieuwe wasmachine binnen!
De mijne maken geen echo's. Dat scheelt ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk dat de leuke verloskundigen juist zelf moeite doen om van de controles iets bijzonders te maken. Ze zijn bijvoorbeeld heel enthousiast bij echo's en bekijken vanalles uitgebreid, draaien veel foto's voor me uit, voelen niet alleen zelf aan mijn buik maar laten mij ook voelen. Heel fijn zijn die controles. Ik heb het idee dat het netto niet eens zo verschrikkelijk veel tijd extra kost.
Als ik BJ was zou ik me niet helemaal focussen op een vroege bevalling....jemig wat duurde die maand extra bij de 2e bij mij langquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh ja, BJ, jij zult je nu wel voorbereiden op een paar weekjes eerder bevalen, of niet? Zul je zien dat je dit keer overtijd gaat. Dat is lang wachten dan![]()
.
Daarom was ik die kleertjes dus ook niet. Elke keer betrap ik mezelf op die gedachte en dat vind ik dan zo stom van mezelf dat ik er niet aan toe mag geven.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef huuphuup het volgende:
morgen gelijk wassen, misschien wacht je meiske daar wel gewoon op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |