Klopt. En toen kreeg ze een vriend en daarbij mocht ze niet eens op zijn verjaardag komen en ook niet met kerst en dan was het raar dat ik hem niet vertrouwdequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
waardoor ze juist elke vent afschrikt en straks alleen op een kamer zit, noujah alleen, met een kat natuurlijk
haha ze hebben mij ooit op een blind date willen sturen.... maar ik heb haar op hyves kunnen vinden en mezelf dat kunnen besparenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een nogal losbandige fase gehad waarin ik geen vriendjes had. Dat dat een keuze was omdat ik gewoon wilde lellebellen ging er bij veel vrienden niet in, dus ik heb regelmatig een blind date of iets van die strekking gehad, opgezet door vrienden.
Haha. die gast heeft gewoon een vriendin thuis joh, is het eerste dat in mij opkomt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt. En toen kreeg ze een vriend en daarbij mocht ze niet eens op zijn verjaardag komen en ook niet met kerst en dan was het raar dat ik hem niet vertrouwde
wat raarquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt. En toen kreeg ze een vriend en daarbij mocht ze niet eens op zijn verjaardag komen en ook niet met kerst en dan was het raar dat ik hem niet vertrouwde
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen had je nog geen hyves.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
haha ze hebben mij ooit op een blind date willen sturen.... maar ik heb haar op hyves kunnen vinden en mezelf dat kunnen besparen
Hebben ze je echt met erge dates opgescheep?
Dat klinkt wel als de ex van mijn zusjequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah dat is lulligquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als de ex van mijn zusje
Maar daarbij was het gewoon dat hij zich schaamde voor mijn zusje en hij dr niet aan zijn ouders wilde voorstellen als zijn vriendin. Want die hadden dr eens zien lopen en vonden het maar niets (zacht uitgedrukt).
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar daarbij was het gewoon dat hij zich schaamde voor mijn zusje en hij dr niet aan zijn ouders wilde voorstellen als zijn vriendin. Want die hadden dr eens zien lopen en vonden het maar niets (zacht uitgedrukt).
fijn voor je zelfverzekerheidquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
maar verder wel normale planningen op die dates? of heb je echt rare dingen meegemaakt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen had je nog geen hyves.
Soms wel. Ook wel types die leuk leken, maar het gewoon echt niet waren.
Ik was altijd nieuwsgierig genoeg om toch op date te gaan, maar ik ben te eigenwijs om een ander mijn dates uit te laten zoeken.
Wat zijn er voor rare mensen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef Ripley het volgende:
hij had ook een kind en die mocht ie nooit zien omdat volgens hem zijn ex een heks was
Die heeft bij mijn zusje ook een klap gekregen ja. Op dat moment liet ze zich in met iedereen die haar het gevoel gaf mooi te zijn. Ook al hadden ze geen goede plannen met dr.quote:
Van dates met vage types die, wat Ripley ook al eerder zei, vage handeltjes hadden en dat dan ook deden tijdens de date. (ben ik gewoon weggelopen natuurlijk) Tot mannen die de date gebruikten om uit te huilen over hun ex, uit eten in een chique aangelegenheid waar man in kwestie zich dan compleet misdroeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
maar verder wel normale planningen op die dates? of heb je echt rare dingen meegemaakt?
Er zijn echt te veel rare mensenquote:
jij neemt een hond?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal mij in ieder geval nooit overkomen!
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen zo doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van dates met vage types die, wat Ripley ook al eerder zei, vage handeltjes hadden en dat dan ook deden tijdens de date. (ben ik gewoon weggelopen natuurlijk) Tot mannen die de date gebruikten om uit te huilen over hun ex, uit eten in een chique aangelegenheid waar man in kwestie zich dan compleet misdroeg.
Ook een keer een etentje gehad met een gozer die achteraf "zijn portemonnee vergeten was".
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Ik heb zo'n vriendin gehad ja. Wat heb ik een hoop kansloze figuren de revue zien passeren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heeft bij mijn zusje ook een klap gekregen ja. Op dat moment liet ze zich in met iedereen die haar het gevoel gaf mooi te zijn. Ook al hadden ze geen goede plannen met dr.
Dat kan ik me voorstellen ja, ken er ook een paar die zo zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heeft bij mijn zusje ook een klap gekregen ja. Op dat moment liet ze zich in met iedereen die haar het gevoel gaf mooi te zijn. Ook al hadden ze geen goede plannen met dr.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen zo doen
Ik ook niet. Ik ben altijd ontzettend leuk op een eerste date en val achteraf pas tegen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen zo doen
Ze kunnen er een film van maken dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van dates met vage types die, wat Ripley ook al eerder zei, vage handeltjes hadden en dat dan ook deden tijdens de date. (ben ik gewoon weggelopen natuurlijk) Tot mannen die de date gebruikten om uit te huilen over hun ex, uit eten in een chique aangelegenheid waar man in kwestie zich dan compleet misdroeg.
Ook een keer een etentje gehad met een gozer die achteraf "zijn portemonnee vergeten was".
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Hoe kom jij dan aan je neukertjes/scharrels die iets langer dan 1 avond blijven?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb serieus waar nog nooit gedate
Ik loop ook hopeloos achter hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan lijk jij op mij!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben altijd ontzettend leuk op een eerste date en val achteraf pas tegen.
Ik ben die ex van die jongen later nog eens tegengekomen en heb toen onder het genot van een drankje er nog hartelijk om gelachen met haar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me had ook eens een date met een gast die de hele avond zat te mekkeren over z'n ex![]()
Ik snap dat nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me had ook eens een date met een gast die de hele avond zat te mekkeren over z'n ex![]()
Jij sprong er meteen op?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Vooral veel vriendinnen van maten van me snappen niet dat ik als vrijgezel niet wanhopig op zoek ben en het wel best vind.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een nogal losbandige fase gehad waarin ik geen vriendjes had. Dat dat een keuze was omdat ik gewoon wilde lellebellen ging er bij veel vrienden niet in, dus ik heb regelmatig een blind date of iets van die strekking gehad, opgezet door vrienden.
Ik denk altijd dat ik leuk ben en denk dan achteraf over mezelf: wat heb je je nou weer dom gedragenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben altijd ontzettend leuk op een eerste date en val achteraf pas tegen.
Ik wel, maar dat liep altijd perfect... Alleen de relaties nadien werden steeds vreemder en vreemder vaak...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij mijn zusje waren het vooral van die driftkikkers. Die agressief wilde worden als ze hun zin niet kregen. En mijn zusje heeft zelfs een vriendin mee naar huis genomen omdat ze dacht: Dan maar pot te worden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vriendin gehad ja. Wat heb ik een hoop kansloze figuren de revue zien passeren.
Allemaal negers overigens, dat is hun doelgroep he.
Ja, want alles wat single is is zielig en alleen en ALLE singles passen bij elkaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral veel vriendinnen van maten van me snappen niet dat ik als vrijgezel niet wanhopig op zoek ben en het wel best vind.
Proberen me ook echt aan al hun vrijgezelle vriendinnen te koppelen.
Word je af en toe doodmoe van
dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel het mooiste natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben die ex van die jongen later nog eens tegengekomen en heb toen onder het genot van een drankje er nog hartelijk om gelachen met haar.
Alsof het een doodzonde is om single te zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn zusje waren het vooral van die driftkikkers. Die agressief wilde worden als ze hun zin niet kregen. En mijn zusje heeft zelfs een vriendin mee naar huis genomen omdat ze dacht: Dan maar pot te worden.
samen de schade inhalen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop ook hopeloos achter hoor.
Ik moest omdat laatste stiekem wel lachenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn zusje waren het vooral van die driftkikkers. Die agressief wilde worden als ze hun zin niet kregen. En mijn zusje heeft zelfs een vriendin mee naar huis genomen omdat ze dacht: Dan maar pot te worden.
Je kan ook mannen/jongens ontmoeten zonder te daten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan je neukertjes/scharrels die iets langer dan 1 avond blijven?
Oh, ik weet nog dat de date met beetman koud begonnen was en ik bij het eerste drankje zat te vertellen dat ik later kinderen wilde. En toen vroeg ik me nog af, waar heb ik het in godsnaam over?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik leuk ben en denk dan achteraf over mezelf: wat heb je je nou weer dom gedragen
Nee na 5 minuten pasquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap dat nietwaarom ga je dan daten? Ik bedoel, ze kan misschien ter sprake komen, maar zelfs dat eigenlijk niet
[..]
Jij sprong er meteen op?
Voor mijn zusje blijkbaar welquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof het een doodzonde is om single te zijn
Wij ook. Maar namen haar op dat moment serieus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest omdat laatste stiekem wel lachen
Ja dat dus, en mis je het dan niet om 's avonds gezellig met zijn tweetjes op de bank te zitten enzo? uhhh nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want alles wat single is is zielig en alleen en ALLE singles passen bij elkaar.
Is t ondertussen goed gekomen met je zusje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor mijn zusje blijkbaar wel
[..]
Wij ook. Maar namen haar op dat moment serieus.
Je was in elk geval duidelijk over je toekomstquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog dat de date met beetman koud begonnen was en ik bij het eerste drankje zat te vertellen dat ik later kinderen wilde. En toen vroeg ik me nog af, waar heb ik het in godsnaam over?
Beetman zelf kon het zich iig niet echt meer herinneren toen ik het later nog een keer aanhaalde.
heyquote:
Het idee alleen alquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dus, en mis je het dan niet om 's avonds gezellig met zijn tweetjes op de bank te zitten enzo? uhhh nee.
Kan soms wel leuk zijn, maar toch niet elke avond.
Ik zou dan wel ff een "wtf" momentje hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog dat de date met beetman koud begonnen was en ik bij het eerste drankje zat te vertellen dat ik later kinderen wilde. En toen vroeg ik me nog af, waar heb ik het in godsnaam over?
Beetman zelf kon het zich iig niet echt meer herinneren toen ik het later nog een keer aanhaalde.
Overigens maakte ik een grapje hoor, ik val niet tegen op een tweede date. For as far as I know.quote:
Dat had ik zelf al, want normaal gesproken zou ik daar dus echt niet over beginnen. Maar als ik eenmaal begin met praten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou dan wel ff een "wtf" momentje hebben
de situatie waar ik nu in zit heeft teveel te maken met m'n ex om het er niet over te hebben, dus het is voor mij een onvermijdelijk onderwerp.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap dat nietwaarom ga je dan daten? Ik bedoel, ze kan misschien ter sprake komen, maar zelfs dat eigenlijk niet
Ze heeft nu een aardige vent. Waar ook wel het 1 en ander aan mankeert als ik dr zo hoor klagen. Wij hadden (of hebben) altijd het idee gehad dat ze zoiets had van: Nou ja dan maar deze.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is t ondertussen goed gekomen met je zusje?
die dacht alleen maar "die moet ik mee naar huis krijgen, one way or another"quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat had ik zelf al, want normaal gesproken zou ik daar dus echt niet over beginnen. Maar als ik eenmaal begin met praten.
Dat is ook niet heel leuk om te zien, maar het is toch dr eigen keuzequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft nu een aardige vent. Waar ook wel het 1 en ander aan mankeert als ik dr zo hoor klagen. Wij hadden (of hebben) altijd het idee gehad dat ze zoiets had van: Nou ja dan maar deze.
Niet dat ze helemaal gek van die gozer was maar om iets bij dr te hebben. En toch wonen ze nu al weer 4 jaar samen ofzo. Dat laatste hebben wij dr nooit gezegd want dat is niet leuk om te horen. Als zij er gelukkig mee is dan is het goed. Al betwijfel ik of ze echt gelukkig is
Oh ja, het ratelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ookVooral als ik een beetje nerveus ben. Komt echt de grootste onzin uit me.
Ja dat heb ik dus ook.quote:
Inderdaad. En mijn zusje is niet het type dat zich iets laat vertellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel leuk om te zien, maar het is toch dr eigen keuze
Sorry maar ik moest echt hard lachenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef rival het volgende:
Mijn dates eindigen altijd wel met enige "passionele" momenten dus ik gok dat ik dan wel redelijk bezig was
of ze dachten, nou alleen dat nog ff testen dan weet ik zeker dat dit niks is
Er zijn zoveel mensen die settlen om maar niet alleen te blijven wat dat betreft.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft nu een aardige vent. Waar ook wel het 1 en ander aan mankeert als ik dr zo hoor klagen. Wij hadden (of hebben) altijd het idee gehad dat ze zoiets had van: Nou ja dan maar deze.
Niet dat ze helemaal gek van die gozer was maar om iets bij dr te hebben. En toch wonen ze nu al weer 4 jaar samen ofzo. Dat laatste hebben wij dr nooit gezegd want dat is niet leuk om te horen. Als zij er gelukkig mee is dan is het goed. Al betwijfel ik of ze echt gelukkig is
Dat is dan wel weer leuk om te zien als je er tegenover zitquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ookVooral als ik een beetje nerveus ben. Komt echt de grootste onzin uit me.
ideaalquote:
Het grappigste is dat niemand het doorheeft als ik verlegen ben, want ik praat dan nog meer dan anders.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dan een beetje zitten te voedenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dan even naar de wc gaan en mezelf een mep verkopen.
In d ejuiste relatie heb je die ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
Het is in een relatie ontzettend leuk om samen dingen te doen en lekker een avondje op de bank te hangen.
Maar moet er niet aan denken om dat standaard elke avond te doen.
Heb mijn vrijheid nodig.
Hahaha ja hequote:
Er valt echt geen touw aan vast te knopen hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk om te zien als je er tegenover zit
en terugkomen met een handafdruk op je gezichtquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dan even naar de wc gaan en mezelf een mep verkopen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het grappigste is dat niemand het doorheeft als ik verlegen ben, want ik praat dan nog meer dan anders.
Waarom denk iedereen toch dat vrijheid iets is wat je opgeeft binnen een relatie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
Het is in een relatie ontzettend leuk om samen dingen te doen en lekker een avondje op de bank te hangen.
Maar moet er niet aan denken om dat standaard elke avond te doen.
Heb mijn vrijheid nodig.
'Jij, verlegen? Je kletst aardig wat af hoor!'quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het grappigste is dat niemand het doorheeft als ik verlegen ben, want ik praat dan nog meer dan anders.
Ja dan denken ze dat je dat alleen maar zegtquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Jij, verlegen? Je kletst aardig wat af hoor!'
Dat vind ik nou altijd zo zonde... zo graag iemand willen hebben dat je maar genoegen neemt met zomaar iemand.. of noujah zomaar... iig niet een topper in jouw ogen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ik dat nou al 3 keer heb meegemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom denk iedereen toch dat vrijheid iets is wat je opgeeft binnen een relatie?
Had t dan gewoon gezegdquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Het leukste aan weer single worden vind ik al die mensen in je omgeving die dan opeens roepen dat ze het al aan zagen komen, wel wisten, zich toch al afvroegen wat ik met hem deed enz enz
Omdat bijna al m'n vrienden me in de steek hebben gelaten zodra ze een relatie haddenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom denk iedereen toch dat vrijheid iets is wat je opgeeft binnen een relatie?
Ja idd.quote:
Nog erger, als ze dat niet aan zien komen. Had ik toen met mijn samenwoonex.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Het leukste aan weer single worden vind ik al die mensen in je omgeving die dan opeens roepen dat ze het al aan zagen komen, wel wisten, zich toch al afvroegen wat ik met hem deed enz enz
YWquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry maar ik moest echt hard lachen
En wat als die gozer wel helemaal weg van haar is? Dan vind ik het stiekem nog zielig ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd zo zonde... zo graag iemand willen hebben dat je maar genoegen neemt met zomaar iemand.. of noujah zomaar... iig niet een topper in jouw ogen...
Ik kan me dus met de beste wil van de wereld niet voorstellen hoe/waarom zoiets kan, niemand vind dat toch oprecht fijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat bijna al m'n vrienden me in de steek hebben gelaten zodra ze een relatie hadden
Ik vond het niet fijn nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me dus met de beste wil van de wereld niet voorstellen hoe/waarom zoiets kan, niemand vind dat toch oprecht fijn?
Dat is een eigen keuze. Mensen verliezen zich er misschien in en dat is menseigen. Maar dat is niet inherent aan het hebben van een relatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik dat nou al 3 keer heb meegemaakt
Opgeslokt worden door de ander, helemaal hotel de botel zijn en alles voor koek en ei nemen en je eigen leven laten voor wat het is en je compleet aanpassen aan de ander?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me dus met de beste wil van de wereld niet voorstellen hoe/waarom zoiets kan, niemand vind dat toch oprecht fijn?
En ik ben bang hetzelfde te zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het niet fijn nee.
Ik denk dat die vriendinnen het zelf niet eens in de gaten hadden.
"Wanneer ga je nou eens bij hem/haar weg? Of hou je van dat gedoe?" Ik geef graag mn mening, alleen zijn ze met zulke vragen/adviezen op dat moment nooit zo blijquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Nou, volgens mij gaat het niet goed tussen jullie he? Gaat het binnenkort uit?'
Omdat ze blijkbaar nog nooit een "goede" relatie hebben gehad. Of zich een kant op laten drukken die ze niets vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja.. Maar ik ga er niets over zeggen. Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand dat zou zeggen over mijn manquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd zo zonde... zo graag iemand willen hebben dat je maar genoegen neemt met zomaar iemand.. of noujah zomaar... iig niet een topper in jouw ogen...
Als je iets nooit moet doen is het je met de relatie van een ander bemoeien.quote:
En de allerergste:quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nog erger, als ze dat niet aan zien komen. Had ik toen met mijn samenwoonex.
"Dat meen je niet! Jullie pasten zo perfect bij elkaar!"
Ja, dat ik ervoor kies mijn relatieproblemen privé te houden, wil niet zeggen dat het allemaal koek en ei was.
dat dus. ik kan het niet in ieder geval.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wat als die gozer wel helemaal weg van haar is? Dan vind ik het stiekem nog zielig ook
Is niet mijn keuze dat mn partners spontaan in saaie kluizenaars veranderen zodra ze een relatie met mij hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is een eigen keuze. Mensen verliezen zich er misschien in en dat is menseigen. Maar dat is niet inherent aan het hebben van een relatie.
JIJ kan zelf de deur uit!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet mijn keuze dat mn partners spontaan in saaie kluizenaars veranderen zodra ze een relatie met mij hebben
Dan is het wel jouw keuze om je daar aan, aan te passenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet mijn keuze dat mn partners spontaan in saaie kluizenaars veranderen zodra ze een relatie met mij hebben
1x gehad, ik kan best veel bij iemand zijn, maar doe nog wel mn eigen dingquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Opgeslokt worden door de ander, helemaal hotel de botel zijn en alles voor koek en ei nemen en je eigen leven laten voor wat het is en je compleet aanpassen aan de ander?
Zorgen dat je geen dingen af zegt om hem, dat hou ik als regel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben bang hetzelfde te zijn
Mijn vrienden weten dat ik dat toch wel doe, dat is juist wat ze in me waarderen. Als ik iemand een tijdje niet heb gesproken, is dat meestal omdat mijn mening te confronterend is voor ze, daarna komt t altijd wel weer goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je iets nooit moet doen is het je met de relatie van een ander bemoeien.
Als een vriendin advies vraagt zal ik het geven, maar ik zal NOOIT iets zeggen over haar relatie uit mezelf.
Uhuh.quote:
Precies, en dan kan de buitenwereld zich er wel tegen verzetten, JIJ hebt die relatie en JIJ bent dus ook degene die ermee moet leven. Ik weet dat bemoeienis in relaties ook eerder averechts werkt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef Ripley het volgende:
Mijn ouders vonden mijn exen maar niks, alhoewel de vorige wel goedgekeurd was geloof ik. Brox kennen ze nog niet zo goed, maar ze vinden hem wel leuk omdat ik het fijn heb geloof ik.
Mijn ex waar ik 5 jaar mee samen was vonden ze echt helemaal niks. En ze hadden wel gelijk en dat zag ik toen ook al wel, maar ik zou het niet anders doen als ik terugkijk. We hielden gewoon echt veel van elkaar
Vertel je mn ex dat ook evenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan is het wel jouw keuze om je daar aan, aan te passen
Als iemand een kluizenaar word hoeft nog niet te betekenen dat jij dat ook moet worden
hai!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey![]()
dat is weer een tijdje geleden
Mooie shoot nog
Dan moet ze andere mannen uitzoeken als vriend, want dat zou ik dus al niet eens accepteren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
dan willen ze ineens mee, want ze zal maar alleen lol hebben
haar ex dus
Een ex-scharrel had zo'n relatie, zij bleef bij hem omdat het wel makkelijk was enzo. Terwijl hij zich de pleuris werkte om haar alles te geven:Nquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wat als die gozer wel helemaal weg van haar is? Dan vind ik het stiekem nog zielig ook
Mijn vrienden weten dat ik eerlijk ben als ze erom vragen. Ik heb alleen niets met hun relatie te maken, en ongeacht of ik het een geweldige partner vind of niet, dat moet diegene zelf weten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn vrienden weten dat ik dat toch wel doe, dat is juist wat ze in me waarderen. Als ik iemand een tijdje niet heb gesproken, is dat meestal omdat mijn mening te confronterend is voor ze, daarna komt t altijd wel weer goed.
arme CLquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Vriendinnen die een dagje Sixflags om zes uur al afkappen, in de trein bij Amersfoort eruit springen om naar vriendje te gaan terwijl we samen wat zouden eten en ik in m'n uppie maar wat bij de Burger King heb gegeten
Vriendinnen die tijdens het shoppen worden gebeld door hun vriendje dat eerder klaar is met werken en me dan achterlaten om naar hem toe te gaan
Zulke dingen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Vriendinnen die een dagje Sixflags om zes uur al afkappen, in de trein bij Amersfoort eruit springen om naar vriendje te gaan terwijl we samen wat zouden eten en ik in m'n uppie maar wat bij de Burger King heb gegeten
Vriendinnen die tijdens het shoppen worden gebeld door hun vriendje dat eerder klaar is met werken en me dan achterlaten om naar hem toe te gaan
Zulke dingen
Oké, het lag dus niet aan mij dat ik het beu was? Want m'n moeder zei dat zulke dingen nu eenmaal gebeuren als mensen een relatie krijgen. Ik vond het een kutstreek maar ik moest me niet aanstellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tenzij ze em 6 maanden niet hadden gezien, maar dat zal wel niet.
Ik snap dat echt niet
Ja dat was altijd wel leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
dan willen ze ineens mee, want ze zal maar alleen lol hebben
haar ex dus
Dat zijn geen vrienden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Zulke dingen
Het wereldbeeld van je moeder is aardig verknipt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, het lag dus niet aan mij dat ik het beu was? Want m'n moeder zei dat zulke dingen nu eenmaal gebeuren als mensen een relatie krijgen. Ik vond het een kutstreek maar ik moest me niet aanstellen
Dat deed ik dus ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet ze andere mannen uitzoeken als vriend, want dat zou ik dus al niet eens accepteren.
In dat geval ga ik dus JUIST alleen weg en kom ik pas belachelijk laat thuis uit protest. Ik laat me niet opsluiten.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Zulke dingen
Ooh nee, maar ik spreek ook mn vrienden aan als ik vind dat ze meer respect voor hun vriendin moeten hebben. Zo had ik een vriend wiens vriendin na een jaar nog niet bij zijn ouders ed waren geweest, terwijl hij de hele familie al kendequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn vrienden weten dat ik eerlijk ben als ze erom vragen. Ik heb alleen niets met hun relatie te maken, en ongeacht of ik het een geweldige partner vind of niet, dat moet diegene zelf weten.
Pas als er sprake is van mishandeling of drugsproblemen ofzo, dan zal ik uit mezelf daar iets over zeggen.
Dat is wat anders. Dat is je niet aanbemoeien tegen de relatie an sich, maar gewoon tips.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh nee, maar ik spreek ook mn vrienden aan als ik vind dat ze meer respect voor hun vriendin moeten hebben. Zo had ik een vriend wiens vriendin na een jaar nog niet bij zijn ouders ed waren geweest, terwijl hij de hele familie al kende
Mijn vrienden hebben er ook last van. Dat zijn wel vrienden. Ze worden tijdens pokeravonden continue gebeld door hun bitches. Regel is nu dat gsm's uitstaan, dat scheelt.quote:
Dat heeft je moeder echt verkeerd hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, het lag dus niet aan mij dat ik het beu was? Want m'n moeder zei dat zulke dingen nu eenmaal gebeuren als mensen een relatie krijgen. Ik vond het een kutstreek maar ik moest me niet aanstellen
Het is al een aardige tijd geleden maar het zat me toen enorm dwars en nog steeds eigenlijk.
Maar Q. ik vond je zo zielig vandaag dat ik ook ziek thuis gebleven benquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat terwijl ik ziek en zielig ben!
Dat was bij mijn ex dus ook zo, na een jaar niemand gezien. Ik gevraagd of ie zich voor me schaamde of zo, bleek het eerder andersom te zijn. Zijn ouders zijn heel oud en zeurderig namelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh nee, maar ik spreek ook mn vrienden aan als ik vind dat ze meer respect voor hun vriendin moeten hebben. Zo had ik een vriend wiens vriendin na een jaar nog niet bij zijn ouders ed waren geweest, terwijl hij de hele familie al kende
'De trein kwam er toch langs.'quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder echt verkeerd hoorAls ze persé om 18u bij dr vriendje wilde zijn, had ze dat van te voren moeten zeggen en je niet ineens dumpen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben er ook last van. Dat zijn wel vrienden. Ze worden tijdens pokeravonden continue gebeld door hun bitches. Regel is nu dat gsm's uitstaan, dat scheelt.
Maar feitelijk is het natuurlijk ridicuul dat die bitches ze bellen op die ene avond per maand/kwartaal dat ze weg mogen.
Dat vind ik echt bloedirritant idd. Ga dan gewoon lekker naar huis.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben er ook last van. Dat zijn wel vrienden. Ze worden tijdens pokeravonden continue gebeld door hun bitches. Regel is nu dat gsm's uitstaan, dat scheelt.
Maar feitelijk is het natuurlijk ridicuul dat die bitches ze bellen op die ene avond per maand/kwartaal dat ze weg mogen.
'Weg mogen'quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik zei er ook bij dat ze er anders achter kon komen dat die nog rond neuktequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Dat is je niet aanbemoeien tegen de relatie an sich, maar gewoon tips.
Zouden ze bang zijn dat hun vent lol heeft zonder hen?quote:
Wat lief!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar Q. ik vond je zo zielig vandaag dat ik ook ziek thuis gebleven benom jou te steunen
Ja, normaal neemt die een andere route.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'De trein kwam er toch langs.'
Zo erg is het wel helaas. Ook al hebben ze wel een eigen mening en staan ze hun mannetje, die bitches verzinnen echt dingen zodat het mannetje weer vroeg thuis komt, of aandacht geeft.quote:
Dan kan ik het me voorstellen, maar hij heeft super toffe ouders, ik ken z'n pa heel erg goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was bij mijn ex dus ook zo, na een jaar niemand gezien. Ik gevraagd of ie zich voor me schaamde of zo, bleek het eerder andersom te zijn. Zijn ouders zijn heel oud en zeurderig namelijk.
Dat zeg ik em dan ook meteen hoor, k****r dan maar lekker opquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'De trein kwam er toch langs.'
Ja k**, dat wist je gelijk, hij woont daar al die hele tijd.
Het is al lang geleden en ik word er nu weer kwaad om.
Mijn Mac ligt op schoot op de bank, want ik wil wel nog disneyquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat lief!!
We zijn echt broeders.!
Lig jij ook nog in bed met je Mac?
Kan je ze ook vrouwen noemen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo erg is het wel helaas. Ook al hebben ze wel een eigen mening en staan ze hun mannetje, die bitches verzinnen echt dingen zodat het mannetje weer vroeg thuis komt, of aandacht geeft.
Snap ik niet. Wees blij dat je vriend een keer een leuke avond zonder je kan hebben.
Ooit trouwens 1 keer geprobeerd. Pokeren mét de bitches. 20 minuten gepokerd en voor de rest werd er gekletst over kutkoters en vrouwenshit.
Dus dat was ook geen oplossing.
Ik snap het ook niet. Soms is het gewoon lekker om een avond alleen thuis te zijn ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo erg is het wel helaas. Ook al hebben ze wel een eigen mening en staan ze hun mannetje, die bitches verzinnen echt dingen zodat het mannetje weer vroeg thuis komt, of aandacht geeft.
Snap ik niet. Wees blij dat je vriend een keer een leuke avond zonder je kan hebben.
Ooit trouwens 1 keer geprobeerd. Pokeren mét de bitches. 20 minuten gepokerd en voor de rest werd er gekletst over kutkoters en vrouwenshit.
Dus dat was ook geen oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |