Dat is wel jammer... Krijg nu wel zin om de oude 8-track bandrecorder op te snorren om te kijken of daar nog wat van Snuit op staat toen die klein wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ma heeft een paar van die bandjes wel bewaard. Ook al is het gros gesneuveld toen ik de top 40 eroverheen opnam.
Oh dat scheelt nogal jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een week gedate.
Drama queen was het
Jij hebt helemaal geen tijd om ziek te zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is wel jammer... Krijg nu wel zin om de oude 8-track bandrecorder op te snorren om te kijken of daar nog wat van Snuit op staat toen die klein wasen ook of er nog video opnames zijn van zijn playbackshows en dergelijke
Straks maar eens mn pa bellen
Klopt! en ze nodigde mij en haar zussen uit voor een etentje dat ons dan zelf 80 euro kostte enwe hadden allemaal leuke cadeautjes gekocht maar ze bleef de hele avond jankenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een week gedate.
Drama queen was het
Ik weet dat er van mij een videoband is met een playbackshow, dat ik Janet Jackson nadeed. Meer niet, for as far as I know dan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is wel jammer... Krijg nu wel zin om de oude 8-track bandrecorder op te snorren om te kijken of daar nog wat van Snuit op staat toen die klein wasen ook of er nog video opnames zijn van zijn playbackshows en dergelijke
Straks maar eens mn pa bellen
Dan waren ze kennelijk niet belangrijk genoeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef JoeBravo het volgende:
terwijl ik m'n hyves account verwijder, kom ik er achter dat ik een aantal verjaardagen van kennissen vergeten ben.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt! en ze nodigde mij en haar zussen uit voor een etentje dat ons dan zelf 80 euro kostte enwe hadden allemaal leuke cadeautjes gekocht maar ze bleef de hele avond janken
Tijdens niet hoor. Maar erna.quote:
Oke. Een hele avond janken om een fling van een week.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt! en ze nodigde mij en haar zussen uit voor een etentje dat ons dan zelf 80 euro kostte enwe hadden allemaal leuke cadeautjes gekocht maar ze bleef de hele avond janken
Zo erg hard janken om Godt? dat kind spoort niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
het was één van de redenen waarom ik dat ding had, zodat ik dat een beetje in de gaten kon houdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan waren ze kennelijk niet belangrijk genoeg.
Je bent een man dus je hebt een mooie dekmantel.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tijdens niet hoor. Maar erna.
Noooooit meer willen spreken, wat ik van Rip heb begrepen nogal veel klagen.
We hebben paar keer gedate, was gezellig, geen klik. Lijkt me vrij normaal.
Dat heb ik ook vrij normaal verteld. We hebben niet eens geneukt dus wat stel je je dan aan denk ik.
Wel zielig voor Rip en haar zussen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, een beetje overdreven is het wel ja
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tijdens niet hoor. Maar erna.
Noooooit meer willen spreken, wat ik van Rip heb begrepen nogal veel klagen.
We hebben paar keer gedate, was gezellig, geen klik. Lijkt me vrij normaal.
Dat heb ik ook vrij normaal verteld. We hebben niet eens geneukt dus wat stel je je dan aan denk ik.
Er moeten van mij nog 3 opnames zijn van playbackshows (take that, spice girls en bruce springsteen), nog wat opnames van tv programma's waarin ik gespeeld heb, en dan nog die oude bandjes dat we verhalen vertelden en aan het zingen warenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet dat er van mij een videoband is met een playbackshow, dat ik Janet Jackson nadeed. Meer niet, for as far as I know dan.
Ja echt wel en dan ook nog zoveel geld neer moeten leggen voor dat etentje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel zielig voor Rip en haar zussen.
Je snapt dat de belangrijkste vraag in dezen is: welke spice girl was je!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er moeten van mij nog 3 opnames zijn van playbackshows (take that, spice girls en bruce springsteen), nog wat opnames van tv programma's waarin ik gespeeld heb, en dan nog die oude bandjes dat we verhalen vertelden en aan het zingen warenEr is echt te veel rommel van mij opgenomen vroeger. Benieuwd wat de tijd heeft overgelaten van al die banden.
Dates als in de persoon of als in de omstandigheden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Sowieso, mislukte dates, ik kan daar boeken over schrijven.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er moeten van mij nog 3 opnames zijn van playbackshows (take that, spice girls en bruce springsteen), nog wat opnames van tv programma's waarin ik gespeeld heb, en dan nog die oude bandjes dat we verhalen vertelden en aan het zingen warenEr is echt te veel rommel van mij opgenomen vroeger. Benieuwd wat de tijd heeft overgelaten van al die banden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef Ripley het volgende:
Toen ik een vriend kreeg was ze ook serieus teleurgesteld want zo zei ze: "Ik had eigenlijk verwacht dat ik eerder een relatie zou krijgen. Ik vind het niet eerlijk, want jij was helemaal niet op zoek":P
zegt de vrouw die er een probleem van maakt dat ik onze meet een meet noem en geen datequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, een beetje overdreven is het wel ja
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef Ripley het volgende:
Toen ik een vriend kreeg was ze ook serieus teleurgesteld want zo zei ze: "Ik had eigenlijk verwacht dat ik eerder een relatie zou krijgen. Ik vind het niet eerlijk, want jij was helemaal niet op zoek":P
Scary natuurlijk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je snapt dat de belangrijkste vraag in dezen is: welke spice girl was je!
Dat is héél wat anders ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zegt de vrouw die er een probleem van maakt dat ik onze meet een meet noem en geen date![]()
ik kan er 2 opnoemen... verder heb ik altijd leuke dates gehadquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Ik kan er uren over praten maar ik moet ff naar de stad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef Ripley het volgende:
Een meid uit de US had dr Scriptie er over geschrevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
Oh ja, idd, what else...quote:
Ah, dat is er zo een die in elke date een potentiele echtgenoot ziet in de hoop maar niet kinderloos en alleen te blijven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef Ripley het volgende:
dramaqueenquote:
frigide zak!quote:
De dates an sich.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dates als in de persoon of als in de omstandigheden?
En dat is nog steeds een vriendin van jou?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef Ripley het volgende:
daten is wel leukquote:
Klinkt als een gezellig persoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef Ripley het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:39 schreef Ripley het volgende:
Maar goed, mislukte dates.Ik denk dat mijn meest mislukte date was met een joegoslaaf die me mee nam naar een louche dealtje![]()
En daarna die met mijn ex die mij wilde laten betalen voor het etentje en ik zou dat ook doen en had geld gepind, maar vervolgens ben ik gerold en moest hij betalen
quote:
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En dat is nog steeds een vriendin van jou?
Ik heb een tijdje een nogal losbandige fase gehad waarin ik geen vriendjes had. Dat dat een keuze was omdat ik gewoon wilde lellebellen ging er bij veel vrienden niet in, dus ik heb regelmatig een blind date of iets van die strekking gehad, opgezet door vrienden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan er 2 opnoemen... verder heb ik altijd leuke dates gehad
waardoor ze juist elke vent afschrikt en straks alleen op een kamer zit, noujah alleen, met een kat natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, dat is er zo een die in elke date een potentiele echtgenoot ziet in de hoop maar niet kinderloos en alleen te blijven.
2... minimaal 2 katten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
waardoor ze juist elke vent afschrikt en straks alleen op een kamer zit, noujah alleen, met een kat natuurlijk
Dat kan ik dan weer snappenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een nogal losbandige fase gehad waarin ik geen vriendjes had. Dat dat een keuze was omdat ik gewoon wilde lellebellen ging er bij veel vrienden niet in, dus ik heb regelmatig een blind date of iets van die strekking gehad, opgezet door vrienden.
Das niet zo heel gek.quote:
Klopt. En toen kreeg ze een vriend en daarbij mocht ze niet eens op zijn verjaardag komen en ook niet met kerst en dan was het raar dat ik hem niet vertrouwdequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
waardoor ze juist elke vent afschrikt en straks alleen op een kamer zit, noujah alleen, met een kat natuurlijk
haha ze hebben mij ooit op een blind date willen sturen.... maar ik heb haar op hyves kunnen vinden en mezelf dat kunnen besparenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een nogal losbandige fase gehad waarin ik geen vriendjes had. Dat dat een keuze was omdat ik gewoon wilde lellebellen ging er bij veel vrienden niet in, dus ik heb regelmatig een blind date of iets van die strekking gehad, opgezet door vrienden.
Haha. die gast heeft gewoon een vriendin thuis joh, is het eerste dat in mij opkomt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt. En toen kreeg ze een vriend en daarbij mocht ze niet eens op zijn verjaardag komen en ook niet met kerst en dan was het raar dat ik hem niet vertrouwde
wat raarquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt. En toen kreeg ze een vriend en daarbij mocht ze niet eens op zijn verjaardag komen en ook niet met kerst en dan was het raar dat ik hem niet vertrouwde
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen had je nog geen hyves.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
haha ze hebben mij ooit op een blind date willen sturen.... maar ik heb haar op hyves kunnen vinden en mezelf dat kunnen besparen
Hebben ze je echt met erge dates opgescheep?
Dat klinkt wel als de ex van mijn zusjequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah dat is lulligquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als de ex van mijn zusje
Maar daarbij was het gewoon dat hij zich schaamde voor mijn zusje en hij dr niet aan zijn ouders wilde voorstellen als zijn vriendin. Want die hadden dr eens zien lopen en vonden het maar niets (zacht uitgedrukt).
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar daarbij was het gewoon dat hij zich schaamde voor mijn zusje en hij dr niet aan zijn ouders wilde voorstellen als zijn vriendin. Want die hadden dr eens zien lopen en vonden het maar niets (zacht uitgedrukt).
fijn voor je zelfverzekerheidquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
maar verder wel normale planningen op die dates? of heb je echt rare dingen meegemaakt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen had je nog geen hyves.
Soms wel. Ook wel types die leuk leken, maar het gewoon echt niet waren.
Ik was altijd nieuwsgierig genoeg om toch op date te gaan, maar ik ben te eigenwijs om een ander mijn dates uit te laten zoeken.
Wat zijn er voor rare mensen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef Ripley het volgende:
hij had ook een kind en die mocht ie nooit zien omdat volgens hem zijn ex een heks was
Die heeft bij mijn zusje ook een klap gekregen ja. Op dat moment liet ze zich in met iedereen die haar het gevoel gaf mooi te zijn. Ook al hadden ze geen goede plannen met dr.quote:
Van dates met vage types die, wat Ripley ook al eerder zei, vage handeltjes hadden en dat dan ook deden tijdens de date. (ben ik gewoon weggelopen natuurlijk) Tot mannen die de date gebruikten om uit te huilen over hun ex, uit eten in een chique aangelegenheid waar man in kwestie zich dan compleet misdroeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
maar verder wel normale planningen op die dates? of heb je echt rare dingen meegemaakt?
Er zijn echt te veel rare mensenquote:
jij neemt een hond?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal mij in ieder geval nooit overkomen!
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen zo doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van dates met vage types die, wat Ripley ook al eerder zei, vage handeltjes hadden en dat dan ook deden tijdens de date. (ben ik gewoon weggelopen natuurlijk) Tot mannen die de date gebruikten om uit te huilen over hun ex, uit eten in een chique aangelegenheid waar man in kwestie zich dan compleet misdroeg.
Ook een keer een etentje gehad met een gozer die achteraf "zijn portemonnee vergeten was".
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Ik heb zo'n vriendin gehad ja. Wat heb ik een hoop kansloze figuren de revue zien passeren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heeft bij mijn zusje ook een klap gekregen ja. Op dat moment liet ze zich in met iedereen die haar het gevoel gaf mooi te zijn. Ook al hadden ze geen goede plannen met dr.
Dat kan ik me voorstellen ja, ken er ook een paar die zo zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heeft bij mijn zusje ook een klap gekregen ja. Op dat moment liet ze zich in met iedereen die haar het gevoel gaf mooi te zijn. Ook al hadden ze geen goede plannen met dr.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen zo doen
Ik ook niet. Ik ben altijd ontzettend leuk op een eerste date en val achteraf pas tegen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen zo doen
Ze kunnen er een film van maken dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van dates met vage types die, wat Ripley ook al eerder zei, vage handeltjes hadden en dat dan ook deden tijdens de date. (ben ik gewoon weggelopen natuurlijk) Tot mannen die de date gebruikten om uit te huilen over hun ex, uit eten in een chique aangelegenheid waar man in kwestie zich dan compleet misdroeg.
Ook een keer een etentje gehad met een gozer die achteraf "zijn portemonnee vergeten was".
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Hoe kom jij dan aan je neukertjes/scharrels die iets langer dan 1 avond blijven?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb serieus waar nog nooit gedate
Ik loop ook hopeloos achter hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan lijk jij op mij!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben altijd ontzettend leuk op een eerste date en val achteraf pas tegen.
Ik ben die ex van die jongen later nog eens tegengekomen en heb toen onder het genot van een drankje er nog hartelijk om gelachen met haar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me had ook eens een date met een gast die de hele avond zat te mekkeren over z'n ex![]()
Ik snap dat nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me had ook eens een date met een gast die de hele avond zat te mekkeren over z'n ex![]()
Jij sprong er meteen op?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Vooral veel vriendinnen van maten van me snappen niet dat ik als vrijgezel niet wanhopig op zoek ben en het wel best vind.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik leuk ben en denk dan achteraf over mezelf: wat heb je je nou weer dom gedragenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben altijd ontzettend leuk op een eerste date en val achteraf pas tegen.
Ik wel, maar dat liep altijd perfect... Alleen de relaties nadien werden steeds vreemder en vreemder vaak...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij mijn zusje waren het vooral van die driftkikkers. Die agressief wilde worden als ze hun zin niet kregen. En mijn zusje heeft zelfs een vriendin mee naar huis genomen omdat ze dacht: Dan maar pot te worden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vriendin gehad ja. Wat heb ik een hoop kansloze figuren de revue zien passeren.
Allemaal negers overigens, dat is hun doelgroep he.
Ja, want alles wat single is is zielig en alleen en ALLE singles passen bij elkaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral veel vriendinnen van maten van me snappen niet dat ik als vrijgezel niet wanhopig op zoek ben en het wel best vind.
Proberen me ook echt aan al hun vrijgezelle vriendinnen te koppelen.
Word je af en toe doodmoe van
dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel het mooiste natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben die ex van die jongen later nog eens tegengekomen en heb toen onder het genot van een drankje er nog hartelijk om gelachen met haar.
Alsof het een doodzonde is om single te zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn zusje waren het vooral van die driftkikkers. Die agressief wilde worden als ze hun zin niet kregen. En mijn zusje heeft zelfs een vriendin mee naar huis genomen omdat ze dacht: Dan maar pot te worden.
samen de schade inhalen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop ook hopeloos achter hoor.
Ik moest omdat laatste stiekem wel lachenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn zusje waren het vooral van die driftkikkers. Die agressief wilde worden als ze hun zin niet kregen. En mijn zusje heeft zelfs een vriendin mee naar huis genomen omdat ze dacht: Dan maar pot te worden.
Je kan ook mannen/jongens ontmoeten zonder te daten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan je neukertjes/scharrels die iets langer dan 1 avond blijven?
Oh, ik weet nog dat de date met beetman koud begonnen was en ik bij het eerste drankje zat te vertellen dat ik later kinderen wilde. En toen vroeg ik me nog af, waar heb ik het in godsnaam over?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik leuk ben en denk dan achteraf over mezelf: wat heb je je nou weer dom gedragen
Nee na 5 minuten pasquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap dat nietwaarom ga je dan daten? Ik bedoel, ze kan misschien ter sprake komen, maar zelfs dat eigenlijk niet
[..]
Jij sprong er meteen op?
Voor mijn zusje blijkbaar welquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof het een doodzonde is om single te zijn
Wij ook. Maar namen haar op dat moment serieus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest omdat laatste stiekem wel lachen
Ja dat dus, en mis je het dan niet om 's avonds gezellig met zijn tweetjes op de bank te zitten enzo? uhhh nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want alles wat single is is zielig en alleen en ALLE singles passen bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |