quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mijn pedofiele opa dood gaat en mij een smak geld nalaat dan is de kans ook groot dat ik dat weiger. Denk ik.
Niet dat ze mij wat nalaten. Is mode bij mij in de fam. Iemand gaat dood en iedereen krijgt iets behalve Hupsje
ben ik de enige die dat geld gewoon zou accepteren? ongeacht wat diegene ooit geflikt heeft.... dat extraatje op mijn rekening staat dan los van eventuele gevoelens oidquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aannemen zou ik veel hypocrieter vinden. Overigens boeit het geld me sowieso niet, ik heb veel liever een mooie Kris die mn opa uit Indonesië had meegenomen.
Ehm, mijn ogen. Dat is het wel denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
sorry, had het niet in de gaten
Ik ben wel benieuwd: wat vinden de singles wel mooi aan zichzelf?
Ik weet waar het geld vandaan komt, dat zou ik daarom niet kunnen. Hoewel het soms anders lijkt, geef ik niet zoveel om geld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ben ik de enige die dat geld gewoon zou accepteren? ongeacht wat diegene ooit geflikt heeft.... dat extraatje op mijn rekening staat dan los van eventuele gevoelens oid
ik zou dat accepteren onder het motto, elke cent is mooi meegenomen... ik zou mijn gevoel er verder buiten laten....
Mijn beste humeur en dito blije kop erbijquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
ik zou zoiets hebben van 'gnagna nu ga ik lekker alles waar jij voor gespaard hebt verbrassenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ben ik de enige die dat geld gewoon zou accepteren? ongeacht wat diegene ooit geflikt heeft.... dat extraatje op mijn rekening staat dan los van eventuele gevoelens oid
ik zou dat accepteren onder het motto, elke cent is mooi meegenomen... ik zou mijn gevoel er verder buiten laten....
M'n ogen, m'n haar en m'n lichaamsbouw. En jij?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Mn ogen (met lenzenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Allesquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Mijn ogen. Mijn figuur (deels) en mijn uitstraling. ( ook al is dat een jeukterm)quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Heel lief, maar ik heb overgewicht. Niet veel, en het gaat er dit jaar vanaf, maar het is er welquote:
Oja, dat vind ik ook wel een good feature van mezelf. En mijn proporties.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh en mijn jukbeenderen vind ik wel mooi
Yuki, je bent ervan op de hoogte dat ik volgens de BMI ook overgewicht behoor te hebben?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel lief, maar ik heb overgewicht. Niet veel, en het gaat er dit jaar vanaf, maar het is er wel
Ik zei ook denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nee krea heeft met de op gespeeld en nu is ie wegquote:
Ik heb dat aan de hand gehad toen mijn biologische vader overleed. Ik heb de beste man nooit gezien, maar toen ik 22 was ging hij dus dood. Had geen andere kinderen, dus er kwam een bedrag van 20.000 euro vrij wat naar mij zou gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee krea heeft met de op gespeeld en nu is ie weg
Volgens mij welquote:
Ja, maar jij houdt van lekker eten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki, je bent ervan op de hoogte dat ik volgens de BMI ook overgewicht behoor te hebben?!Die schaal klopt van geen kant!
Dat is later gebeurd afaik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je de op dan wel gelezen?
Klopt, maar ik heb ook nog een goed geproportioneerd lichaamquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt van lekker eten.
Heb jij ook met de OP gespeeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je de op dan wel gelezen?
Snuit, heb ik al gezegd dat ik van je houd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki, je bent ervan op de hoogte dat ik volgens de BMI ook overgewicht behoor te hebben?!Die schaal klopt van geen kant!
spieren zijn zwaarder dan vet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt van lekker eten.
T is wel handig voor de meetquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij ook met de OP gespeeld![]()
Maar ik vind dat gezeik om een OP elk topic echt bagger dus klaar nu
Dan komt ie vast terug als er meer dan 1 persoon komtquote:
Ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ook nog een goed geproportioneerd lichaam
Ik geloof dat iedereen elkaar hier op ping/twitter/sms whatever heeft, dus als dan heb je zoiets ouderwets als een op toch niet nodig.quote:
Wat dat betreft heeft kluts wel een beetje een oostblok-bekkiequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
oh ja, die jukbeenderen van kluts en MissB vind ik ook mooi ja. Zelfs toen ik echt heel dun was had ik dat niet helaas
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan komt ie vast terug als er meer dan 1 persoon komtanders is het een kansloze solo actie
Net zoiets als rukken.. Best wel lekker, maar niet iets om anderen mee op te zadelen.
Zolang overgewicht op de juiste plekken zit hoor je geen man klagen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel lief, maar ik heb overgewicht. Niet veel, en het gaat er dit jaar vanaf, maar het is er wel
Samen rukkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan komt ie vast terug als er meer dan 1 persoon komtanders is het een kansloze solo actie
Net zoiets als rukken.. Best wel lekker, maar niet iets om anderen mee op te zadelen.
Dat heb ik wel vaker gehoord.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft kluts wel een beetje een oostblok-bekkie
Ripley, zo een op jezelf gerichte opmerking en vraag om aandacht ben ik geheel niet van je gewend, desalniettemin wil ik je een geweldige verjaardag wensen en je vragen om de dag voor je verjaardag weer een soortgelijk bericht te plaatsen zodat ik het niet vergeet.quote:
Ik kom toch nietquote:
Ben je zo'n wodka junkie dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gehoord.
Laatst ook een keer een of andere suffe quiz op facebook gedaan, daar kwam uit dat mijn karakter past bij mensen uit:
Rusland
Servië
En nog een oostblokland wat ik niet meer weet.
Slovenië?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gehoord.
Laatst ook een keer een of andere suffe quiz op facebook gedaan, daar kwam uit dat mijn karakter past bij mensen uit:
Rusland
Servië
En nog een oostblokland wat ik niet meer weet.
Ligt er een beetje aan wie er komen en of ik in Utrecht benquote:
Het maakt niet uit wat het is, als het maar sterk is.quote:
Nee, dat niet, dat had ik onthouden.quote:
Ik vind zwangere vrouwen altijd wel mooiquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef Tally het volgende:
Op dit moment vind ik niets aan mezelf mooi
Got other plansquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wie er komen en of ik in Utrecht ben
Wat er in je zit toch wel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:15 schreef Tally het volgende:
Op dit moment vind ik niets aan mezelf mooi
Ik ben een van die mensen die enorm geniet van het feit dat op je verjaardag alle aandacht voor jou isquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ripley, zo een op jezelf gerichte opmerking en vraag om aandacht ben ik geheel niet van je gewend, desalniettemin wil ik je een geweldige verjaardag wensen en je vragen om de dag voor je verjaardag weer een soortgelijk bericht te plaatsen zodat ik het niet vergeet.
quote:Each country has a slightly different personality. Based solely on your personality trait scores, the top three closest country matches for your personality (out of 121 countries) are:
#1 Russia
#2 Croatia
#3 Serbia
Ik heb gewoon altijd een maje dag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen die enorm geniet van het feit dat op je verjaardag alle aandacht voor jou isDie andere 364 dagen hoeft het niet, maar dan wel
Vroeger waren we Maje op onze verjaardag (majesteit) en dan mocht je beslissen wat we aten en iedereen moest naar je luisterenEn in de vakantie kregen we dan ook ieder een Maje dag
Leuk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:17 schreef Ripley het volgende:
Vroeger waren we Maje op onze verjaardag (majesteit) en dan mocht je beslissen wat we aten en iedereen moest naar je luisterenEn in de vakantie kregen we dan ook ieder een Maje dag
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen die enorm geniet van het feit dat op je verjaardag alle aandacht voor jou isDie andere 364 dagen hoeft het niet, maar dan wel
Ik ook. En dikke tieten ook. Maar bij mezelf dus nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind zwangere vrouwen altijd wel mooi
Het feit dat er een baby in me groeit is mooi. Baby zijn gewoon lelijk als ze er uit komen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat er in je zit toch wel?
Of ben jij zo'n nuchtere moeder die toe geeft dat baby's gewoon lelijk zijn
Godt behoeden ons.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk!Dat ga ik ook doen, mocht ik ooit nog es kinderen krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ook te toevallig zijn hequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat het is, als het maar sterk is.
[..]
Nee, dat niet, dat had ik onthouden.
Moet ik voortaan uitkijken of jij mij niet met een bijl staat op te wachten als ik de deur uitga?quote:
Een bijl? Dan moet ik dichtbij komen en fokkers van dichtbij zijn eng.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ik voortaan uitkijken of jij mij niet met een bijl staat op te wachten als ik de deur uitga?
En een rare nickname, denk steeds dat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik heb soms een beetje last van een smiley overkill geloof ik
Dat doet Godt niet, daar heeft hij zijn broertje met de zeis voor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ik voortaan uitkijken of jij mij niet met een bijl staat op te wachten als ik de deur uitga?
Ik heb net nog gezegd dat ik mooie ogen en haar heb, dus helemaal eng ben ik niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:21 schreef Godtje het volgende:
Een bijl? Dan moet ik dichtbij komen en fokkers van dichtbij zijn eng.
Man/vrouw, je wil me gewoon doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
En een rare nickname, denk steeds dat je een vrouw bent.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Man/vrouw, je wil me gewoon doen
Ik heb net nog gezegd dat ik in zijn geheel mooi ben. Het hangt er dus maar vanaf vanuit welk perspectief je het bekijkt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb net nog gezegd dat ik mooie ogen en haar heb, dus helemaal eng ben ik niet.
Touché.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
Ik heb net nog gezegd dat ik in zijn geheel mooi ben. Het hangt er dus maar vanaf vanuit welk perspectief je het bekijkt.
Ook als je teenslippers aanhebt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb net nog gezegd dat ik in zijn geheel mooi ben. Het hangt er dus maar vanaf vanuit welk perspectief je het bekijkt.
Awwww, draai het dan om naar het positieve: Alles mooi vinden aan jezelf.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:16 schreef JoeBravo het volgende:
echt mooi? niks. Maar toch tevreden met mezelf.
Ik ga het liefste werken en dan zeg ik tegen niemand iets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
Als ik vroeger jarig was, dan mocht ik bedenken wat voor jurkje ik wilde, en dan maakte mijn mams die voor me. En dan dacht je dat iedereen het ook aan je kon zien ofzo, dat je jarig was.
De hele dag was dan altijd helemaal in het teken van je verjaardag.En dan mocht ik natuurlijk kiezen wat we aten.
En mijn ma haalde voor mij ipv gewone taart altijd ijstaart (in november
) omdat ik taart niet superlekker vind.
En nu is het gewoon een sort of dag als alle anderen, maar ik neem altijd vrij en ga dan wat leuks doen.
Je kan die jaloerse gevoelens maar lastig onderdrukken he?quote:
pics van je clown gezichtje! PICS!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje schoot altijd een beetje door op Maje dag. Dan moest ik haar entertainen als in bad ging en zoIk was een beetje de clown thuis
Toen jij mijn beste vriendin de dag voor haar dertigste verjaardag dumpte was dat redelijk hilarisch achteraf gezien. Zelden zo'n zeikerige verjaardag meegemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga het liefste werken en dan zeg ik tegen niemand iets.![]()
En in de avond ga ik gewoon iets doen met mijn vrienden. Of het weekend er voor of er na.
Dit jaar zit ik vermoedelijk in Cambodja of Vietnam
[..]
Je kan die jaloerse gevoelens maar lastig onderdrukken he?
Ik wil niet afgelebberd worden door collega's op zo'n dag en gewoon lekker relaxen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga het liefste werken en dan zeg ik tegen niemand iets.![]()
En in de avond ga ik gewoon iets doen met mijn vrienden. Of het weekend er voor of er na.
Dit jaar zit ik vermoedelijk in Cambodja of Vietnam
Dat jij over enkele dagen met die teenslippers op een zonnig strand loopt bedoel je?:(quote:Je kan die jaloerse gevoelens maar lastig onderdrukken he?
Het is ook nooit meer je beste vriendin geworden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen jij mijn beste vriendin de dag voor haar dertigste verjaardag dumpte was dat redelijk hilarisch achteraf gezien. Zelden zo'n zeikerige verjaardag meegemaakt
Au.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen jij mijn beste vriendin de dag voor haar dertigste verjaardag dumpte was dat redelijk hilarisch achteraf gezien. Zelden zo'n zeikerige verjaardag meegemaakt
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
pics van je clown gezichtje! PICS!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef Ripley het volgende:
[..]die zijn er wel, maar allemaal niet digitaal
. Zal weleens wat inscannen
Ik deed ook altijd mijn bovenlip over mijn onderlip en blies dan mijn wangen op en daat noemden we dan poepedoepieEn acrobatische kunstjes met mijn zusje en dan waren we de appelini's
Wij hadden vroeger thuis zo'n my first sony ding, en dan gingen we altijd bandjes opnemen met complete zelfgemaakte radioprogramma's.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef Ripley het volgende:
[..]die zijn er wel, maar allemaal niet digitaal
. Zal weleens wat inscannen
Ik deed ook altijd mijn bovenlip over mijn onderlip en blies dan mijn wangen op en daat noemden we dan poepedoepieEn acrobatische kunstjes met mijn zusje en dan waren we de appelini's
Mannen met teenslippersquote:
Heb er ooit 1 zelf gemaakt, ik SCHAAMDE KAPOT toen ik het terug hoorde.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis zo'n my first sony ding, en dan gingen we altijd bandjes opnemen met complete zelfgemaakte radioprogramma's.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis zo'n my first sony ding, en dan gingen we altijd bandjes opnemen met complete zelfgemaakte radioprogramma's.
Precies. Met je ogen open of dicht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
meer buitengewoon kritisch denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Awwww, draai het dan om naar het positieve: Alles mooi vinden aan jezelf.
Of ben je zo'n figuur waarbij het glas altijd half leeg is?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat deden we op mn broers verjaardag ook altijd (die is in de zomer jarig) in een tent buiten.. Toen ik het ook voor mijn verjaardag wilde, mocht dat niet
ik ben er nooit meer overheen gekomen
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook nooit meer je beste vriendin geworden.![]()
Volgens mij wist ik niet eens dat het de dag voor haar verjaardag was.Al kan ik dat ook gewoon vergeten zijn ik ben wel vaker op mezelf gericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |