Ik zei ook denk ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ben ik de enige die dat geld gewoon zou accepteren? ongeacht wat diegene ooit geflikt heeft.... dat extraatje op mijn rekening staat dan los van eventuele gevoelens oid
ik zou dat accepteren onder het motto, elke cent is mooi meegenomen... ik zou mijn gevoel er verder buiten laten....
Nee krea heeft met de op gespeeld en nu is ie wegquote:
Ik heb dat aan de hand gehad toen mijn biologische vader overleed. Ik heb de beste man nooit gezien, maar toen ik 22 was ging hij dus dood. Had geen andere kinderen, dus er kwam een bedrag van 20.000 euro vrij wat naar mij zou gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ben ik de enige die dat geld gewoon zou accepteren? ongeacht wat diegene ooit geflikt heeft.... dat extraatje op mijn rekening staat dan los van eventuele gevoelens oid
ik zou dat accepteren onder het motto, elke cent is mooi meegenomen... ik zou mijn gevoel er verder buiten laten....
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee krea heeft met de op gespeeld en nu is ie weg
Volgens mij welquote:
Ja, maar jij houdt van lekker eten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki, je bent ervan op de hoogte dat ik volgens de BMI ook overgewicht behoor te hebben?!Die schaal klopt van geen kant!
Dat is later gebeurd afaik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je de op dan wel gelezen?
Klopt, maar ik heb ook nog een goed geproportioneerd lichaamquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt van lekker eten.
Heb jij ook met de OP gespeeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je de op dan wel gelezen?
Snuit, heb ik al gezegd dat ik van je houd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki, je bent ervan op de hoogte dat ik volgens de BMI ook overgewicht behoor te hebben?!Die schaal klopt van geen kant!
spieren zijn zwaarder dan vet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt van lekker eten.
T is wel handig voor de meetquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij ook met de OP gespeeld![]()
Maar ik vind dat gezeik om een OP elk topic echt bagger dus klaar nu
Dan komt ie vast terug als er meer dan 1 persoon komtquote:
Ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ook nog een goed geproportioneerd lichaam
Ik geloof dat iedereen elkaar hier op ping/twitter/sms whatever heeft, dus als dan heb je zoiets ouderwets als een op toch niet nodig.quote:
Wat dat betreft heeft kluts wel een beetje een oostblok-bekkiequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:08 schreef Ripley het volgende:
oh ja, die jukbeenderen van kluts en MissB vind ik ook mooi ja. Zelfs toen ik echt heel dun was had ik dat niet helaas
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan komt ie vast terug als er meer dan 1 persoon komtanders is het een kansloze solo actie
Net zoiets als rukken.. Best wel lekker, maar niet iets om anderen mee op te zadelen.
Zolang overgewicht op de juiste plekken zit hoor je geen man klagen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel lief, maar ik heb overgewicht. Niet veel, en het gaat er dit jaar vanaf, maar het is er wel
Samen rukkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan komt ie vast terug als er meer dan 1 persoon komtanders is het een kansloze solo actie
Net zoiets als rukken.. Best wel lekker, maar niet iets om anderen mee op te zadelen.
Dat heb ik wel vaker gehoord.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft kluts wel een beetje een oostblok-bekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |