quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mijn pedofiele opa dood gaat en mij een smak geld nalaat dan is de kans ook groot dat ik dat weiger. Denk ik.
Niet dat ze mij wat nalaten. Is mode bij mij in de fam. Iemand gaat dood en iedereen krijgt iets behalve Hupsje
ben ik de enige die dat geld gewoon zou accepteren? ongeacht wat diegene ooit geflikt heeft.... dat extraatje op mijn rekening staat dan los van eventuele gevoelens oidquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aannemen zou ik veel hypocrieter vinden. Overigens boeit het geld me sowieso niet, ik heb veel liever een mooie Kris die mn opa uit Indonesië had meegenomen.
Ehm, mijn ogen. Dat is het wel denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
sorry, had het niet in de gaten
Ik ben wel benieuwd: wat vinden de singles wel mooi aan zichzelf?
Ik weet waar het geld vandaan komt, dat zou ik daarom niet kunnen. Hoewel het soms anders lijkt, geef ik niet zoveel om geld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ben ik de enige die dat geld gewoon zou accepteren? ongeacht wat diegene ooit geflikt heeft.... dat extraatje op mijn rekening staat dan los van eventuele gevoelens oid
ik zou dat accepteren onder het motto, elke cent is mooi meegenomen... ik zou mijn gevoel er verder buiten laten....
Mijn beste humeur en dito blije kop erbijquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
ik zou zoiets hebben van 'gnagna nu ga ik lekker alles waar jij voor gespaard hebt verbrassenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ben ik de enige die dat geld gewoon zou accepteren? ongeacht wat diegene ooit geflikt heeft.... dat extraatje op mijn rekening staat dan los van eventuele gevoelens oid
ik zou dat accepteren onder het motto, elke cent is mooi meegenomen... ik zou mijn gevoel er verder buiten laten....
M'n ogen, m'n haar en m'n lichaamsbouw. En jij?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Mn ogen (met lenzenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Allesquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Mijn ogen. Mijn figuur (deels) en mijn uitstraling. ( ook al is dat een jeukterm)quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Heel lief, maar ik heb overgewicht. Niet veel, en het gaat er dit jaar vanaf, maar het is er welquote:
Oja, dat vind ik ook wel een good feature van mezelf. En mijn proporties.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh en mijn jukbeenderen vind ik wel mooi
Yuki, je bent ervan op de hoogte dat ik volgens de BMI ook overgewicht behoor te hebben?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel lief, maar ik heb overgewicht. Niet veel, en het gaat er dit jaar vanaf, maar het is er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |