Haha. die gast heeft gewoon een vriendin thuis joh, is het eerste dat in mij opkomt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt. En toen kreeg ze een vriend en daarbij mocht ze niet eens op zijn verjaardag komen en ook niet met kerst en dan was het raar dat ik hem niet vertrouwde
wat raarquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt. En toen kreeg ze een vriend en daarbij mocht ze niet eens op zijn verjaardag komen en ook niet met kerst en dan was het raar dat ik hem niet vertrouwde
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen had je nog geen hyves.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
haha ze hebben mij ooit op een blind date willen sturen.... maar ik heb haar op hyves kunnen vinden en mezelf dat kunnen besparen
Hebben ze je echt met erge dates opgescheep?
Dat klinkt wel als de ex van mijn zusjequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah dat is lulligquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als de ex van mijn zusje
Maar daarbij was het gewoon dat hij zich schaamde voor mijn zusje en hij dr niet aan zijn ouders wilde voorstellen als zijn vriendin. Want die hadden dr eens zien lopen en vonden het maar niets (zacht uitgedrukt).
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar daarbij was het gewoon dat hij zich schaamde voor mijn zusje en hij dr niet aan zijn ouders wilde voorstellen als zijn vriendin. Want die hadden dr eens zien lopen en vonden het maar niets (zacht uitgedrukt).
fijn voor je zelfverzekerheidquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
maar verder wel normale planningen op die dates? of heb je echt rare dingen meegemaakt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen had je nog geen hyves.
Soms wel. Ook wel types die leuk leken, maar het gewoon echt niet waren.
Ik was altijd nieuwsgierig genoeg om toch op date te gaan, maar ik ben te eigenwijs om een ander mijn dates uit te laten zoeken.
Wat zijn er voor rare mensen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef Ripley het volgende:
hij had ook een kind en die mocht ie nooit zien omdat volgens hem zijn ex een heks was
Die heeft bij mijn zusje ook een klap gekregen ja. Op dat moment liet ze zich in met iedereen die haar het gevoel gaf mooi te zijn. Ook al hadden ze geen goede plannen met dr.quote:
Van dates met vage types die, wat Ripley ook al eerder zei, vage handeltjes hadden en dat dan ook deden tijdens de date. (ben ik gewoon weggelopen natuurlijk) Tot mannen die de date gebruikten om uit te huilen over hun ex, uit eten in een chique aangelegenheid waar man in kwestie zich dan compleet misdroeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
maar verder wel normale planningen op die dates? of heb je echt rare dingen meegemaakt?
Er zijn echt te veel rare mensenquote:
jij neemt een hond?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal mij in ieder geval nooit overkomen!
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen zo doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van dates met vage types die, wat Ripley ook al eerder zei, vage handeltjes hadden en dat dan ook deden tijdens de date. (ben ik gewoon weggelopen natuurlijk) Tot mannen die de date gebruikten om uit te huilen over hun ex, uit eten in een chique aangelegenheid waar man in kwestie zich dan compleet misdroeg.
Ook een keer een etentje gehad met een gozer die achteraf "zijn portemonnee vergeten was".
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Ik heb zo'n vriendin gehad ja. Wat heb ik een hoop kansloze figuren de revue zien passeren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heeft bij mijn zusje ook een klap gekregen ja. Op dat moment liet ze zich in met iedereen die haar het gevoel gaf mooi te zijn. Ook al hadden ze geen goede plannen met dr.
Dat kan ik me voorstellen ja, ken er ook een paar die zo zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heeft bij mijn zusje ook een klap gekregen ja. Op dat moment liet ze zich in met iedereen die haar het gevoel gaf mooi te zijn. Ook al hadden ze geen goede plannen met dr.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen zo doen
Ik ook niet. Ik ben altijd ontzettend leuk op een eerste date en val achteraf pas tegen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat mensen zo doen
Ze kunnen er een film van maken dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van dates met vage types die, wat Ripley ook al eerder zei, vage handeltjes hadden en dat dan ook deden tijdens de date. (ben ik gewoon weggelopen natuurlijk) Tot mannen die de date gebruikten om uit te huilen over hun ex, uit eten in een chique aangelegenheid waar man in kwestie zich dan compleet misdroeg.
Ook een keer een etentje gehad met een gozer die achteraf "zijn portemonnee vergeten was".
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Hoe kom jij dan aan je neukertjes/scharrels die iets langer dan 1 avond blijven?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb serieus waar nog nooit gedate
Ik loop ook hopeloos achter hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan lijk jij op mij!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben altijd ontzettend leuk op een eerste date en val achteraf pas tegen.
Ik ben die ex van die jongen later nog eens tegengekomen en heb toen onder het genot van een drankje er nog hartelijk om gelachen met haar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me had ook eens een date met een gast die de hele avond zat te mekkeren over z'n ex![]()
Ik snap dat nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me had ook eens een date met een gast die de hele avond zat te mekkeren over z'n ex![]()
Jij sprong er meteen op?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Vooral veel vriendinnen van maten van me snappen niet dat ik als vrijgezel niet wanhopig op zoek ben en het wel best vind.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een nogal losbandige fase gehad waarin ik geen vriendjes had. Dat dat een keuze was omdat ik gewoon wilde lellebellen ging er bij veel vrienden niet in, dus ik heb regelmatig een blind date of iets van die strekking gehad, opgezet door vrienden.
Ik denk altijd dat ik leuk ben en denk dan achteraf over mezelf: wat heb je je nou weer dom gedragenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben altijd ontzettend leuk op een eerste date en val achteraf pas tegen.
Ik wel, maar dat liep altijd perfect... Alleen de relaties nadien werden steeds vreemder en vreemder vaak...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij mijn zusje waren het vooral van die driftkikkers. Die agressief wilde worden als ze hun zin niet kregen. En mijn zusje heeft zelfs een vriendin mee naar huis genomen omdat ze dacht: Dan maar pot te worden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vriendin gehad ja. Wat heb ik een hoop kansloze figuren de revue zien passeren.
Allemaal negers overigens, dat is hun doelgroep he.
Ja, want alles wat single is is zielig en alleen en ALLE singles passen bij elkaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vooral veel vriendinnen van maten van me snappen niet dat ik als vrijgezel niet wanhopig op zoek ben en het wel best vind.
Proberen me ook echt aan al hun vrijgezelle vriendinnen te koppelen.
Word je af en toe doodmoe van
dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel het mooiste natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben die ex van die jongen later nog eens tegengekomen en heb toen onder het genot van een drankje er nog hartelijk om gelachen met haar.
Alsof het een doodzonde is om single te zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn zusje waren het vooral van die driftkikkers. Die agressief wilde worden als ze hun zin niet kregen. En mijn zusje heeft zelfs een vriendin mee naar huis genomen omdat ze dacht: Dan maar pot te worden.
samen de schade inhalen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop ook hopeloos achter hoor.
Ik moest omdat laatste stiekem wel lachenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij mijn zusje waren het vooral van die driftkikkers. Die agressief wilde worden als ze hun zin niet kregen. En mijn zusje heeft zelfs een vriendin mee naar huis genomen omdat ze dacht: Dan maar pot te worden.
Je kan ook mannen/jongens ontmoeten zonder te daten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan je neukertjes/scharrels die iets langer dan 1 avond blijven?
Oh, ik weet nog dat de date met beetman koud begonnen was en ik bij het eerste drankje zat te vertellen dat ik later kinderen wilde. En toen vroeg ik me nog af, waar heb ik het in godsnaam over?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik leuk ben en denk dan achteraf over mezelf: wat heb je je nou weer dom gedragen
Nee na 5 minuten pasquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap dat nietwaarom ga je dan daten? Ik bedoel, ze kan misschien ter sprake komen, maar zelfs dat eigenlijk niet
[..]
Jij sprong er meteen op?
Voor mijn zusje blijkbaar welquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof het een doodzonde is om single te zijn
Wij ook. Maar namen haar op dat moment serieus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moest omdat laatste stiekem wel lachen
Ja dat dus, en mis je het dan niet om 's avonds gezellig met zijn tweetjes op de bank te zitten enzo? uhhh nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want alles wat single is is zielig en alleen en ALLE singles passen bij elkaar.
Is t ondertussen goed gekomen met je zusje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor mijn zusje blijkbaar wel
[..]
Wij ook. Maar namen haar op dat moment serieus.
Je was in elk geval duidelijk over je toekomstquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog dat de date met beetman koud begonnen was en ik bij het eerste drankje zat te vertellen dat ik later kinderen wilde. En toen vroeg ik me nog af, waar heb ik het in godsnaam over?
Beetman zelf kon het zich iig niet echt meer herinneren toen ik het later nog een keer aanhaalde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |