Het idee alleen alquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dus, en mis je het dan niet om 's avonds gezellig met zijn tweetjes op de bank te zitten enzo? uhhh nee.
Kan soms wel leuk zijn, maar toch niet elke avond.
Ik zou dan wel ff een "wtf" momentje hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog dat de date met beetman koud begonnen was en ik bij het eerste drankje zat te vertellen dat ik later kinderen wilde. En toen vroeg ik me nog af, waar heb ik het in godsnaam over?
Beetman zelf kon het zich iig niet echt meer herinneren toen ik het later nog een keer aanhaalde.
Overigens maakte ik een grapje hoor, ik val niet tegen op een tweede date. For as far as I know.quote:
Dat had ik zelf al, want normaal gesproken zou ik daar dus echt niet over beginnen. Maar als ik eenmaal begin met praten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou dan wel ff een "wtf" momentje hebben
de situatie waar ik nu in zit heeft teveel te maken met m'n ex om het er niet over te hebben, dus het is voor mij een onvermijdelijk onderwerp.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap dat nietwaarom ga je dan daten? Ik bedoel, ze kan misschien ter sprake komen, maar zelfs dat eigenlijk niet
Ze heeft nu een aardige vent. Waar ook wel het 1 en ander aan mankeert als ik dr zo hoor klagen. Wij hadden (of hebben) altijd het idee gehad dat ze zoiets had van: Nou ja dan maar deze.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is t ondertussen goed gekomen met je zusje?
die dacht alleen maar "die moet ik mee naar huis krijgen, one way or another"quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog dat de date met beetman koud begonnen was en ik bij het eerste drankje zat te vertellen dat ik later kinderen wilde. En toen vroeg ik me nog af, waar heb ik het in godsnaam over?
Beetman zelf kon het zich iig niet echt meer herinneren toen ik het later nog een keer aanhaalde.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat had ik zelf al, want normaal gesproken zou ik daar dus echt niet over beginnen. Maar als ik eenmaal begin met praten.
Dat is ook niet heel leuk om te zien, maar het is toch dr eigen keuzequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft nu een aardige vent. Waar ook wel het 1 en ander aan mankeert als ik dr zo hoor klagen. Wij hadden (of hebben) altijd het idee gehad dat ze zoiets had van: Nou ja dan maar deze.
Niet dat ze helemaal gek van die gozer was maar om iets bij dr te hebben. En toch wonen ze nu al weer 4 jaar samen ofzo. Dat laatste hebben wij dr nooit gezegd want dat is niet leuk om te horen. Als zij er gelukkig mee is dan is het goed. Al betwijfel ik of ze echt gelukkig is
Oh ja, het ratelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ookVooral als ik een beetje nerveus ben. Komt echt de grootste onzin uit me.
Ja dat heb ik dus ook.quote:
Inderdaad. En mijn zusje is niet het type dat zich iets laat vertellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel leuk om te zien, maar het is toch dr eigen keuze
Sorry maar ik moest echt hard lachenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef rival het volgende:
Mijn dates eindigen altijd wel met enige "passionele" momenten dus ik gok dat ik dan wel redelijk bezig was
of ze dachten, nou alleen dat nog ff testen dan weet ik zeker dat dit niks is
Er zijn zoveel mensen die settlen om maar niet alleen te blijven wat dat betreft.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft nu een aardige vent. Waar ook wel het 1 en ander aan mankeert als ik dr zo hoor klagen. Wij hadden (of hebben) altijd het idee gehad dat ze zoiets had van: Nou ja dan maar deze.
Niet dat ze helemaal gek van die gozer was maar om iets bij dr te hebben. En toch wonen ze nu al weer 4 jaar samen ofzo. Dat laatste hebben wij dr nooit gezegd want dat is niet leuk om te horen. Als zij er gelukkig mee is dan is het goed. Al betwijfel ik of ze echt gelukkig is
Dat is dan wel weer leuk om te zien als je er tegenover zitquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ookVooral als ik een beetje nerveus ben. Komt echt de grootste onzin uit me.
ideaalquote:
Het grappigste is dat niemand het doorheeft als ik verlegen ben, want ik praat dan nog meer dan anders.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dan een beetje zitten te voedenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dan even naar de wc gaan en mezelf een mep verkopen.
In d ejuiste relatie heb je die ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
Het is in een relatie ontzettend leuk om samen dingen te doen en lekker een avondje op de bank te hangen.
Maar moet er niet aan denken om dat standaard elke avond te doen.
Heb mijn vrijheid nodig.
Hahaha ja hequote:
Er valt echt geen touw aan vast te knopen hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk om te zien als je er tegenover zit
en terugkomen met een handafdruk op je gezichtquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dan even naar de wc gaan en mezelf een mep verkopen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het grappigste is dat niemand het doorheeft als ik verlegen ben, want ik praat dan nog meer dan anders.
Waarom denk iedereen toch dat vrijheid iets is wat je opgeeft binnen een relatie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
Het is in een relatie ontzettend leuk om samen dingen te doen en lekker een avondje op de bank te hangen.
Maar moet er niet aan denken om dat standaard elke avond te doen.
Heb mijn vrijheid nodig.
'Jij, verlegen? Je kletst aardig wat af hoor!'quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het grappigste is dat niemand het doorheeft als ik verlegen ben, want ik praat dan nog meer dan anders.
Ja dan denken ze dat je dat alleen maar zegtquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Jij, verlegen? Je kletst aardig wat af hoor!'
Dat vind ik nou altijd zo zonde... zo graag iemand willen hebben dat je maar genoegen neemt met zomaar iemand.. of noujah zomaar... iig niet een topper in jouw ogen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat ik dat nou al 3 keer heb meegemaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom denk iedereen toch dat vrijheid iets is wat je opgeeft binnen een relatie?
Had t dan gewoon gezegdquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Het leukste aan weer single worden vind ik al die mensen in je omgeving die dan opeens roepen dat ze het al aan zagen komen, wel wisten, zich toch al afvroegen wat ik met hem deed enz enz
Omdat bijna al m'n vrienden me in de steek hebben gelaten zodra ze een relatie haddenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom denk iedereen toch dat vrijheid iets is wat je opgeeft binnen een relatie?
Ja idd.quote:
Nog erger, als ze dat niet aan zien komen. Had ik toen met mijn samenwoonex.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Het leukste aan weer single worden vind ik al die mensen in je omgeving die dan opeens roepen dat ze het al aan zagen komen, wel wisten, zich toch al afvroegen wat ik met hem deed enz enz
YWquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry maar ik moest echt hard lachen
En wat als die gozer wel helemaal weg van haar is? Dan vind ik het stiekem nog zielig ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd zo zonde... zo graag iemand willen hebben dat je maar genoegen neemt met zomaar iemand.. of noujah zomaar... iig niet een topper in jouw ogen...
Ik kan me dus met de beste wil van de wereld niet voorstellen hoe/waarom zoiets kan, niemand vind dat toch oprecht fijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat bijna al m'n vrienden me in de steek hebben gelaten zodra ze een relatie hadden
Ik vond het niet fijn nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me dus met de beste wil van de wereld niet voorstellen hoe/waarom zoiets kan, niemand vind dat toch oprecht fijn?
Dat is een eigen keuze. Mensen verliezen zich er misschien in en dat is menseigen. Maar dat is niet inherent aan het hebben van een relatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik dat nou al 3 keer heb meegemaakt
Opgeslokt worden door de ander, helemaal hotel de botel zijn en alles voor koek en ei nemen en je eigen leven laten voor wat het is en je compleet aanpassen aan de ander?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me dus met de beste wil van de wereld niet voorstellen hoe/waarom zoiets kan, niemand vind dat toch oprecht fijn?
En ik ben bang hetzelfde te zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het niet fijn nee.
Ik denk dat die vriendinnen het zelf niet eens in de gaten hadden.
"Wanneer ga je nou eens bij hem/haar weg? Of hou je van dat gedoe?" Ik geef graag mn mening, alleen zijn ze met zulke vragen/adviezen op dat moment nooit zo blijquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Nou, volgens mij gaat het niet goed tussen jullie he? Gaat het binnenkort uit?'
Omdat ze blijkbaar nog nooit een "goede" relatie hebben gehad. Of zich een kant op laten drukken die ze niets vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tja.. Maar ik ga er niets over zeggen. Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand dat zou zeggen over mijn manquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat vind ik nou altijd zo zonde... zo graag iemand willen hebben dat je maar genoegen neemt met zomaar iemand.. of noujah zomaar... iig niet een topper in jouw ogen...
Als je iets nooit moet doen is het je met de relatie van een ander bemoeien.quote:
En de allerergste:quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nog erger, als ze dat niet aan zien komen. Had ik toen met mijn samenwoonex.
"Dat meen je niet! Jullie pasten zo perfect bij elkaar!"
Ja, dat ik ervoor kies mijn relatieproblemen privé te houden, wil niet zeggen dat het allemaal koek en ei was.
dat dus. ik kan het niet in ieder geval.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wat als die gozer wel helemaal weg van haar is? Dan vind ik het stiekem nog zielig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |