Jammer dat je niet bij Eidos werkt.quote:
Spuit jij vitaminen bij jezelf in ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef Darkwolf het volgende:
Ben ziekjes aan het worden. Koud-warm-koud-warm... beetje kuchen.
Maar toch stug naar werk met een laptop tas van 13 kilo en een kist (fursuit.)
Water drinken doet wonderen. En dan bedoel ik blijven drinken, want ik trek het wel op die manier.
Beetje energie werk doet ook wonderen, maar heb spijt dat ik niet even een B12 heb ingespoten gister avond.
Hou allemaal eens even op met ziek worden/zijn. Echt zoveel kuchers om mij heen... en nu heb ik het ook! Blegh!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:32 schreef Darkwolf het volgende:
Ben ziekjes aan het worden. Koud-warm-koud-warm... beetje kuchen.
Maar toch stug naar werk met een laptop tas van 13 kilo en een kist (fursuit.)
quote:
Dat ziet er lekker uit. Eggs-benedictquote:Op zondag 9 januari 2011 13:48 schreef PersonalAssistant het volgende:
Smakelijk eten, smakelijk drinken.
Hap hap hap, slok slok slok.
Dat zal lekker smaken!
Dat zal lekker smaken!
Eet maar op, drink maar op.
Eet smakelijk allemaal!
[ afbeelding ]
Ik natuurlijk!quote:
Voor het stellen van die vraag zit je in het juiste subforum!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Susi het volgende:
Hoera voor mij, ik ben jarig![]()
Op naar een goed jaar.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Susi het volgende:
Op naar een goed jaar.
Susi, van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Susi het volgende:
Op naar een goed jaar.
Lowering to your level... please wait... done.quote:
Bassos ben jij het ???quote:Op maandag 10 januari 2011 08:25 schreef Darkwolf het volgende:
En dat noem ik nog eens knallen. Binnen een weekend beter. Jammer dat het alleen in het weekend was en niet in de week.
Min of meer weer wat energie en daar zit ik weer op werk.
[..]
Lowering to your level... please wait... done.
Tweevoeters...![]()
![]()
Returning to nominal conditions.
Kom je ooit nog terug naar NL?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:27 schreef Flammie het volgende:
Ik ben paar dagen naar Laos geweest voor mijn VISA. Je moet dus als je een nieuwe Thais VISA wilt het land verlaten om bij een buitenlandse Thaise ambassade je nieuwe visa te halen. Laos nog niet geweest en was leuk enzo. Het eerste wat opviel waren al die hoge prijzen onderweg naar Laos en de vele scams die ze je proberen op te naaien. Je moet dus naar een brug "friendship bridge" voor je laos visa. onderweg pleuren ze je zoveel mogelijk bij angencies waar je dan duurdere visa's kunt krijgen met duurdere rondritjes en nee dat wil je absoluut niet. Verder hebben ze zo een Thais dialect waar ik 3x naar moet luisteren voordat het kwartje viel![]()
Uiteindelijk aangekomen in Vientiane (เวียงจันทร์/Wiengjan) en daar heb ik bij de Thaise ambassade mijn shit geregeld. Het was een mooie rustige stad met veel invloeden van een aantal landen (frankrijk, vietnam etc).
Nu weer in Thailand en het gaat zijn gangetje.
Bastard, als jij zoiets ziet hangen in de lucht, 2 uren lang, en je camera is 'te crappy klote zooi' waardoor je het niet hebt kunnen filmen, hoop je dan niet dan anderen het wel gefilmd hebben?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef Bastard het volgende:
Daar gaan jullie weer.. moeilijk he begrijpend lezen? Het is NIET verklaar mijn onverklaarbare gebeurtenis. Als er beeldmateriaal opduikt -> Apart topic Als er een nummer gezocht word -> Apart topic, hell, zou zelfs verkassen naar MUZ anders!
De eerstvolgende die het nu nog niet wil begrijpen word genote.
Dan ben je of een troll of gewoon dom.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik snap niet waarom je zo tegen Flammie en mij uitvalt.
Dat grotemensenleven is bedacht door grote mensen die ook niet weten wat ze moeten doen, maar dat niet willen laten blijken aan ukkiesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef Susi het volgende:
Dankjulliewel ! Ik ben 23 geworden en heb nu het idee dat ik van alles officieel moet gaan doen en het 'grotemensenleven' leiden. Butje.
Wat ben jij bekropen zeg! Alsof er geen domme trollen kunnen bestaan!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan ben je of een troll of gewoon dom.
Ik hoop dat eerste voor je.
Da's geen antwoord op mijn vraag:quote:Op maandag 10 januari 2011 14:05 schreef Bastard het volgende:
quote:De eerstvolgende die het nu nog niet wil begrijpen word genote.
quote:Je hebt 231 notes gekregen van onze moderators.
quote:Albert Einstein Quotes - Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results...
Wat een belachelijk overdreven en stompzinnige reactiequote:Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ben jij bekropen zeg! Alsof er geen domme trollen kunnen bestaan!![]()
Ik denk dat ze een domme trol is. Eentje waarvan de andere trollen nog denken, zo zo zo die is nog te dom om zittend te kunnen poepen.
Net zoals deze.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik nog wel eens terug naar NLD maar nu nog niet. Nederland is te cool om achter te laten en ik mis frikandellenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Kom je ooit nog terug naar NL?
@ Susi: Gefeliciteerd!!!Hoe oud ben je geworden?
JP, hou eens op met zuigenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op mijn vraag:
Bastard, als jij zoiets ziet hangen in de lucht, 2 uren lang, en je camera is 'te crappy klote zooi' waardoor je het niet hebt kunnen filmen, hoop je dan niet dan anderen het wel gefilmd hebben?
Of vind je die vraag erg/kwetsend/vervelend en zo ja, waarom?
Dit is de OH toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
JP, hou eens op met zuigen![]()
Soms zijn er geen antwoorden op vragen, leg je daar bij neer.
Verder hóef je niet op elk onderwerp te reageren hoor, als je een speeltuin van TRU wil maken beperk je dan tot de OH .
Ik ga 't waarschijnlijk ook niet zozeer opvolgen. Alleen afstuderen dit jaar, dat maar wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat grotemensenleven is bedacht door grote mensen die ook niet weten wat ze moeten doen, maar dat niet willen laten blijken aan ukkies
Nou, iemand kan ook gewoon antwoord op die vraag geven i.p.v. de complete vraag negeren en maar beginnen te schelden. Desnoods:quote:
Ik reageer helemaal niet op elk onderwerp. Ik heb vandaag trouwens tot nu toe amper gepost op FOK.quote:Soms zijn er geen antwoorden op vragen, leg je daar bij neer.
Verder hóef je niet op elk onderwerp te reageren hoor, als je een speeltuin van TRU wil maken beperk je dan tot de OH .
Duidelijk. Je hapt gewoon naar alle trol-reacties. Is het een bewust of een onbewust iets?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat een belachelijk overdreven en stompzinnige reactie
Afstuderen als?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga 't waarschijnlijk ook niet zozeer opvolgen. Alleen afstuderen dit jaar, dat maar wel.
Nee alleen als ze erg persoonlijk en erg hard in woordkeuze zijn zoals die van jou en Bastard.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Duidelijk. Je hapt gewoon naar alle trol-reacties. Is het een bewust of een onbewust iets?
Ja natuurlijk, klassieker, kom op zegquote:
Geef ons dan een note!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee alleen als ze erg persoonlijk en erg hard in woordkeuze zijn zoals die van jou en Bastard.
En niet eentje voor bastaard? Dat is meten met 3 maten!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou "+1" op een blaadje geschreven hier.
Ga je schamen !
Nog steeds 231quote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef _Led_ het volgende:
Je hebt 231 notes gekregen van onze moderators.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |