Leuk he? Kinderen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef Kroketvulling het volgende:
Shit, heb haar een half uur geleden op bed gelegd, en nu begint ze alweer te janken.

Wolven! En het is niet eens nacht!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef Kroketvulling het volgende:
Shit, heb haar een half uur geleden op bed gelegd, en nu begint ze alweer te janken.

Misschien wil ze dr speen? Vreemd bed is eng, mist geluidjes. Heeft ze al wat gegeten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef Kroketvulling het volgende:

Neuh, anders was die hamster wel in een haarbal gestikt die dag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef Michielos het volgende:
dan heb je dus een kosmische misdaad begaan

Ik vraag me af wat mijn karmische relatie zal worden met die hamster in ons volgend leven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef Michielos het volgende:
dan heb je dus een kosmische misdaad begaan

Wut?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef Bastard het volgende:
OMG nog maar 42 posts.. euh 41 nu.. ik word oud

Zou nog maar even niet beginnen aan kinderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef Kroketvulling het volgende:
Zo, de rust kan eindelijk beginnen! Dat bed waarin ze ligt slaapt ze normaal ook 2 keer per week in, dus vreemd is het niet. En ze vreet echt de hele dag door, dus daar ligt het niet aan. Maar het viel verrassend mee. Heb net ruim anderhalf uur met haar op mijn buik op de bank liggen te pitten. Ze bleef maar doorslapen!
Oh ja, over hamsters gesproken. Heb eens de hamster van mijn broer per ongeluk om het leven gebracht.

.
 . 

Echt schandalig veel ! Heb je dan echt helemaal niks beters te doen met je leven ???quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef Bastard het volgende:
OMG nog maar 42 posts.. euh 41 nu.. ik word oud

Ja, zo'n huisdier haal je ook weloverwogen in huis, omdat je dat wil, maar zo'n krijsend kreng krijg je toegeworpen omdat de echte ouders 'even' geen ouders willen zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
Zou nog maar even niet beginnen aan kinderen
"Ze ligt te janken" "ze vreet de hele dag door".
Het is geen huisdier, het is een kind

Ik vind babietjes liefquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, zo'n huisdier haal je ook weloverwogen in huis, omdat je dat wil, maar zo'n krijsend kreng krijg je toegeworpen omdat de echte ouders 'even' geen ouders willen zijn
Vieze lelijke stink babies. Blech.
Vreten, schijten, pissen en janken. Meer doen ze niet. Wat is daar nou zo 'lief' aan
Een vreselijk maar noodzakelijk stadium waar ieder mens doorheen gaat, en helaas blijven sommige er in hangen.

Je was er zelf ook 1, vervelende gedachte zeker?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, zo'n huisdier haal je ook weloverwogen in huis, omdat je dat wil, maar zo'n krijsend kreng krijg je toegeworpen omdat de echte ouders 'even' geen ouders willen zijn
Vreten, schijten, pissen en janken. Meer doen ze niet. Wat is daar nou zo 'lief' aan
Een vreselijk maar noodzakelijk stadium waar ieder mens doorheen gaat, en helaas blijven sommige er in hangen.

My thoughts exactly.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef R0N1N het volgende:

Ho ho ho!! Je moet ook wel weten dat ik altijd verhaaltjes aan haar voorlees, liedjes voor haar zing, met haar dans en verder altijd goed erop let of ze geen troep in haar mond stopt hoor! Oh ja, en ik heb met alle engelengeduld van de wereld haar poepluier verschoond.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
Zou nog maar even niet beginnen aan kinderen
"Ze ligt te janken" "ze vreet de hele dag door".
Het is geen huisdier, het is een kind

Wat voor een tekening en waarom ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:39 schreef Burner82 het volgende:
Zijn er hier mensen die op afstand tekeningen kunnen maken?

Een afstand van 50 cm red ik nog wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:39 schreef Burner82 het volgende:

Ja, zo'n poepluier is geen pretje he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:07 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Ho ho ho!! Je moet ook wel weten dat ik altijd verhaaltjes aan haar voorlees, liedjes voor haar zing, met haar dans en verder altijd goed erop let of ze geen troep in haar mond stopt hoor! Oh ja, en ik heb met alle engelengeduld van de wereld haar poepluier verschoond.

Op afstand waarvan ? Ik kan hier een tekening maken van de Eiffeltorenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:39 schreef Burner82 het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |