Dat zeg ik net.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Hoe kan je nou niets oplopen van iemand die zo zwaar vergiftigd is met straling dat hij er na drie dagen van overlijdt?
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gister hier in huis een onverklaarbare gebeurtenis..of eigenlijk mischien wel niet
Ik had een maand geleden ongeveer een beeldje van een vogeltje gekocht
- ingekort -
Denk ook dat oma even wilde groeten. Mooi verhaal idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mooi verhaalZou toch zomaar een seintje van je oma kunnen zijn omdat je haar linkt aan dat beeldje
Nogmaals dit verhaal; ik ben benieuwd naar welk nummer het was en ik denk zelf dat het gewoon wel eens mogelijk kan zijn dat opa je even gedag kwam zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:46 schreef ditiseenusername het volgende:
Gister was ik op zoek naar iets, en rommelde wat in de la om te zoeken.
Toen ik een stapeltje papieren pakte, viel er een envelop naar beneden.
Deze wil de ik oprapen, toen mijn aandacht in een keer naar de radio ging...
Het nummer wat gedraaid werd op de begrafenis van mn opa, hoorde ik... en dit is zon ontiegelijk uniek nummer, dat vind je niet zomaar.
Sta je daar ineens met de rouwkaart van opa in je hand naar dat nummer te luisteren, dat was echt superbizar...
Nee nee, gamelan is Indonesische muziek, geen Indische muziekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef ditiseenusername het volgende:
Hoe het nummer heet weet ik niet, maar het nummer is vergelijkbaar met gamelan muziek, oude traditionele indische muziek. Nooit van mn leven heb ik dat ooit ergens anders gehoord dan bij mn opa en op de begrafenis.
Welke zender was het en hoe laat was het ongeveer? Ik denk dat ik je wel kan helpenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef ditiseenusername het volgende:
Hoe het nummer heet weet ik niet, maar het nummer is vergelijkbaar met gamelan muziek, oude traditionele indische muziek. Nooit van mn leven heb ik dat ooit ergens anders gehoord dan bij mn opa en op de begrafenis.
Onverklaarbare zin.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:28 schreef Scuidward het volgende:
Ik zit gewoon letter naar mezelf te kijken nu op nederland 2 als ik zo doorga met mijn leven.
Come againquote:Op zondag 9 januari 2011 05:28 schreef Scuidward het volgende:
Ik zit gewoon letter naar mezelf te kijken nu op nederland 2 als ik zo doorga met mijn leven.
Alles klopte, zijn leven/uiterlijk en hoe dat eruit zou zien als ik mijn goede voornemens wellicht vergeet. Best wel vaagquote:Op zondag 9 januari 2011 05:28 schreef Scuidward het volgende:
Ik zit gewoon letterlijk naar mezelf te kijken nu op nederland 2 als ik zo doorga met mijn leven.
En over wie heb je het?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Alles klopte, zijn leven/uiterlijk en hoe dat eruit zou zien als ik mijn goede voornemens wellicht vergeet. Best wel vaag
2 uren?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:42 schreef MeGusta het volgende:
kijk allemaal naar buiten, althans de mensen in Rotterdam.. er hangt nu wat in de lucht
het veranderd van kleur, beweegt soms even en flitst heel de tijd met een heel erg fel licht
als je goed kijkt zie je ook duidelijk meerdere lampen die uit elkaar geplaatst zijn als het ware
het hangt er al bijna 2 uur nu.. ik hou hem constant in de gaten, kzag dat hij net een beetje was verplaatst weer.
Het enige onverklaarbare aan dat verhaal zou dan ook het feit zijn dat niemand foto's of videomateriaal maakte zelfs de poster nietquote:Op maandag 10 januari 2011 10:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
2 uren?
En het komt dan niet even in je op om foto's/filmpjes ervan te maken en/of radio/televisie in te lichten i.p.v. het in een topicje op FOK! te vermelden?
Nou ja, als het echt iets bijzonders is geweest en het hing inderdaad 2 uren lang in de lucht, dan zijn er natuurlijk genoeg anderen die het ook gezien hebben en die wel foto's/filmpjes gemaakt hebben.
Zien jullie het ook? in de lucht..quote:Op maandag 10 januari 2011 10:21 schreef Flammie het volgende:
Het enige onverklaarbare aan dat verhaal zou dan ook het feit zijn dat niemand foto's of videomateriaal maakte zelfs de poster niet
Nou ja, 2 uren lang heeft dit wonderbaarlijke ding in de lucht gehangen, dus genoeg andere mensen van wie de camera geen te crappy klote zooi is en die het natuurlijk wel gefilmd hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:01 schreef MeGusta het volgende:
Hier wel man
ik probeer het te filmen maar me camera is te crappy klote zooi
Onverklaarbaar gebruik van het woord "letterlijk".quote:Op zondag 9 januari 2011 05:28 schreef Scuidward het volgende:
Ik zit gewoon letterlijk naar mezelf te kijken nu op nederland 2 als ik zo doorga met mijn leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |