Mijn excuses.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou en de andere trollen hebben veel mensen in dit topic wel veel dingen meegemaakt. En we stellen het niet op prijs dat jullie constant die topics verneuken. Dat begint zo onderhand heel erg vervelend te worden.

Je hebt helemaal gelijk, het begint behoorlijk vervelend te worden, met name op dit topic.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een valide punt is niets anders dan een mening. En juist in TRU dient ruimte te ontstaan voor alle punten, niet alleen maar voor de mening van een persoon.
Richting Led, Flammie en JP is het altijd maar eenrichtingsverkeer, zij staan gerieflijk aan de zijlijn allerlei onzin te roepen omdat ze van de hier besproken zaken geen verstand hebben, en wij moeten hen maar dingen verklaren en uitleggen. En door die techniek telkens toe te passen draaien ze ieder topic de nek om.

Het is echt heel vervelend en mij is t opgevallen in de 5 jaar dat ik hier kom ook veel mensen niet eens meer posten. ook heel vervelend dat je, je steeds moet verantwoordne, nou ja t moet niet maar dat gevoel krijg k wel. Ik heb besloten geen antwoorden meer te geven, k word toch alleen maar belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het begint behoorlijk vervelend te worden, met name op dit topic.
Maar ook elders, dus ik zou deze users willen waarschuwen om ermee te stoppen, want het loopt zo langzamerhand de spuigaten weer uit.
JP en Led: een gewaarschuwd mens telt voor twee, nokken

Ik vraag me dan vooral af, of er dan ook mensen zijn die echt verbaasd zijn dat die balansbandjes niet doen wat er beloofd werdquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
De balansbandjes werken niet, meld de fabrikant.
http://www.hartvannederla(...)nsbandje-werkt-niet/
Onverklaarbaar, het is vast een bilderberg complot
 .
. 

Er zullen er legio zijn die beweren dat het toch werkt, of het eenvoudigweg ignoreren en naar de volgende slangenolieverkoper gaan en daar iets anders kopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan vooral af, of er dan ook mensen zijn die echt verbaasd zijn dat die balansbandjes niet doen wat er beloofd werd.
Maar ja, die mensen zullen er inderdaad wel zijn...

Hoe vaak heb ik daar inderdaad wel geen discussies over gehad met mensen die bleven beweren dat "het toch echt helpt!"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zullen er legio zijn die beweren dat het toch werkt, of het eenvoudigweg ignoreren en naar de volgende slangenolieverkoper gaan en daar iets anders kopen.
Kijk eens hoeveel aanhangers de klassieke homeopatie blijft hebben.

Het gaat om gebeurtenissen. Niet om flessentrekkerij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik dacht dat het nogal onverklaarbaar was waarom mensen in dit soort flessentrekkerij blijven geloven, maar goed, ik ben al weg, geen zin in ruzie met een mod

Het gaat om onverklaarbare gebeurtenissen zelfs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het gaat om gebeurtenissen. Niet om flessentrekkerij.

Dat, en onverklaarbare gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het gaat om gebeurtenissen. Niet om flessentrekkerij.

Dus als iemand een verklaring geeft voor een hier genoemde ervaring zou dat eigenlijk betekenen dat die ervaring en verklaring samen uit dit topic gewist zouden moeten worden..!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat, en onverklaarbare gebeurtenissen.
Niet te verklaren dus.

Mmm, ik zit meer aan andere dingen te denken die niet thuis horen in dit topicquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar een gebeurtenis die wel te verklaren is hoort toch niet thuis in dit topic ?

Dit is TRU, hier hoef je zelfs binnen 1 topic niet consistent te zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar een gebeurtenis die wel te verklaren is hoort toch niet thuis in dit topic ?

Er is altijd een verklaring voor, alleen kennen wij die (nog) nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat, en onverklaarbare gebeurtenissen.
Niet te verklaren dus.

Had je zelf geen last van radiatie vergiftiging? Als iemand so snel aan de gevolgen daarvan overlijdt, zal je toch op zijn minst wat van die radiatie hebben overgenomen met het naar beneden dragen van je maat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:07 schreef HyperViper het volgende:
Het was 16 November, 2001. Ik beklom de bergen van de Kilimanjaro, gewoon rustig aan. Ineens dus hè; "BOEMMM RBRBABABABBABA"
Ik kijk onder mij en ja hoor, daar ligt mijn klimmaatje Rudi bewegingloos op het plateau dat wij net gepasseerd hadden. Plotseling drong het pas écht tot mij door, zou hij dood zijn? Ik bedenk mij geen moment en sprint naar beneden en tot mijn grote verbazing zie ik Rudi niet meer liggen, nu begin ik toch wel angstig te worden en mijn hartslag loopt op. Ik riep zo hard als ik kon zijn naam maar kreeg geen gehoor, tot ik ineens wat gegiechel hoor vanuit de spleten in de rots, WTF dacht ik? Ik was er nu wel goed klaar mee en was al bezig met het voorbereiden van mijn afdaling, tot ik ineens een zachte stem mijn naam hoor kreunen, ik kijk verschrikt om en zie verdomme Rudi daar liggen. Het was voor mij een compleet raadsel waar hij in die tussentijd was gebleven en hoe hij daar kwam maar hij was er weer, dus ik til hem op mijn schouder en daal weer af naar beneden. Drie dagen later bezweek Rudi aan de gevolgen van radiatie vergiftiging, doktoren stonden voor een raadsel. Tot op de dag van vandaag weet ik niet waar Rudi in die tijd naartoe verdween en hoe en wat de effecten daarvan geweest zijn..

Nee hoor, als je doorstraalt wordt met genoeg Röntgen of Gamma straling ga je daar echt wel dood aan zonder dat je zelf radioactief wordt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had je zelf geen last van radiatie vergiftiging? Als iemand so snel aan de gevolgen daarvan overlijdt, zal je toch op zijn minst wat van die radiatie hebben overgenomen met het naar beneden dragen van je maat.

Dat bedoel ik. Hoe kan je nou niets oplopen van iemand die zo zwaar vergiftigd is met straling dat hij er na drie dagen van overlijdt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, als je doorstraalt wordt met genoeg Röntgen of Gamma straling ga je daar echt wel dood aan zonder dat je zelf radioactief wordt.
Daarom kan je ook bv levensmiddelen met doorstraling geheel steriel maken zonder dat het ongezond wordt deze te eten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |