abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 17:29:19 #151
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_90801127
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jou en de andere trollen hebben veel mensen in dit topic wel veel dingen meegemaakt. En we stellen het niet op prijs dat jullie constant die topics verneuken. Dat begint zo onderhand heel erg vervelend te worden.
Mijn excuses.
zzz
  Moderator maandag 3 januari 2011 @ 17:47:34 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_90801869
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Een valide punt is niets anders dan een mening. En juist in TRU dient ruimte te ontstaan voor alle punten, niet alleen maar voor de mening van een persoon.

Richting Led, Flammie en JP is het altijd maar eenrichtingsverkeer, zij staan gerieflijk aan de zijlijn allerlei onzin te roepen omdat ze van de hier besproken zaken geen verstand hebben, en wij moeten hen maar dingen verklaren en uitleggen. En door die techniek telkens toe te passen draaien ze ieder topic de nek om.
Je hebt helemaal gelijk, het begint behoorlijk vervelend te worden, met name op dit topic.
Maar ook elders, dus ik zou deze users willen waarschuwen om ermee te stoppen, want het loopt zo langzamerhand de spuigaten weer uit.
JP en Led: een gewaarschuwd mens telt voor twee, nokken }:|
  maandag 3 januari 2011 @ 17:54:16 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90802124
Second that, het heet niet "verklaar hier mijn overklaarbare gebeurtenis" .
The truth was in here.
  maandag 3 januari 2011 @ 18:58:00 #154
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_90804557
De balansbandjes werken niet, meld de fabrikant.
http://www.hartvannederla(...)nsbandje-werkt-niet/

Onverklaarbaar, het is vast een bilderberg complot
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_90827146
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, het begint behoorlijk vervelend te worden, met name op dit topic.
Maar ook elders, dus ik zou deze users willen waarschuwen om ermee te stoppen, want het loopt zo langzamerhand de spuigaten weer uit.
JP en Led: een gewaarschuwd mens telt voor twee, nokken }:|
Het is echt heel vervelend en mij is t opgevallen in de 5 jaar dat ik hier kom ook veel mensen niet eens meer posten. ook heel vervelend dat je, je steeds moet verantwoordne, nou ja t moet niet maar dat gevoel krijg k wel. Ik heb besloten geen antwoorden meer te geven, k word toch alleen maar belachelijk gemaakt.

Gisteravond wat raars gebeurt. Ik zat achter de pc ik was alleen in de woonkamer want mn man lag al op bed en ik zat muziek te luisteren met de koptelefoon op en voelde ineens een tik op mn hoofd.
Ik schrok maar zag niks.
Later gebonk bij de ramen aan de voorkant van mn huis k hoorde t boven de muziek uit, ik kijken maar niks te zien......
Ik denk dat ik mn huis maar eens ga zuiveren, met salie of wierook.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:28:15 #156
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90827758
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
De balansbandjes werken niet, meld de fabrikant.
http://www.hartvannederla(...)nsbandje-werkt-niet/

Onverklaarbaar, het is vast een bilderberg complot
Ik vraag me dan vooral af, of er dan ook mensen zijn die echt verbaasd zijn dat die balansbandjes niet doen wat er beloofd werd :).

Maar ja, die mensen zullen er inderdaad wel zijn...
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:31:01 #157
45206 Pietverdriet
pi_90827827
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:28 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vraag me dan vooral af, of er dan ook mensen zijn die echt verbaasd zijn dat die balansbandjes niet doen wat er beloofd werd :).

Maar ja, die mensen zullen er inderdaad wel zijn...
Er zullen er legio zijn die beweren dat het toch werkt, of het eenvoudigweg ignoreren en naar de volgende slangenolieverkoper gaan en daar iets anders kopen.
Kijk eens hoeveel aanhangers de klassieke homeopatie blijft hebben.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:32:11 #158
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_90827864
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er zullen er legio zijn die beweren dat het toch werkt, of het eenvoudigweg ignoreren en naar de volgende slangenolieverkoper gaan en daar iets anders kopen.
Kijk eens hoeveel aanhangers de klassieke homeopatie blijft hebben.
Hoe vaak heb ik daar inderdaad wel geen discussies over gehad met mensen die bleven beweren dat "het toch echt helpt!"

:N
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:41:59 #159
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90828152
Jullie zijn offtopic hier, er is een topic in TRU voor "aangeboden placebo's" kan het zo snel alleen even niet vinden nu.
Hier verder over onverklaarbare gebeurtenissen.

-edit- Placebo
Dat is niet het topic wat ik bedoelde maar goed genoeg bijvoorbeeld.
The truth was in here.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 10:51:40 #160
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90828425
The truth was in here.
pi_90828679
Gister hier in huis een onverklaarbare gebeurtenis..of eigenlijk mischien wel niet :)

Ik had een maand geleden ongeveer een beeldje van een vogeltje gekocht voor bij mijn oma op het graf. Dat stond nog hier op de kast en was er een week of 2 zomaar ineens vanaf gevallen en een beetje kapot gegaan. Ik heb het toe teruggezet met het idee dat ik het kon lijmen en alsnog op het graf kon zetten.

Gisteravond leek er onrust in de lucht te zitten. Dochtertje wou niet slapen en ik moest perse dr handje vast blijven houden tot ze sliep (niks voor haar) de hond die ontzettend zenuwachtig door het huis liep en probeerde de trap op te komen (wat ze normaal niet doet)

En zelf een beetje een apart/bekeken gevoel, niet thuis te brengen en ik gaf de schuld aan de series en films die ik de laatste dagen had gekeken ;)

Mijn man kwam thuis en ik ging naar bed en hij ging nog even achter de pc zitten (hond was intussen al een half uurtje rustiger en heb ook niks tegen mijn man gezegd). Ik hoor ineens beneden iets vallen en mijn man komt naar boven om te vragen of ik even naar beneden wou komen omdat de hond heel raar deed en het vogeltje uit het niks van de kast af viel

Waarschijnlijk is het niks/ toeval/ weetikveel maar vond het wel "toevallig" dat kind en hond van slag waren en het vogeltje weer uit het niks van de kast kletterde terwijl het gewoon stevig staat.

Mijn man heeft me gevraagd het vogeltje buiten te zetten of naar het graf van mijn oma te brengen ghehe :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:01:11 #162
45206 Pietverdriet
pi_90828708
Ik dacht dat het nogal onverklaarbaar was waarom mensen in dit soort flessentrekkerij blijven geloven, maar goed, ik ben al weg, geen zin in ruzie met een mod
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:45:40 #163
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_90834239
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik dacht dat het nogal onverklaarbaar was waarom mensen in dit soort flessentrekkerij blijven geloven, maar goed, ik ben al weg, geen zin in ruzie met een mod
Het gaat om gebeurtenissen. Niet om flessentrekkerij.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:50:04 #164
31101 _Led_
pi_90834413
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het gaat om onverklaarbare gebeurtenissen zelfs.
zzz
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 13:51:49 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_90834492
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat, en onverklaarbare gebeurtenissen.
Niet te verklaren dus.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:53:50 #166
31101 _Led_
pi_90834576
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet te verklaren dus.
Dus als iemand een verklaring geeft voor een hier genoemde ervaring zou dat eigenlijk betekenen dat die ervaring en verklaring samen uit dit topic gewist zouden moeten worden..! :9
zzz
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 13:55:12 #167
249559 crew  Lavenderr
pi_90834621
Nee Led, dat zou het niet betekenen o|O
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:04:53 #168
31101 _Led_
pi_90834965
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
Nee Led, dat zou het niet betekenen o|O
Maar een gebeurtenis die wel te verklaren is hoort toch niet thuis in dit topic ? O-)
zzz
  Moderator dinsdag 4 januari 2011 @ 14:06:28 #169
249559 crew  Lavenderr
pi_90835024
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Maar een gebeurtenis die wel te verklaren is hoort toch niet thuis in dit topic ? O-)
Mmm, ik zit meer aan andere dingen te denken die niet thuis horen in dit topic :Y)
pi_90835041
Het was 16 November, 2001. Ik beklom de bergen van de Kilimanjaro, gewoon rustig aan. Ineens dus hè; "BOEMMM RBRBABABABBABA"
Ik kijk onder mij en ja hoor, daar ligt mijn klimmaatje Rudi bewegingloos op het plateau dat wij net gepasseerd hadden. Plotseling drong het pas écht tot mij door, zou hij dood zijn? Ik bedenk mij geen moment en sprint naar beneden en tot mijn grote verbazing zie ik Rudi niet meer liggen, nu begin ik toch wel angstig te worden en mijn hartslag loopt op. Ik riep zo hard als ik kon zijn naam maar kreeg geen gehoor, tot ik ineens wat gegiechel hoor vanuit de spleten in de rots, WTF dacht ik? Ik was er nu wel goed klaar mee en was al bezig met het voorbereiden van mijn afdaling, tot ik ineens een zachte stem mijn naam hoor kreunen, ik kijk verschrikt om en zie verdomme Rudi daar liggen. Het was voor mij een compleet raadsel waar hij in die tussentijd was gebleven en hoe hij daar kwam maar hij was er weer, dus ik til hem op mijn schouder en daal weer af naar beneden. Drie dagen later bezweek Rudi aan de gevolgen van radiatie vergiftiging, doktoren stonden voor een raadsel. Tot op de dag van vandaag weet ik niet waar Rudi in die tijd naartoe verdween en hoe en wat de effecten daarvan geweest zijn..
  dinsdag 4 januari 2011 @ 14:21:11 #171
45206 Pietverdriet
pi_90835584
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dit is TRU, hier hoef je zelfs binnen 1 topic niet consistent te zijn
In TRU zijn de astronauten nooit op de maan geweest, maar hebben er wel aliens ontmoet.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:16:00 #172
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_90837551
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet te verklaren dus.
Er is altijd een verklaring voor, alleen kennen wij die (nog) niet ;)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:19:19 #173
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_90837660
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:07 schreef HyperViper het volgende:
Het was 16 November, 2001. Ik beklom de bergen van de Kilimanjaro, gewoon rustig aan. Ineens dus hè; "BOEMMM RBRBABABABBABA"
Ik kijk onder mij en ja hoor, daar ligt mijn klimmaatje Rudi bewegingloos op het plateau dat wij net gepasseerd hadden. Plotseling drong het pas écht tot mij door, zou hij dood zijn? Ik bedenk mij geen moment en sprint naar beneden en tot mijn grote verbazing zie ik Rudi niet meer liggen, nu begin ik toch wel angstig te worden en mijn hartslag loopt op. Ik riep zo hard als ik kon zijn naam maar kreeg geen gehoor, tot ik ineens wat gegiechel hoor vanuit de spleten in de rots, WTF dacht ik? Ik was er nu wel goed klaar mee en was al bezig met het voorbereiden van mijn afdaling, tot ik ineens een zachte stem mijn naam hoor kreunen, ik kijk verschrikt om en zie verdomme Rudi daar liggen. Het was voor mij een compleet raadsel waar hij in die tussentijd was gebleven en hoe hij daar kwam maar hij was er weer, dus ik til hem op mijn schouder en daal weer af naar beneden. Drie dagen later bezweek Rudi aan de gevolgen van radiatie vergiftiging, doktoren stonden voor een raadsel. Tot op de dag van vandaag weet ik niet waar Rudi in die tijd naartoe verdween en hoe en wat de effecten daarvan geweest zijn..
Had je zelf geen last van radiatie vergiftiging? Als iemand so snel aan de gevolgen daarvan overlijdt, zal je toch op zijn minst wat van die radiatie hebben overgenomen met het naar beneden dragen van je maat.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:23:29 #174
45206 Pietverdriet
pi_90837825
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Had je zelf geen last van radiatie vergiftiging? Als iemand so snel aan de gevolgen daarvan overlijdt, zal je toch op zijn minst wat van die radiatie hebben overgenomen met het naar beneden dragen van je maat.
Nee hoor, als je doorstraalt wordt met genoeg Röntgen of Gamma straling ga je daar echt wel dood aan zonder dat je zelf radioactief wordt.
Daarom kan je ook bv levensmiddelen met doorstraling geheel steriel maken zonder dat het ongezond wordt deze te eten.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:29:01 #175
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_90838038
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee hoor, als je doorstraalt wordt met genoeg Röntgen of Gamma straling ga je daar echt wel dood aan zonder dat je zelf radioactief wordt.
Daarom kan je ook bv levensmiddelen met doorstraling geheel steriel maken zonder dat het ongezond wordt deze te eten.
Dat bedoel ik. Hoe kan je nou niets oplopen van iemand die zo zwaar vergiftigd is met straling dat hij er na drie dagen van overlijdt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')