quote:Op zondag 23 januari 2011 11:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De ads zitten bij jou erg gescheiden van de inhoud. Probeer eens zo'n vierkante meteen na het nieuwsbericht, in hetzelfde vak, met dezelfde kleuren.
Dan hebben mensen het nieuwsbericht net gelezen en als ze dat wat interessants lezen daar klikken ze veel eerder.
Dat had ik dus eerst heb ik dus gisteravond weggehaald had die grote van 338 x nog wat exact onder aan mijn post. Niet echt veel kliks volgens mijn kanalen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De ads zitten bij jou erg gescheiden van de inhoud. Probeer eens zo'n vierkante meteen na het nieuwsbericht, in hetzelfde vak, met dezelfde kleuren.
Dan hebben mensen het nieuwsbericht net gelezen en als ze dat wat interessants lezen daar klikken ze veel eerder.
Ik heb al veel verhalen gehoord en ook gelezen.. en Google zijn/haar TOS is niet voor niets zo vaag en open voor interpretatiequote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef JDx het volgende:
Haha, heb je ooit wel eens iemand gehoord die gebanned is ofzo dan?
Ik ken wel een aantal gebanden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef JDx het volgende:
Haha, heb je ooit wel eens iemand gehoord die gebanned is ofzo dan?
Dan zijn ze op andere sites toch ook niet zichtbaar? Maar mogelijk helpt dit: [FO][BUG] Wazige JS errorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef paghi het volgende:
Ik kan de google ads niet zien op mijn website, op een andere zijn ze perfect zichtbaar,
+
Ook krijg ik op dit forum de melding :
"Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)"
gebeurt dat alleen als je die zogenaamde 'webgeschiedenis' aan hebt staan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Google baseert ads naast wat de inhoud van de site is ook op de zoekgeschiedenis van de bezoeker
http://www.google.com/privacy_ads.htmlquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:39 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
gebeurt dat alleen als je die zogenaamde 'webgeschiedenis' aan hebt staan?
Netjes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:14 schreef JDx het volgende:
Begin al een aardig vaste stroom aan views te krijgen en redelijke steady clicks. Geeft me eindelijk de boost om door te gaan. Dat het kan om hier een vaste stroom inkomsten van te maken.
Probeer straks te gaan werken met een flinke spreiding in sites en content zodat ik sowieso een bepaald bedrag per maand kan halen.
Welke site/niche? Sommige niche's waar veel competitie is zoals in afvallen/gewicht/gezondheid kun je veel meer per klik krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:14 schreef JDx het volgende:
Wel apart, ik heb echt nooit kliks van een paar cent, altijd wel minimaal 30 cent ofzo, laatste klik was 76 cent.
Dat dacht ik al ga wel even kijken laat het wel weten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef JDx het volgende:
Dat zie ik ook regelmatig op sites, verschrikkelijk vind ik dat... maar dan ook echt retekut, dat ik meteen van die pagina af ga.
Toch benieuwd naar je bevindingen en verdiensten!
Idem hierzo. Daarom ben ik ook blij met Adsense, want dat is niet vervelend.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:36 schreef JDx het volgende:
Maar ik ben heel erg tegen opgedrongen reclame, als iemand mij een filmpje stuurt en ik moet eerst langs een reclame filmpje klik ik het ook wegnet als irritante radio reclame, dan ga ik naar een andere zender en als een reclame irritant is koop ik er bewust niets. Zal wel aan mij liggen
Ik kan je Versio aanraden, lekker goedkoop en heel simpel Wordpress te instaleren met installatron, net zo makkelijk als Windows instaleren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Physics het volgende:
Kan iemand me wat advies geven.. Ik wil graag een soort blog c.q. informatie website maken waarin allerlei "fenomenen" in de wereld in duidelijke taal worden uitgelegd. Ik ben van plan ongeveer 3-5 artikelen per week te schrijven. Aangezien ik 0,0 IT skills heb wil ik WordPress hiervoor gebruiken. Nou vroeg ik me af wat voor hosting ik moet hebben, en wat dat moet kosten? Het gaat om redelijk niche onderwerpen, die wel populair zijn in die markt. (Het wordt in het engels, dus ook een daarbij behorende .com domain).
Kijk ook eens bij Antagonist.nl 28 euro per jaar (domeinnaam, 6 GB opslag, 60 GB dataverkeer) Wordpress kun je heel makkelijk via hun controlpanel installeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Physics het volgende:
Kan iemand me wat advies geven.. Ik wil graag een soort blog c.q. informatie website maken waarin allerlei "fenomenen" in de wereld in duidelijke taal worden uitgelegd. Ik ben van plan ongeveer 3-5 artikelen per week te schrijven. Aangezien ik 0,0 IT skills heb wil ik WordPress hiervoor gebruiken. Nou vroeg ik me af wat voor hosting ik moet hebben, en wat dat moet kosten? Het gaat om redelijk niche onderwerpen, die wel populair zijn in die markt. (Het wordt in het engels, dus ook een daarbij behorende .com domain).
Klopt stond niet echt iets nieuws in.quote:
Meteen even toegepast op mijn site!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:10 schreef Razor21 het volgende:
Welke kleurenpaletten zijn het succesvolst?
Zorg gewoon dat je alles op papier krijgt, kan je je computer, mobiele telefoon, deel van je internet abonnement e.d. weer van de inkomsten aftrekken, kom je mooi weer op 0 uit. En geen zorgen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef JortK het volgende:
Ik zat afgelopen maand aan de ¤10,- per dag.
Uitzonderlijk goed en hopelijk merkt de belasting het niet
Ik ook, maar denk dat ik het maar wel gewoon opgeef (minus hostingkosten enz).quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef JortK het volgende:
Ik zat afgelopen maand aan de ¤10,- per dag.
Uitzonderlijk goed en hopelijk merkt de belasting het niet
Ik wil het anders wel overnemen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ook, maar denk dat ik het maar wel gewoon opgeef (minus hostingkosten enz).
Jij wilt het voor hem opgeven bij de belastingdienst en zijn belasting betalen?quote:
Ik las iets totaal anders, wat een faal van mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef RPG het volgende:
[..]
Jij wilt het voor hem opgeven bij de belastingdienst en zijn belasting betalen?
Ik las in het begin het zelfdequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ik las iets totaal anders, wat een faal van mij.
Google krijgt op FOK! een andere pagina te zien, zonder opmaak, zonder signatures etc.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:14 schreef Physics het volgende:
Die forum sigs hier zijn nofollow toch? Hoe kan je dat checken (vb met chrome in brontext zoeken?)? Links in posts tellen die hier dan wel mee?
edit: Als ik in de broncode kijk zie ik geen nofollow bij jullie forum sig links staan, op andere fora is dat wel het geval.
Oke thanks, maar wel met post inhoud lijkt me? Dus links in posts worden dan wel meegenomen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:39 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Google krijgt op FOK! een andere pagina te zien, zonder opmaak, zonder signatures etc.
Nee, links in posts zijn nofollow hier. Maar dat is meer iets voor het SEO topic ipv Adsensequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef Physics het volgende:
[..]
Oke thanks, maar wel met post inhoud lijkt me? Dus links in posts worden dan wel meegenomen?
Zit er 1 van hun advertenties nog in de template? Ik tel 4 adsense (for content) blokken terwijl er dacht ik maar 3 toegestaan zijn ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Razor21 het volgende:
Heb even een mooie Wordpress Theme geinstalleerd SeoAdMax net 1 uur online en meteen dit :
¤ 2,04 De geschatte inkomsten van vandaag (3 klikjes) stond vanmorgen met 1 klik op 9 cent.
Even 2 dagen testen ziet er niet uit maar even kijken of het echt uitmaakt.
Even iets aangepast mijn widget stond nog online met een advertentie van mij. Nu zijn het 3 Adsense banners met mijn pubcode. En één link ads bovenin.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zit er 1 van hun advertenties nog in de template? Ik tel 4 adsense (for content) blokken terwijl er dacht ik maar 3 toegestaan zijn ?
Verder is de layout vast geschikt voor een hoge CTR ja want het is ook vol gestampt met ads, tekst lijkt op adsense dus zal vast een kort maar goed succes hebben. Waarom kort? Je site bied niks unieks, nieuws is overal te verkrijgen en vooral Nederlands hebben een hekel aan ads en gespam en zullen denk ik snel je pagina verlaten.
Ben bang dat je bezoekers dit niet tof vinden. Maar wie weethet geld zou wel leuk zijn maar het is de vraag wat jouw doel is.
Bij mij is het juist het probleem ik heb voor iemand die het alleen doet erg veel bezoekers. Gemiddeld 15.000 per maand.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef JDx het volgende:
Ok, ik ga me weer richten op minisites denk ik. Ik heb al jaren enkele minisites, sites van 1 of 2 pagina's met recht toe recht aan wat men zoekt en daartussen ads.
Nu heb ik een site gemaakt zoals velen al weten: http://www.nvus.nl en daar heb ik 5x zoveel bezoekers op, maar bijna geen kliks. Wel veel terugkomende bezoekers.
Ik dacht misschien moet ik meer tijd in een goede site investeren dan allemaal kleine mini sites maken, maar die mini sites hebben 33 bezoekers en 3 kliks op een dag en die site waar ik veel tijd in heb gestoken en nog steeds doe (bijhouden) die levert niets op.
Dat is wel heel erg gericht op advertenties!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Razor21 het volgende:
Heb even een mooie Wordpress Theme geinstalleerd SeoAdMax net 1 uur online en meteen dit :
¤ 2,04 De geschatte inkomsten van vandaag (3 klikjes) stond vanmorgen met 1 klik op 9 cent.
SEOAdMax is a very search engine friendly WordPress Theme that is optimized for the Google Adsense program and other Pay Per Click Programs. This is a free and professional grade WordPress theme created by Garry Conn to fulfill a request made by Mark Mason.
Some cool features included with this WordPress theme are multiple premade header graphics, multiple and unique prestyled advertisements units and automatic privacy policy page. A privacy policy page is needed to be in compliance with the revised Google Adsense TOS.
To create your automatic policy page, simply create a new PAGE (not post) scroll down to the Page Template drop down menu and select Policy Template. To learn about all the features of this WordPress theme and read a tutorial on how to successfully install and utilize all the features, please visit the SEOAdMax Support Page. You can also check out some make money online tips.
Even 2 dagen testen ziet er niet uit maar even kijken of het echt uitmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |