abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:06:53 #201
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_92216533
Dat is mooi om te horen, hier schiet het niet op, gister ¤1,16 ok leuk, maar ik moet toch ooit richting de 2 euro per dag als ik straks naar de 3,50 wil.
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:26:31 #203
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_92216650
Ik zat afgelopen maand aan de ¤10,- per dag.

Uitzonderlijk goed en hopelijk merkt de belasting het niet :')
pi_92216704
Ik hoop dat ik ooit aan de 1 euro per dag kom. :P Ik heb er wel vertrouwen in, maar dan moet ik er simpelweg meer tijd in steken. :)
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:47:21 #205
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92217530
Afgelopen maand 55 euro. De ene dag 1 a 2 euro enkele keer 5 euro gehad.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_92217704
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef JortK het volgende:

Zorg gewoon dat je alles op papier krijgt, kan je je computer, mobiele telefoon, deel van je internet abonnement e.d. weer van de inkomsten aftrekken, kom je mooi weer op 0 uit. En geen zorgen.
pi_92218139
Afgelopen maand viel wat tegen vond ik maar nog steeds best leuk bedrag.
145 euro + 99 euro aan overige inkomsten
pi_92218309
Ik hoop ooit ook op dat soort bedragen te komen.. :P
Gister 50 eurocent verdient! ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:44:04 #209
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_92219862
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:26 schreef JortK het volgende:

Ik ook, maar denk dat ik het maar wel gewoon opgeef (minus hostingkosten enz). :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_92220592
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik ook, maar denk dat ik het maar wel gewoon opgeef (minus hostingkosten enz). :P
Ik wil het anders wel overnemen? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door JoshuaL op 02-02-2011 15:28:31 ]
pi_92220733
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:59 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Ik wil het anders wel overnemen? :P
Jij wilt het voor hem opgeven bij de belastingdienst en zijn belasting betalen? :P
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_92225642
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef RPG het volgende:

[..]

Jij wilt het voor hem opgeven bij de belastingdienst en zijn belasting betalen? :P
Ik las iets totaal anders, wat een faal van mij :').
pi_92226690
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Ik las iets totaal anders, wat een faal van mij :').
Ik las in het begin het zelfde ;) daarna zag ik dat het over belasting ging.
pi_92270514
Zo te zien zit ik iets boven het gemiddelde qua CPC, misschien wegens engelstalige websites. Wel leuk om een beetje te vergelijken met andere adsense verdieners!
pi_92272606
Die forum sigs hier zijn nofollow toch? Hoe kan je dat checken (vb met chrome in brontext zoeken?)? Links in posts tellen die hier dan wel mee?

edit: Als ik in de broncode kijk zie ik geen nofollow bij jullie forum sig links staan, op andere fora is dat wel het geval.
pi_92273899
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:14 schreef Physics het volgende:
Die forum sigs hier zijn nofollow toch? Hoe kan je dat checken (vb met chrome in brontext zoeken?)? Links in posts tellen die hier dan wel mee?

edit: Als ik in de broncode kijk zie ik geen nofollow bij jullie forum sig links staan, op andere fora is dat wel het geval.
Google krijgt op FOK! een andere pagina te zien, zonder opmaak, zonder signatures etc. :)
pi_92273991
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:39 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Google krijgt op FOK! een andere pagina te zien, zonder opmaak, zonder signatures etc. :)
Oke thanks, maar wel met post inhoud lijkt me? Dus links in posts worden dan wel meegenomen?
pi_92280427
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef Physics het volgende:

[..]

Oke thanks, maar wel met post inhoud lijkt me? Dus links in posts worden dan wel meegenomen?
Nee, links in posts zijn nofollow hier. Maar dat is meer iets voor het SEO topic ipv Adsense ;) SEO zoekmachine optimalisatie
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:47:35 #219
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92292403
Heb even een mooie Wordpress Theme geinstalleerd SeoAdMax net 1 uur online en meteen dit :

¤ 2,04 De geschatte inkomsten van vandaag (3 klikjes) stond vanmorgen met 1 klik op 9 cent.

SEOAdMax is a very search engine friendly WordPress Theme that is optimized for the Google Adsense program and other Pay Per Click Programs. This is a free and professional grade WordPress theme created by Garry Conn to fulfill a request made by Mark Mason.

Some cool features included with this WordPress theme are multiple premade header graphics, multiple and unique prestyled advertisements units and automatic privacy policy page. A privacy policy page is needed to be in compliance with the revised Google Adsense TOS.

To create your automatic policy page, simply create a new PAGE (not post) scroll down to the Page Template drop down menu and select Policy Template. To learn about all the features of this WordPress theme and read a tutorial on how to successfully install and utilize all the features, please visit the SEOAdMax Support Page. You can also check out some make money online tips.

Even 2 dagen testen ziet er niet uit maar even kijken of het echt uitmaakt.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_92292764
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Razor21 het volgende:
Heb even een mooie Wordpress Theme geinstalleerd SeoAdMax net 1 uur online en meteen dit :

¤ 2,04 De geschatte inkomsten van vandaag (3 klikjes) stond vanmorgen met 1 klik op 9 cent.

Zit er 1 van hun advertenties nog in de template? Ik tel 4 adsense (for content) blokken terwijl er dacht ik maar 3 toegestaan zijn ?

Verder is de layout vast geschikt voor een hoge CTR ja want het is ook vol gestampt met ads, tekst lijkt op adsense dus zal vast een kort maar goed succes hebben. Waarom kort? Je site bied niks unieks, nieuws is overal te verkrijgen en vooral Nederlands hebben een hekel aan ads en gespam en zullen denk ik snel je pagina verlaten.

Ben bang dat je bezoekers dit niet tof vinden. Maar wie weet :) het geld zou wel leuk zijn maar het is de vraag wat jouw doel is.
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:02:45 #221
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92293302
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Zit er 1 van hun advertenties nog in de template? Ik tel 4 adsense (for content) blokken terwijl er dacht ik maar 3 toegestaan zijn ?

Verder is de layout vast geschikt voor een hoge CTR ja want het is ook vol gestampt met ads, tekst lijkt op adsense dus zal vast een kort maar goed succes hebben. Waarom kort? Je site bied niks unieks, nieuws is overal te verkrijgen en vooral Nederlands hebben een hekel aan ads en gespam en zullen denk ik snel je pagina verlaten.

Ben bang dat je bezoekers dit niet tof vinden. Maar wie weet :) het geld zou wel leuk zijn maar het is de vraag wat jouw doel is.
Even iets aangepast mijn widget stond nog online met een advertentie van mij. Nu zijn het 3 Adsense banners met mijn pubcode. En één link ads bovenin.

Dit is net tegen de grens wat ik diverse sites lees over deze template. Wat mijn uiteindelijk doel is dat ik een leuk zakcentje verdien per dag.

Laat hem nog even staan gooi het straks weer om.

Ben momenteel druk aan het bedenken wat ik mijn blog wil doen. Ben erachter gekomen dat het niet te doen is alleen. Elke dag moet ik meerdere malen nieuws posten i.c.m. werk gaat dit bijna niet. Dus heb enkel de avonduren.

Van het weekend gooi ik alles eraf en wil ik helemaal opnieuw beginnen met "iets".

Hoor iedereen over niches praten hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? En hoe kan je dat het beste aanpakken?
pi_92293529
Ok, ik ga me weer richten op minisites denk ik. Ik heb al jaren enkele minisites, sites van 1 of 2 pagina's met recht toe recht aan wat men zoekt en daartussen ads.

Nu heb ik een site gemaakt zoals velen al weten: http://www.nvus.nl en daar heb ik 5x zoveel bezoekers op, maar bijna geen kliks. Wel veel terugkomende bezoekers.

Ik dacht misschien moet ik meer tijd in een goede site investeren dan allemaal kleine mini sites maken, maar die mini sites hebben 33 bezoekers en 3 kliks op een dag en die site waar ik veel tijd in heb gestoken en nog steeds doe (bijhouden) die levert niets op.
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:13:24 #223
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92293886
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef JDx het volgende:
Ok, ik ga me weer richten op minisites denk ik. Ik heb al jaren enkele minisites, sites van 1 of 2 pagina's met recht toe recht aan wat men zoekt en daartussen ads.

Nu heb ik een site gemaakt zoals velen al weten: http://www.nvus.nl en daar heb ik 5x zoveel bezoekers op, maar bijna geen kliks. Wel veel terugkomende bezoekers.

Ik dacht misschien moet ik meer tijd in een goede site investeren dan allemaal kleine mini sites maken, maar die mini sites hebben 33 bezoekers en 3 kliks op een dag en die site waar ik veel tijd in heb gestoken en nog steeds doe (bijhouden) die levert niets op.
Bij mij is het juist het probleem ik heb voor iemand die het alleen doet erg veel bezoekers. Gemiddeld 15.000 per maand.

Ze vinden mij enkel op actuele zaken die spelen in het nieuws. Mocht er nu een ramp gebeuren en ik post er iets over (als een van de eerste) dan sta ik snel bovenaan bij Google.

Meestal zijn dit van die boosts waar ik een aantal dagen dan profijt van heb.

Alleen bij mij is het probleem dat ze niet echt klikken. Pak gemiddeld 5 tot 7 euro per week nu.

Misschien heb jij zin om iets met mij samen te doen? PM mij anders even. Wil ook nog iets met mijn nieuwe naam doen : www.stepintomyworld.nl en steptinto.nl

Hoop eigenlijk dat Talpa hem overneemt ivm nieuwe talentenjacht binnenkort. Ze kijken wel geregeld op mijn site. Als ze hem overnemen dan doe ik even niets meer met Adsense :-)
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:17:57 #224
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92294139
http://www.seohandleiding.nl/waarom-niche-sites-opzetten.html

Dit zegt iemand op internet zet wel iets van waarheid in denk :

De reden dat ik maar 2 ad units heb is dat als je drie ad units op een pagina hebt, dan daalt je EPC (Earnings Per Click). Hoe minder ads, hoe hoger je uitbetaalt wordt per klik omdat alleen de best betaalde advertenties worden weergegeven.
pi_92296711
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Razor21 het volgende:

SEOAdMax is a very search engine friendly WordPress Theme that is optimized for the Google Adsense program and other Pay Per Click Programs. This is a free and professional grade WordPress theme created by Garry Conn to fulfill a request made by Mark Mason.

Some cool features included with this WordPress theme are multiple premade header graphics, multiple and unique prestyled advertisements units and automatic privacy policy page. A privacy policy page is needed to be in compliance with the revised Google Adsense TOS.

To create your automatic policy page, simply create a new PAGE (not post) scroll down to the Page Template drop down menu and select Policy Template. To learn about all the features of this WordPress theme and read a tutorial on how to successfully install and utilize all the features, please visit the SEOAdMax Support Page. You can also check out some make money online tips.

Dat is wel heel erg gericht op advertenties! :o
Vind het persoonlijk niet zo mooi en het trekt me aandacht van de content af..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')