quote:
Op maandag 10 januari 2011 10:25 schreef JDx het volgende:Ben toch benieuwd of 1 grote beeldadvertentie beter werkt dan 2 of 3 keuze's uit linkjes.
Dat moet je testen, kennis/vriend van me heeft alles over gezet naar beeld en leverde hem duidelijk meer op. Ik zelf doe vaak toch mixen om niet bij nietszeggende (korte) content met RPG/farmerama banners e.d. te maken te krijgen.
quote:
Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef JortK het volgende:Zal tijd worden dat de Amerikanen weer wakker worden. Dan gaan me kliks weer lekker lopen

Eens, heb afgelopen jaar ontdekt dat ik veel eerder in de Amerikaanse "markt" had moeten blijven/gaan zitten. Daar klikken ze tenminste wel omdat hun opgroeien met ads all around en in Nederland zijn we er toch wat te nuchter voor.
quote:
Absoluut, dat is belangrijk en test het ook wel over "langere" periode, ligt aan de hoeveel pageviews je blog of site behaald maar liefst met ik zelf over 5 tot 10.000 pageviews. Dit voorkomt trends of hoge eCPM "mazzel".
quote:
Op maandag 10 januari 2011 12:10 schreef Razor21 het volgende:[..]
Ik weet het niet ik weet wel dat die Ilona (oprichter van P1) er van kan leven (Adsense).
Zal het straks even goed doornemen.
Zover ik weet heeft Ilonka de site verkocht maar ze heeft nog wel een kleine inbreng qua posts. Al tijdje terug heeft ze haar blog verkocht aan goede vrienden van haar met een webbureau o.i.d. sindsdien is de kwaliteit ook achteruit gegaan.
En wat ik heb gelezen deed Ilonka veel sites bouwen en verkopen of flippen net als domains. Ook verdiend ze goed met Adsense. Ben er al lange tijd niet geweest ik vind toch dat soort blogs net als John Chow (die is er nog wel erger in) ze leren je natuurlijk wel wat maar het is gewoon gericht op jou aan laten melden onder hun aff links. Maargoed ik zou graag met hem willen ruilen hoor

quote:
Tja, het leverde veel geld op, alleen wel met risico dat je een ban krijgt. Ik vond het wel slim en logisch om die Texel site in te richten zoals zij deed maar Google is een raar bedrijf met vage regels en daardoor speel ik liever wat op safe (persoonlijk).