quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat jij wilt... Leyla had eerst ook een hele snelle speen, omdat ze het fijn vond dat de melk bleef stromen en anders niet dronk, toen ze het principe eenmaal door had heb ik toch een langzamere speen gehaald zodat ze toch netjes 10 minuutjes over haar flesje doet.
Dan denk ik wat een prachtige mooie curve is dat die je daar laat zien! Ik zie geen enkele reden tot zorgen en al helemaal niet als je de lengtecurve erbij paktquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:39 schreef Morretje het volgende:
Oi, ik kolf niet, dus ik kan er ook niet over meepraten![]()
Als je deze curve ziet,w at denk je dan?
[ link | afbeelding ]
Ja bij ons zijn ze ook pro-bv (al ben ik benieuwd wat ze gaan zeggen in feb als ik nog bv geefquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef Morretje het volgende:
Ja, dat denk ik ook, na het zien van deze curve.. Ondanks dat ze pro-bv zijn, hanteren ze dus wel andere curves..
Weet je, ze was deze week volgens mij ook weer aan het regelen (7,5 mnd, is dat een 'gewone' regelperiode?) en vorige week van 5 naar 4 voedingen gegaan.. En ergens steekt er dan wel een duiveltje de kop op, als je dan hun curves ziet. Want daar was de afbuiging veeeeel sterker.
Kersjes, vertel eens?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Kersjes het volgende:
Cattie en GWS, gefeliciteerd met jullie mijlpalen!
En dan iets dat hier niks mee te maken heeft:
* Kersjes neuriet de melodie van Neverending Story
Nee, je cyclus kan behoorlijk raar zijn onder invloed van hormonen. Ik werd bij Jen pas na een maand of 8 ongesteld... Orea is bijvoorbeeld al een paar keer aan de beurt geweest en kei regelmatig...quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef Morretje het volgende:
En toen keek ik eens terug in het vorige topic, en zag dit nog even:
[..]
Kersjes, vertel eens?![]()
Als je eenmaal ongesteld bent geweest, zo'n 6 week geleden, en je menstruatie was altijd regelmatig voor de zwangerschap, zegt ut dan wat dat het nu wat langer op zich laat wachten?![]()
Yup, en inmiddels een dikke week overtijd (zwanger kan nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, je cyclus kan behoorlijk raar zijn onder invloed van hormonen. Ik werd bij Jen pas na een maand of 8 ongesteld... Orea is bijvoorbeeld al een paar keer aan de beurt geweest en kei regelmatig...
Het kan welquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:42 schreef Morretje het volgende:
Dus ik hoef niet meteen naar de drogist rennen voor een test? *pfieu* Hoewel we wel graag meer kindjes willen, is dit wel erg snel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |