Als de SC een vereiste is om te mogen komen, mag ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Mogen Ilse en ik ook komen? Ze is nog wel wat jong voor Ballorig, en ik ben niet echt een vaste sc'er?
Het hangt wel af van de datum, in maart moet ik weer werken, en ik werk ook weekenden.
Ik ook niet hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef McLaura het volgende:
[..]
Als de SC een vereiste is om te mogen komen, mag ik ook niet
Natuurlijk ben je welkom!
Maaahaaaaaaaaaaaaartquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef simmu het volgende:
leuk! wel erg afhankelijk van wanneer het is, aangezien we nogal wat familie over de vloer hebben. we kunnen iig29 januari absoluut niet (schoonpa komt langs, dus dan zit ik in de sauna)
duh!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef Sorbootje het volgende:
Gelukkig valt januari zelden in maart
Ik vond die datumprikker van Lijnloos wel handig, daar heb je dus ook mail overquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:08 schreef Sorbootje het volgende:
Ok,
6 maart- sorbo,
13 maart- sorbo,
20 maart- sorbo,
27 maart- sorbo,
Da's op zich handig als je met een klein clubje bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vond die datumprikker van Lijnloos wel handig, daar heb je dus ook mail over
Daarom had ik die al gemaahaaaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:10 schreef Sorbootje het volgende:
Jaaaa maar ik heb geen tijd om nu een datumprikker te maken. Dit is toch ook prima zo?
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
Zeg piemels, HOEZO te ver weg? Wij komen toch ook altijd uit friesland opdraven?!
Dat is zeker zo dat jullie echt ontzettend lang onderweg zijn altijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
Zeg piemels, HOEZO te ver weg? Wij komen toch ook altijd uit friesland opdraven?!
Ja, idd.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Sowieso moeten wij altijd ver rijden als we nog eens ergens willen komen
Ik heb Thijs ook altijd voorin, tenzij ik ver weg ga en er nog een volwassene mee moet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:19 schreef Keshet het volgende:
Ik rij regelmatig 100 kilometer met Emma. Ik zet haar op de bijrijdersstoel (ja, in een maxicosi. zo los in de gordels werkt nog niet.) en als ze dan iets miept of huilt kan ik zien wat er aan de hand is. Voor ons werkt die manier goed.
En zeker op zondag is het rustig op de weg die kant op.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:23 schreef Poppejans het volgende:
Voorin zetten mag niet als je een airco hebt(die je niet uit kunt zetten zelf)
Hmm maar ik zou het wel erg leuk vinden om te gaan hoor, ik denk er nog even over na
Airco of airbag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:23 schreef Poppejans het volgende:
Voorin zetten mag niet als je een airco hebt(die je niet uit kunt zetten zelf)
Hmm maar ik zou het wel erg leuk vinden om te gaan hoor, ik denk er nog even over na
Carnaval in D?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:24 schreef simmu het volgende:
oei! ik merk trouwens dat we wel rekening moeten houden met de carnaval! met carnaval kunnen we niet! dat is het weekend van 6 maart!
nope, in brabant! we gaan voor het eerts in 2 jaar naar mijn familie dan!quote:
Ja, ben er ook erg blij om. Je moet dan wel de stoel zo ver mogelijk naar achter zetten, omdat de 'kinderstoel' iets verder naar voren staat dan de gewone stoel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:25 schreef Poppejans het volgende:
airbag bedoel ik natuurlijk
edit oh ik wist niet als ze naar voren zitten dat het dan wel zou mogen, dat zou wel erg handig zijn
Jep!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:44 schreef miss_sly het volgende:
ow, even offtopic, maar de maxi cosi priori mag je dus op de passagiersstoel zetten?
mogen wij met jullie mee dan???quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh jaaa! Das een keer heul niet ver!
Als ik niet hoef te werken komen Lena en ik graag!
Sorry hoor, maar dit is voor ons ook al 93 kilometer. Utrecht is voor ons 152 kilometer rijden. 111 valt best mee. Is net wat langer dan een uurtjequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef innepin het volgende:
Sjezus 111 kilometer![]()
Ik twijfel nog even. Ik ga sowieso ook niet in m'n uppie met Willow rijden want die heeft een hekel aan autorijden. Misschien dus, mits carpooloptie.
Piemelsquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat ik daarom niet kom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is voor ons ook al 93 kilometer. Utrecht is voor ons 152 kilometer rijden. 111 valt best mee. Is net wat langer dan een uurtje
Nee oké.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik daarom niet kom?![]()
Ik ging alleen even kijken waar Hattem ligt, nooit van gehoord namelijk
likewisequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, ik hou 'm in de gaten.
Is nl nog wel een stief eindje rijden vanuit hier. Maar wel leuk.
Aber naturlich!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
mogen wij met jullie mee dan???als we kunnen tenminste?? lijkt me leuk!
Ohhh maar dan is er geen twijfel meer mogelijk hè, dan moet ik wel komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee oké.Ik MOET gewoon nu Willow zien
![]()
En ik heb ook ge-googlemapst hoor
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn man knaagt liever zijn polsen door denk ik zo![]()
Misschien ga ik dan wel met je meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:54 schreef Nijna het volgende:
27e ga ik in mn agenda zetten. Het lijkt me wel leuk namelijk. Maar wel onder voorbehoud vanuit hier nog ff.
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn man knaagt liever zijn polsen door denk ik zodus ik zou alleen komen met 1 of meerdere kinderen
Ik muilkorf die van mij als we naar dit soort dingen gaan, kan hij ook niet knagenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn man knaagt liever zijn polsen door denk ik zodus ik zou alleen komen met 1 of meerdere kinderen
Omdat het Noorden (Friesland, Groningen, Drenthe) er dan ook eens bij kan zijn?quote:
Als ik ga neem ik Lotte ook mee, maar die gaat dr gang wel heb ik vorige week in Ballorig gemerktquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk leuk leuk!!!
ik kom denk ik alleen met Lars, er is zowiezo geloof ik niet zoveel groot spul, en Meike wil graag dat ik met haar meeklim enzo, dus dan kan ik ja helemaal niet kletsen.
Nou........ vooruitquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:17 schreef Incantrix het volgende:
Lieve schatten, ik wil er heel erg graag bij zijn, maar 10 uur ga ik denk ik niet redden.. Afhankelijk van hoe laat Stef wakker is natuurlijk, maar als ik er dan rond elven ben, wordt ik dan gekielhaald? Of mag ik nog wel meedoen?
Tuulk!quote:
Kijk, daar hoopte ik al opquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga Trix kielhalen in de ballenbak! Gezellig!
Lau thanks!
Dat mag!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Je komt zeker niet langs mijn woonplaats vlindur?
Of ergens zodat ik onderweg bij je kan instappen?
Super!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah ik kom ook langs Meppel, dus daaro!
We pm'en nog wel even!
Ik ook*quote:
Oh dat zou wel tof zijn, het stukkie naar Utrecht is in m'n uppie nog wel te overzien. En dan gewoon autostoeltje overhevelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef Incantrix het volgende:
Innepin, ik heb geen extra autostoeltje, maar ik denk dat ik wel over Utrecht rij, kunnen we ergens meeten op een carpoolplaats ofzo?
Ik wil in elk geval best iemand meenemen, heb 1 plek voorin en 1 plek achterin
Dat gaat niet passen nijna en ik + 4 kinderen in 1 autoquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heb dr zin in!!! Hopen dat Lars geen stunts uithaalt dit keer
Mrien en Nijna rijden samen? En BJ en Poppedein ook???
Ik wil anders ook wel met iemand samenrijden.
Sinds wanneer?!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben geen prater trouwens, ik kijk en luister vooral![]()
Breng je Emma bij ons, ga jij gezellig bij je schoonmoeder op visitequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:19 schreef Keshet het volgende:
M'n schoonmoeder is jarig! Ik was dat vergeten / had dat gegeven geblokkeerd maar ik schijn er niet aan te kunnen ontsnappen.![]()
't is vooral een logistiek issue hoor. Feestje is in Zierikzee, Ballorig in Hattem. Dat is me net iets te veel op 1 dag.
En dan op minder dan 2,5 uur rijden van Zuid-Limburg misschien?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:17 schreef Keshet het volgende:
Ik hoef niet bij m'n schoonmoeder te komen zonder Emma denk ik.
Maarreh, kunnen we niet alvast een volgende keer plannen?
De meeste meets zijn vrij centraal, gaan we een keer ruig doen in Gelderland (bijna Overijssel) en dan gaan er allemaal mensen mopperen dat het zo ver weg is...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:38 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
En dan op minder dan 2,5 uur rijden van Zuid-Limburg misschien?
Maar toch niet iedereen woont achterlijk ver bij jou uit de buurt? Ik bedoel... misschien is er wel animo voor ook zo'n soort meet in die regio?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:02 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik weet, moet ik ook maar niet zo achterlijk ver weg wonen.... Van hieruit is alles ver weg!
Jij wilde toch met mij mee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo even weer omhoog schoppen....!
nijna wou je nou wel of niet samen rijden?
ja ook, ik wil met iedereenquote:
Welk merk heb je? Ik snap MC en Romers heel goedquote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja ook, ik wil met iedereen![]()
als Nijna samen wou kon ik dat beter doen, want dan kunnen we bijna de hele weg samen rijden, met jou is het alleen het laatste stukkie, maar dat doen we alsnog...
Ben alleen zo'n achterlijke wb autostoeltjes verplaatsen![]()
Als jij hem in mijn auto tilt, klik ik hem zo voor je vast! No problemoquote:Op zondag 20 maart 2011 20:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja leuk, Lars kan heel goed poseren hebben we gemerkt gister...!
Mooi zoooo Vlindur, dan kun je me mooi helpen daarmee!
Nice!
Mag mijn baby die echt nog wel blijft liggen er ook bij op??quote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
owww die is volgens mij vrij makkelijk Karin, wij hebben de MC priory; en werkt volgens mij hetzelfde...
gaan we nog een poging doen tot groepsfoto met de weglopende niet stilzittende dreumessen/kleuters?
ik neem in elk geval mijn camera weer mee... haha
heul niet aangedacht gaaaaapquote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef Vlindur het volgende:
Weten jullie wel dat de zomertijd dan in is en we dus niet om 10:00 afspreken maar om 09:00?! *gaap*
Jah, ik denk het wel , maar als ik er op tijd wil zijn is zijn slaapje wel erg vroeg.. Vanuit Hattem brengen we hem naar mijn schoonouders om te logeren, dus dan mogen die het oplossenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef Vlindur het volgende:
Slaapt Stef niet in de auto dan?
Ik gok dat Rienk de dag erna wel weer een bijslaapdag zal hebben
oops......quote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef Vlindur het volgende:
Weten jullie wel dat de zomertijd dan in is en we dus niet om 10:00 afspreken maar om 09:00?! *gaap*
Alleen leuke meneren mogen komen, dus die van jou is welkomquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:26 schreef Incantrix het volgende:
Jammer, Ingrid!
Wij kwamen al tussen 10 en 11Nouja, we kijken wel hoe het loopt. Gaan er trouwens meer meneren mee? Op het laatste moment is er hier een wijziging in de plannen voor na Ballorig, dus dan is het eigenlijk het handigst als mijn lief mee zou gaan..
Mijn meneer blijft alleen thuis.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn meneer blijft thuis bij de andere kinders.
Maar jouw meneer is welkom hoor!
Dan moeten jouw meneer en mijn meneer maar samen gaan meeten:Dquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:49 schreef Vlindur het volgende:
Mijn meneer zal van zn lang zal hij leven niet met me mee gaan naar een meeting.
Mijn meneer blijft in zn nest liggen tot minstens 12:00 en kruipt dan de rest van de dag achter de laptop. Dat wéét ik gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dan moeten jouw meneer en mijn meneer maar samen gaan meeten:D
Ik vind het ook wel spannend hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:09 schreef draculettetje het volgende:
jammer orea maar begrijpelijk
hopelijk is mirte morgen (nou ja liever vandaag natuurlijk) beter!
vamp weet nog niet zeker of ze mee komt, dus ik kom of met vamp of met meneer
maar we komen! (oei vind het nu toch alweer spannend)
ja, dat is dus precies het dilemma, want ik denk niet dat ravi echt de hele tijd gaat spelen. die zal het merendeel van de tijd bij iemand op schoot of in de doek zitten (ravi vind schoothoppen leuk zodra hij eenmaal iedereen bekeken heeft). normaal ben ik altijd wel erg van de heel netjes zijn, maar ik vind dat in dit geval een tikkie overdreven eigenlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:13 schreef mrien het volgende:
Eerste keer dat ik bij baLlorig was, kan ze kruipen? Ik heel trots ja! (Kon ze net) 7 euro aub.. Kind is amper de mat op geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |