Als de SC een vereiste is om te mogen komen, mag ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Mogen Ilse en ik ook komen? Ze is nog wel wat jong voor Ballorig, en ik ben niet echt een vaste sc'er?
Het hangt wel af van de datum, in maart moet ik weer werken, en ik werk ook weekenden.
Ik ook niet hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef McLaura het volgende:
[..]
Als de SC een vereiste is om te mogen komen, mag ik ook niet
Natuurlijk ben je welkom!
Maaahaaaaaaaaaaaaartquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef simmu het volgende:
leuk! wel erg afhankelijk van wanneer het is, aangezien we nogal wat familie over de vloer hebben. we kunnen iig29 januari absoluut niet (schoonpa komt langs, dus dan zit ik in de sauna)
duh!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:07 schreef Sorbootje het volgende:
Gelukkig valt januari zelden in maart
Ik vond die datumprikker van Lijnloos wel handig, daar heb je dus ook mail overquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:08 schreef Sorbootje het volgende:
Ok,
6 maart- sorbo,
13 maart- sorbo,
20 maart- sorbo,
27 maart- sorbo,
Da's op zich handig als je met een klein clubje bent.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:09 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vond die datumprikker van Lijnloos wel handig, daar heb je dus ook mail over
Daarom had ik die al gemaahaaaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:10 schreef Sorbootje het volgende:
Jaaaa maar ik heb geen tijd om nu een datumprikker te maken. Dit is toch ook prima zo?
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
Zeg piemels, HOEZO te ver weg? Wij komen toch ook altijd uit friesland opdraven?!
Dat is zeker zo dat jullie echt ontzettend lang onderweg zijn altijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
Zeg piemels, HOEZO te ver weg? Wij komen toch ook altijd uit friesland opdraven?!
Ja, idd.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Sowieso moeten wij altijd ver rijden als we nog eens ergens willen komen
Ik heb Thijs ook altijd voorin, tenzij ik ver weg ga en er nog een volwassene mee moet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:19 schreef Keshet het volgende:
Ik rij regelmatig 100 kilometer met Emma. Ik zet haar op de bijrijdersstoel (ja, in een maxicosi. zo los in de gordels werkt nog niet.) en als ze dan iets miept of huilt kan ik zien wat er aan de hand is. Voor ons werkt die manier goed.
En zeker op zondag is het rustig op de weg die kant op.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:23 schreef Poppejans het volgende:
Voorin zetten mag niet als je een airco hebt(die je niet uit kunt zetten zelf)
Hmm maar ik zou het wel erg leuk vinden om te gaan hoor, ik denk er nog even over na
Airco of airbag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:23 schreef Poppejans het volgende:
Voorin zetten mag niet als je een airco hebt(die je niet uit kunt zetten zelf)
Hmm maar ik zou het wel erg leuk vinden om te gaan hoor, ik denk er nog even over na
Carnaval in D?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:24 schreef simmu het volgende:
oei! ik merk trouwens dat we wel rekening moeten houden met de carnaval! met carnaval kunnen we niet! dat is het weekend van 6 maart!
nope, in brabant! we gaan voor het eerts in 2 jaar naar mijn familie dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |