Jij wilde toch met mij mee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo even weer omhoog schoppen....!
nijna wou je nou wel of niet samen rijden?
ja ook, ik wil met iedereenquote:
Welk merk heb je? Ik snap MC en Romers heel goedquote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja ook, ik wil met iedereen![]()
als Nijna samen wou kon ik dat beter doen, want dan kunnen we bijna de hele weg samen rijden, met jou is het alleen het laatste stukkie, maar dat doen we alsnog...
Ben alleen zo'n achterlijke wb autostoeltjes verplaatsen![]()
Als jij hem in mijn auto tilt, klik ik hem zo voor je vast! No problemoquote:Op zondag 20 maart 2011 20:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja leuk, Lars kan heel goed poseren hebben we gemerkt gister...!
Mooi zoooo Vlindur, dan kun je me mooi helpen daarmee!
Nice!
Mag mijn baby die echt nog wel blijft liggen er ook bij op??quote:Op zondag 20 maart 2011 20:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
owww die is volgens mij vrij makkelijk Karin, wij hebben de MC priory; en werkt volgens mij hetzelfde...
gaan we nog een poging doen tot groepsfoto met de weglopende niet stilzittende dreumessen/kleuters?
ik neem in elk geval mijn camera weer mee... haha
heul niet aangedacht gaaaaapquote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef Vlindur het volgende:
Weten jullie wel dat de zomertijd dan in is en we dus niet om 10:00 afspreken maar om 09:00?! *gaap*
Jah, ik denk het wel , maar als ik er op tijd wil zijn is zijn slaapje wel erg vroeg.. Vanuit Hattem brengen we hem naar mijn schoonouders om te logeren, dus dan mogen die het oplossenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:43 schreef Vlindur het volgende:
Slaapt Stef niet in de auto dan?
Ik gok dat Rienk de dag erna wel weer een bijslaapdag zal hebben
oops......quote:Op maandag 21 maart 2011 22:33 schreef Vlindur het volgende:
Weten jullie wel dat de zomertijd dan in is en we dus niet om 10:00 afspreken maar om 09:00?! *gaap*
Alleen leuke meneren mogen komen, dus die van jou is welkomquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:26 schreef Incantrix het volgende:
Jammer, Ingrid!
Wij kwamen al tussen 10 en 11Nouja, we kijken wel hoe het loopt. Gaan er trouwens meer meneren mee? Op het laatste moment is er hier een wijziging in de plannen voor na Ballorig, dus dan is het eigenlijk het handigst als mijn lief mee zou gaan..
Mijn meneer blijft alleen thuis.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn meneer blijft thuis bij de andere kinders.
Maar jouw meneer is welkom hoor!
Dan moeten jouw meneer en mijn meneer maar samen gaan meeten:Dquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:49 schreef Vlindur het volgende:
Mijn meneer zal van zn lang zal hij leven niet met me mee gaan naar een meeting.
Mijn meneer blijft in zn nest liggen tot minstens 12:00 en kruipt dan de rest van de dag achter de laptop. Dat wéét ik gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dan moeten jouw meneer en mijn meneer maar samen gaan meeten:D
Ik vind het ook wel spannend hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:09 schreef draculettetje het volgende:
jammer orea maar begrijpelijk
hopelijk is mirte morgen (nou ja liever vandaag natuurlijk) beter!
vamp weet nog niet zeker of ze mee komt, dus ik kom of met vamp of met meneer
maar we komen! (oei vind het nu toch alweer spannend)
ja, dat is dus precies het dilemma, want ik denk niet dat ravi echt de hele tijd gaat spelen. die zal het merendeel van de tijd bij iemand op schoot of in de doek zitten (ravi vind schoothoppen leuk zodra hij eenmaal iedereen bekeken heeft). normaal ben ik altijd wel erg van de heel netjes zijn, maar ik vind dat in dit geval een tikkie overdreven eigenlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:13 schreef mrien het volgende:
Eerste keer dat ik bij baLlorig was, kan ze kruipen? Ik heel trots ja! (Kon ze net) 7 euro aub.. Kind is amper de mat op geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |