Omdat het Noorden (Friesland, Groningen, Drenthe) er dan ook eens bij kan zijn?quote:
Als ik ga neem ik Lotte ook mee, maar die gaat dr gang wel heb ik vorige week in Ballorig gemerktquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk leuk leuk!!!
ik kom denk ik alleen met Lars, er is zowiezo geloof ik niet zoveel groot spul, en Meike wil graag dat ik met haar meeklim enzo, dus dan kan ik ja helemaal niet kletsen.
Nou........ vooruitquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:17 schreef Incantrix het volgende:
Lieve schatten, ik wil er heel erg graag bij zijn, maar 10 uur ga ik denk ik niet redden.. Afhankelijk van hoe laat Stef wakker is natuurlijk, maar als ik er dan rond elven ben, wordt ik dan gekielhaald? Of mag ik nog wel meedoen?
Tuulk!quote:
Kijk, daar hoopte ik al opquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga Trix kielhalen in de ballenbak! Gezellig!
Lau thanks!
Dat mag!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Je komt zeker niet langs mijn woonplaats vlindur?
Of ergens zodat ik onderweg bij je kan instappen?
Super!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah ik kom ook langs Meppel, dus daaro!
We pm'en nog wel even!
Ik ook*quote:
Oh dat zou wel tof zijn, het stukkie naar Utrecht is in m'n uppie nog wel te overzien. En dan gewoon autostoeltje overhevelen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef Incantrix het volgende:
Innepin, ik heb geen extra autostoeltje, maar ik denk dat ik wel over Utrecht rij, kunnen we ergens meeten op een carpoolplaats ofzo?
Ik wil in elk geval best iemand meenemen, heb 1 plek voorin en 1 plek achterin
Dat gaat niet passen nijna en ik + 4 kinderen in 1 autoquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heb dr zin in!!! Hopen dat Lars geen stunts uithaalt dit keer
Mrien en Nijna rijden samen? En BJ en Poppedein ook???
Ik wil anders ook wel met iemand samenrijden.
Sinds wanneer?!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben geen prater trouwens, ik kijk en luister vooral![]()
Breng je Emma bij ons, ga jij gezellig bij je schoonmoeder op visitequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:19 schreef Keshet het volgende:
M'n schoonmoeder is jarig! Ik was dat vergeten / had dat gegeven geblokkeerd maar ik schijn er niet aan te kunnen ontsnappen.![]()
't is vooral een logistiek issue hoor. Feestje is in Zierikzee, Ballorig in Hattem. Dat is me net iets te veel op 1 dag.
En dan op minder dan 2,5 uur rijden van Zuid-Limburg misschien?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:17 schreef Keshet het volgende:
Ik hoef niet bij m'n schoonmoeder te komen zonder Emma denk ik.
Maarreh, kunnen we niet alvast een volgende keer plannen?
De meeste meets zijn vrij centraal, gaan we een keer ruig doen in Gelderland (bijna Overijssel) en dan gaan er allemaal mensen mopperen dat het zo ver weg is...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:38 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
En dan op minder dan 2,5 uur rijden van Zuid-Limburg misschien?
Maar toch niet iedereen woont achterlijk ver bij jou uit de buurt? Ik bedoel... misschien is er wel animo voor ook zo'n soort meet in die regio?!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:02 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik weet, moet ik ook maar niet zo achterlijk ver weg wonen.... Van hieruit is alles ver weg!
Jij wilde toch met mij mee?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo even weer omhoog schoppen....!
nijna wou je nou wel of niet samen rijden?
ja ook, ik wil met iedereenquote:
Welk merk heb je? Ik snap MC en Romers heel goedquote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja ook, ik wil met iedereen![]()
als Nijna samen wou kon ik dat beter doen, want dan kunnen we bijna de hele weg samen rijden, met jou is het alleen het laatste stukkie, maar dat doen we alsnog...
Ben alleen zo'n achterlijke wb autostoeltjes verplaatsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |