Ja, ben er ook erg blij om. Je moet dan wel de stoel zo ver mogelijk naar achter zetten, omdat de 'kinderstoel' iets verder naar voren staat dan de gewone stoel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:25 schreef Poppejans het volgende:
airbag bedoel ik natuurlijk
edit oh ik wist niet als ze naar voren zitten dat het dan wel zou mogen, dat zou wel erg handig zijn
Jep!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:44 schreef miss_sly het volgende:
ow, even offtopic, maar de maxi cosi priori mag je dus op de passagiersstoel zetten?
mogen wij met jullie mee dan???quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh jaaa! Das een keer heul niet ver!
Als ik niet hoef te werken komen Lena en ik graag!
Sorry hoor, maar dit is voor ons ook al 93 kilometer. Utrecht is voor ons 152 kilometer rijden. 111 valt best mee. Is net wat langer dan een uurtjequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:55 schreef innepin het volgende:
Sjezus 111 kilometer![]()
Ik twijfel nog even. Ik ga sowieso ook niet in m'n uppie met Willow rijden want die heeft een hekel aan autorijden. Misschien dus, mits carpooloptie.
Piemelsquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:13 schreef Sorbootje het volgende:
Zeg piemels, HOEZO te ver weg? Wij komen toch ook altijd uit friesland opdraven?!
Ik zeg toch ook niet dat ik daarom niet kom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is voor ons ook al 93 kilometer. Utrecht is voor ons 152 kilometer rijden. 111 valt best mee. Is net wat langer dan een uurtje
Nee oké.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik daarom niet kom?![]()
Ik ging alleen even kijken waar Hattem ligt, nooit van gehoord namelijk
likewisequote:Op donderdag 6 januari 2011 08:41 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, ik hou 'm in de gaten.
Is nl nog wel een stief eindje rijden vanuit hier. Maar wel leuk.
Aber naturlich!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
mogen wij met jullie mee dan???als we kunnen tenminste?? lijkt me leuk!
Ohhh maar dan is er geen twijfel meer mogelijk hè, dan moet ik wel komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee oké.Ik MOET gewoon nu Willow zien
![]()
En ik heb ook ge-googlemapst hoor
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn man knaagt liever zijn polsen door denk ik zo![]()
Misschien ga ik dan wel met je meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:54 schreef Nijna het volgende:
27e ga ik in mn agenda zetten. Het lijkt me wel leuk namelijk. Maar wel onder voorbehoud vanuit hier nog ff.
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Mijn man knaagt liever zijn polsen door denk ik zodus ik zou alleen komen met 1 of meerdere kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |