lekker, doe mij maar een glaasje (mits rood)quote:
Ik vond hem zo erg dat ik hem nog maar een keer neerzettequote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 03:59 schreef Drinky het volgende:
Ik moet nu alleen naar huis Dietse dus geen van mijn vrienden gaat mijn cant op en ik moet dOor donkeree stukejes van worgden fietsen ik ben bang
Aan het tijstip te zien moet ie wel gruwelijk bezopen zijn geweest!quote:
quote:
Uiteraard typefout, maar ik vond hem wel leuk.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:06 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Aan het tijstip te zien moet ie wel gruwelijk bezopen zijn geweest!
Inpersiepen wel ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:01 schreef Zolder het volgende:
.R.achelle .. .. zegt
morgen kan ik inpersiepen wel
aarom gebruik ik van die duren woren :S
mensen, dit is wel een hele grote blunder zeg. Als je een woord als enigszins nou nog fout schrijft, okee, maar van "in principe" "inpersiepen" maken, ongelooflijkquote:
Nou je het zegt!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:48 schreef najazeg het volgende:
[..]
mensen, dit is wel een hele grote blunder zeg. Als je een woord als enigszins nou nog fout schrijft, okee, maar van "in principe" "inpersiepen" maken, ongelooflijk
Letters te veel, letters te weinig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef tammaarwild het volgende:
Hoi,
Ik werk op een kdv. We hebben regelmatig cursussen en vergaderingen in de vond uren. nu staat mij er kiets van bij dat, wanneer je gewerkt hebt die dag en dus op je werk moet eten, je werkgever jouw eten moet vergoeden. Ik kan dit alleen nergens meer vinden.
eet iemand hier meer van? Waar kan ik dit vinden in het CAO?
Groetjes!
en dan krijg je straks zeker na bestelling in een e-mail van ze het volgende: "U heeft bij ons een wasmachine bestelt"quote:
Ook grappig dat die TS een leuke tikfout in zijn sig heeft staan in haar (?) sig ook de ene taalfout na de andere heeft staan. Niveau is in ieder geval ver te zoeken. Zou ze de Cito-toets al gedaan hebben?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef FedExpress het volgende:
Kieskeurig wijf in me klas.
leef je uit
De Mount Everest van deze Himalaya aan spelfouten vond ik toch wel "oxxelhaar"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:56 schreef FedExpress het volgende:
Kieskeurig wijf in me klas.
leef je uit
Die TS is volgens mij gewoon een troll, afgaand op de postgeschiedenis.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:18 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
De Mount Everest van deze Himalaya aan spelfouten vond ik toch wel "oxxelhaar"
Ik altijd maar denken dat je voor HAVO nog enige intelligentie nodig had... Pffff.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
[..]
Ik zit op 5 HAVO vriend
Hé niets tegen HAVO hè, dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat je voor HAVO nog enige intelligentie nodig had... Pffff.
In jouw tijd had je daar vast nog wél intelligentie voor nodig. Maar kennelijk heeft die TS een heel slechte HAVO getroffen. Daar kun je dit hele topic mee vullen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:42 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Hé niets tegen HAVO hè, dat heb ik ook gedaan
Oh, maar veel volwassenen hebben ook maar de woordenschat van een kind.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef Teslynd het volgende:
De interpretatie is ook wat al te ruim, maar dat is geen spelfout.
Dat inpersiepen is zoals kinderen praten, met woorden die ze nog niet goed kennen en dus maar globaal verstaan. Bij volwassenen vraag ik me wel telkens af of ze ze wel weten wat ze zeggen, want het denkbeeldige woord inprincipe is toch een ander soort term dan in principe en per definitie. .
Ik kan het niet laten: het niveau.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:46 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Ik voel me erg gevleid met "jouw tijd", maar ik heb pas sinds de zomer mijn diploma![]()
Niet dat ik mezelf kan meten met haar (naar uit het topic bleek) niveau van ABN, die dat stijgt ver boven die dat van mij uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |