er zit in mijn klas een meisje dat ik niet kan aanstaan. Ze heeft overal commentaar op, beoordeeld iedereen op 't uiterlijk. Ze praat erg bekakt kwa accent en praat dagen over seks. Wat het ergste is is dat ze bij jongens kieskeurig als de tering is. Zoals
Neus moet niet te groot zijn, niet te klein, niet te rond, niet te hoekig, niet te harig
Hij moet haar hebben, maar niet veel, maar ook niet kaal, 3,2mm is wel lekker.
Hij moet 1,83 (:') wat is dit voor kutlengte?) zijn.
Hij moet veel op zak hebben (:') juist welke dame wilt dat niet wtf)...
Hij moet gevoelig zijn
Hij moet niet dik zijn, het liefst een sixpack en een lekker kleurtje.
Het liefst dat hij ook naar Lady gaga luisterd.
Ik wil later sowieso een gezin met 5 kinderen, dus hij moet nooit nee zeggen bij een nachtje.
het liefst dat hij lekker oud is.
Hij moet een gemiddelde beendikte hebben,
hij moet geen grote voeten hebben
Het moet geen gamer/nerd zijn
Hij moet niki's aan, vest van chasin, en het liefst lekker veel gel in de haar
Hij moet zwart haar hebben.
Hij mag geen schamaar/oxxelhaar/snorr hebben.
En noem maar op

:')
Terwijl ze zelf niet aan te staan is. Ze is blond, lang haar en denk ook erg geil... Maar ze is best wel dik, heeft een vage/rare gedrag.
We hebben ook een jongen in de klas dat dus depressief is

. Hij is niet lelijk , ik val er niet echt op. Hij lacht héél soms en praat met bijna niemand in de klas. Hij praat alleen met 2 jongens die het alleen over games/wow/etc praten. Maar wat ik wel de druppel vond is dus omdat die jongen hastikke onzeker is zei 'm helemaal kwa uiterlijk had beordeeld. Zoals, dat hij voornamelijk half lang haar heeft, een groffe kin, klein is kwa lengte, meestal metal luisterd, alleen over games praat. Maar vind zulke mensen wel fijn in de klas, bepaalt voor een kleine deel de sweer.

Maar klacht lijkt me duidelijk
Kieskeurig wijf in de klas
Groedjes.
i leef fijn leven, als ik anaal ga, laat me dan. Het is mijn lichaam, ik verneukt het zelf en hestel het zelf als ik daar behoefte aan heb