Ik vind dat je consequent moet zijn. Dus als je ''vind jij'' schrijft, moet je het óf twee keer goed schrijven óf twee keer foutquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:05 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
Een serieuze vraag. Wat vind jij van het leven?
Ik heb niks met het leven, maak er wat van en zie dan wel wat de 'toekomst' me geeft. Moeders halen altijd het kleine beetje hoop in je weg, en school verergert dan dan weer.
praat nietquote:
Okeyquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:07 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik vind dat je consequent moet zijn. Dus als je ''vind jij'' schrijft, moet je het óf twee keer goed schrijven óf twee keer fout
Ja, en toen had ook iedereen een hekel aan mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:08 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
[..]
praat niet![]()
je hebt die kutteid ook mee moeten maken![]()
dus ga niet stoer lopen doen
Foei,quote:
Zo te zien steek je niet al te veel op van school. Ik denk dat je net zo goed kunt stoppen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:11 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
We zijn eigenlijk allemaal maatschappij slaafjes. Scholen, en dan werken we aan onze toekomstige baan waar we onze centen mee verdienen.
Maar je leeft nog steeds voor de maatschappij, en ook om onze soort te blijven behouden met het neuken/ kindje opgroeien etc
Nou groedjes roosien.
Ik zit op 5 HAVO vriendquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zo te zien steek je niet al te veel op van school. Ik denk dat je net zo goed kunt stoppen.
Jezus, dat havo is ook aan inflatie onderhevig. Niet te geloven...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:13 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
[..]
Ik zit op 5 HAVO vriend
Waarom heb je in godsnaam vakken als geschiedenis/biologie/aardrijkskunde nodig later? Wat heb je aan de kennis dat columbus homo was en het met Zanger rinus deed. Zal mij in godsnaam een zorg wezen. Dat vragen ze later toch ook niet als je aan het werk bent .dussquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jezus, dat havo is ook aan inflatie onderhevig. Niet te geloven...
Puber.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam vakken als geschiedenis/biologie/aardrijkskunde nodig later? Wat heb je aan de kennis dat columbus homo was en het met Zanger rinus deed. Zal mij in godsnaam een zorg wezen. Dat vragen ze later toch ook niet als je aan het werk bent .duss
praat nietquote:
Ik ken geen Anne Frank, vertel me er alles over.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
Verslag over Anne Frank maken. Op school.
En dan ben je aan het werk, euh, kenne jullie anne frank?
WTF Heb je aan sgool, fuck it.
Trieste reactiesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Sealnova het volgende:
vmbo'ers die algemene ontwikkeling onzin vinden.
Praat nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:20 schreef Sealnova het volgende:
vmbo'ers die algemene ontwikkeling onzin vinden.
Wat vind jij belangrijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
Vertellen jullie me even waarom CKV 'belangrijker' is voor je algemene ontwikkeling?
Kunst en cultuur
Een meisje van 13 jaar dat voornamelijk op 4CHAN zat. Op een dag werd de wereld geheerst door PEDO BEAR en moest ze in een groot huis overnachten. Jammer genoeg werd ze gesnapt en moet ze naar KAMPF PEDO gaan. Daar werd ze in de douches door een pik van 15 meter genomen, en zo overleed zequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik ken geen Anne Frank, vertel me er alles over.
DUBBELE IKSDEE VOOR JE GARPEN!!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:23 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
[..]
Praat niet![]()
Als je algemene ontwikkeling wilt geef je ze vakken die ze later hoogstwaarschijnlijk ook kunnen gebruiken.![]()
Dat Napoleon Aids had van een Big Mac en Columbus de vibrator van de kijkshop gebruikte boeit me geen ene fuck
CKV dat is idd een kut vak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
Vertellen jullie me even waarom CKV 'belangrijker' is voor je algemene ontwikkeling?
Kunst en cultuur
Wat is dan wel een belangrijk vak?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:28 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
CKV dat is idd een kut vak.
Daar leer je niks van!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
[..]
Een meisje van 13 jaar dat voornamelijk op 4CHAN zat. Op een dag werd de wereld geheerst door PEDO BEAR en moest ze in een groot huis overnachten. Jammer genoeg werd ze gesnapt en moet ze naar KAMPF PEDO gaan. Daar werd ze in de douches door een pik van 15 meter genomen, en zo overleed ze
Groedjes.
Basis vakken Nederlands - Engels - Rekenen - biologie -quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:29 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
[..]
Wat is dan wel een belangrijk vak?
Meer dan je nu denkt. Het gaat niet om de losse feitjes maar om de grote verbanden die je leert leggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:16 schreef ikleefmelevendusgtfo het volgende:
[..]
Waarom heb je in godsnaam vakken als geschiedenis/biologie/aardrijkskunde nodig later? Wat heb je aan de kennis dat columbus homo was en het met Zanger rinus deed. Zal mij in godsnaam een zorg wezen. Dat vragen ze later toch ook niet als je aan het werk bent .duss
Vertel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Meer dan je nu denkt. Het gaat niet om de losse feitjes maar om de grote verbanden die je leert leggen.
OT: het leven is een pijp kaneel. ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |