Goeiemiddag Sine.quote:
quote:
Goed, als je het zo wilt spelen:quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoezo? Met jouw deskundigheid heb je die gegevens blijkbaar niet nodig. Jij weet al wat er voor zooi in een wolk zit voor er meetresultaten zijn.
Goede opleiding heb je gehad bij de brandweer. Misschien moet ik die ook maar eens gaan volgen. Dan zou Defensie flink kunnen besparen op meetapparatuur.
Wie gedraagt zich hier nu als een 5 jarige kut kleuter? Denk dat je in de spiegel moet kijken, en als je geen commentaar kan verdragen en lange teentjes hebt, moet je sandalen kopen en niet in dienst gaan. Need some cheese with it?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Goed, als je het zo wilt spelen:
Ik ben opgeleid om naar de vorm, kleur en volume van rook te kijken bij brand, dat is het ook verder vanuit mijn standpunt, dan VRAAG ik waar de gegevens zijn en geef je nog geen eens fatsoenlijk antwoord.
Maar als jij je als een 5 jarige kut kleuter gaat gedragen hoeft het verder ook niet zo veel.
Fijne avond verder.
Tja, ik heb geleerd mijn gespreksniveau aan te passen aan de gesprekspartner.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef Vronsky het volgende:
Goed, als je het zo wilt spelen:
Ik ben opgeleid om naar de vorm, kleur en volume van rook te kijken bij brand, dat is het ook verder vanuit mijn standpunt, dan VRAAG ik waar de gegevens zijn en geef je nog geen eens fatsoenlijk antwoord.
Maar als jij je als een 5 jarige kut kleuter gaat gedragen hoeft het verder ook niet zo veel.
Fijne avond verder.
Dus.. ik mag niet vragen waar deze gegevens zijn zodat ik het zelf ook kan zien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wie gedraagt zich hier nu als een 5 jarige kut kleuter? Denk dat je in de spiegel moet kijken, en als je geen commentaar kan verdragen en lange teentjes hebt, moet je sandalen kopen en niet in dienst gaan. Need some cheese with it?
Is dat zo verrassend!?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:01 schreef Rave_NL het volgende:
Heuj!
MJ wordt gepost zonder dat ik er ook maar iets mee te maken heb!
Het gaat nog eens wat worden met DEF..
Ach kom op Vronsky je uitspraakquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:01 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dus.. ik mag niet vragen waar deze gegevens zijn zodat ik het zelf ook kan zien?
Het eerste uur zag ik een grote zwarte rookwolk wat gewoon duid op een onvolledige verbranding, ik ga er dus gewoon van uit dat TOT die mooie rookwolk die geweldige bruine kleur kreeg er niet zo veel aan de hand was.
Dus wil ik weten hoe gevaarlijk het eerste uur was en geef er dan gewoon fatsoenlijk antwoord op ipv je zo te gedragen.
(En ja ik heb de update boven me al gelezen.. ik ga daar geen moeite meer aan verspillen.)
spreekt boekdelen. Het was waarschijnlijk net de druppel die de emmer liet overlopen. Je komt hier wel vaker met dingen aanzetten waar je geen zak van weet, maar wel een menig over geeft, waarvan je ook nog eens doet als of het zaligmakend is. Je verkondigt hier enkel vaker je wispeltruerigheid inzaken waar je uit eindelijk wil gaan werken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:39 schreef Vronsky het volgende:
Cobra, ik betwijfel echt of er om half 4 al chemische zooi in de lucht zat.
Later zeker wel, het was ook niet echt gezond om die zwarte rook in te ademen daarvoor.
Maar goed, ik ga je ook geen ongelijk geven vanwege je ervaringen.
Wat is naar jouw mening dan het moment geweest dat het had moeten regenen zodat het slecht was afgelopen?
JONGUH!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw!!
In tank
in 1987
wtf!
Oh, wacht maar tot ER weer online komt.quote:
Hopelijk hebben ze intussen nu een normaal voertuig in B7 voor Koninging Beatrix.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw!!
In tank
in 1987
wtf!
Goeieavond lieve Maitje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Maitje het volgende:
Owja.. en het is schijt fucking kut weer!![]()
Das der ook weer uit![]()
Ik schrok al. Ik werk namenlijk altijd goed samen met de collegae van Gods eigen wapen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Esses het volgende:
@cobra, die jullie was een generalisatie adhv. ervaringen en rave, vertel is nou dan
Oh bij jou ook, hier hadden we vanmorgen black ice, goede avond trouwens.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Maitje het volgende:
Owja.. en het is schijt fucking kut weer!![]()
Das der ook weer uit![]()
die is nog aan het tapdansen, zag het ook iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Esses het volgende:
@cobra, die jullie was een generalisatie adhv. ervaringen en rave, vertel is nou dan
@pumatje, daarachter nog een vrouwtje!
Ijzel.quote:
Goedeavond..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh bij jou ook, hier hadden we vanmorgen black ice, goede avond trouwens.
Hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, wacht maar tot ER weer online komt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik was ruim op tijd weer bij lotusje weg hoor..
Maar Lotusss zal dan nog wel grote verhalen zitten over jouw kunstjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik was ruim op tijd weer bij lotusje weg hoor..
Ahh. ok.quote:
Ok.. Nou, gisteravond of eerder gisteravond had hier even geregend, ik liep naar buiten.. naa spiegelgladquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Black ice is een ijslaag op het wegdek waardoor deze dus spiegelglad word.
sjesus, das toch niet te lezen... wit letters op een paarse achtergrond, alles lekker gecentreerd uitgesmeerd over m'n 23" beeldscherm..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Pumatje het volgende:
dit is een leuk verhaal
http://www.43tankbataljon(...)A-Esk-Annecdote.html
B7 is de hoogste bepantsering voor voeruigen die gebruikt worden voor PSD (Personal Security Detail = persoonbescherming?).quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Pumatje het volgende:
maarre sine ik snap je nie tmet B7.
Anti-climaxquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Pumatje het volgende:
maarre sine ik snap je nie tmet B7.
De leopard2 is beste apperaat there is bro
enne...
dit is een leuk verhaal
Nou ze kan een hoop maar zitten doet ze voorlopig niet meer..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar Lotusss zal dan nog wel grote verhalen zitten over jouw kunstjes.
Ik heb het gelezen, ja. Er moeten dus foto's zijn van die gasten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Pumatje het volgende:
Rave, helemaal mee eens men..
maar geef toe, halverwege het verhaal zit je al helemaal met je puppy ogen op 12 uur gespannen met een niet te bederven grijns op je mond omdat je het allemaal voor je ziet, en alles dan met een domme sisser ziet aflopen...![]()
maar het stukje daarvoor was mooi... en om dat gevoel even te verspreiden... toch het verhaal lezen
Ik kreeg booskijkers verstrekt bij m'n opkomst, dus die puppy ogen worden hem niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Pumatje het volgende:
Rave, helemaal mee eens men..
maar geef toe, halverwege het verhaal zit je al helemaal met je puppy ogen op 12 uur gespannen met een niet te bederven grijns op je mond omdat je het allemaal voor je ziet, en alles dan met een domme sisser ziet aflopen...![]()
maar het stukje daarvoor was mooi... en om dat gevoel even te verspreiden... toch het verhaal lezen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou ze kan een hoop maar zitten doet ze voorlopig niet meer..
Correct.quote:
Heb jij je werk niet goed gedaan want ze kon prima zitten totdat ik het echte werk deed. Nu ligt ze!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou ze kan een hoop maar zitten doet ze voorlopig niet meer..
Ik heb geen flauw idee, toen was ik vier.quote:
Ik werd toen geborenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, toen was ik vier.
Het geboortejaar van de liefste vrouw ter wereld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, toen was ik vier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |