Goedeavond..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh bij jou ook, hier hadden we vanmorgen black ice, goede avond trouwens.
Hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, wacht maar tot ER weer online komt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik was ruim op tijd weer bij lotusje weg hoor..
Maar Lotusss zal dan nog wel grote verhalen zitten over jouw kunstjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik was ruim op tijd weer bij lotusje weg hoor..
Ahh. ok.quote:
Ok.. Nou, gisteravond of eerder gisteravond had hier even geregend, ik liep naar buiten.. naa spiegelgladquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Black ice is een ijslaag op het wegdek waardoor deze dus spiegelglad word.
sjesus, das toch niet te lezen... wit letters op een paarse achtergrond, alles lekker gecentreerd uitgesmeerd over m'n 23" beeldscherm..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Pumatje het volgende:
dit is een leuk verhaal
http://www.43tankbataljon(...)A-Esk-Annecdote.html
B7 is de hoogste bepantsering voor voeruigen die gebruikt worden voor PSD (Personal Security Detail = persoonbescherming?).quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Pumatje het volgende:
maarre sine ik snap je nie tmet B7.
Anti-climaxquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Pumatje het volgende:
maarre sine ik snap je nie tmet B7.
De leopard2 is beste apperaat there is bro
enne...
dit is een leuk verhaal
Nou ze kan een hoop maar zitten doet ze voorlopig niet meer..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar Lotusss zal dan nog wel grote verhalen zitten over jouw kunstjes.
Ik heb het gelezen, ja. Er moeten dus foto's zijn van die gasten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Pumatje het volgende:
Rave, helemaal mee eens men..
maar geef toe, halverwege het verhaal zit je al helemaal met je puppy ogen op 12 uur gespannen met een niet te bederven grijns op je mond omdat je het allemaal voor je ziet, en alles dan met een domme sisser ziet aflopen...![]()
maar het stukje daarvoor was mooi... en om dat gevoel even te verspreiden... toch het verhaal lezen
Ik kreeg booskijkers verstrekt bij m'n opkomst, dus die puppy ogen worden hem niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Pumatje het volgende:
Rave, helemaal mee eens men..
maar geef toe, halverwege het verhaal zit je al helemaal met je puppy ogen op 12 uur gespannen met een niet te bederven grijns op je mond omdat je het allemaal voor je ziet, en alles dan met een domme sisser ziet aflopen...![]()
maar het stukje daarvoor was mooi... en om dat gevoel even te verspreiden... toch het verhaal lezen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou ze kan een hoop maar zitten doet ze voorlopig niet meer..
Correct.quote:
Heb jij je werk niet goed gedaan want ze kon prima zitten totdat ik het echte werk deed. Nu ligt ze!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou ze kan een hoop maar zitten doet ze voorlopig niet meer..
Ik heb geen flauw idee, toen was ik vier.quote:
Ik werd toen geborenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, toen was ik vier.
Het geboortejaar van de liefste vrouw ter wereld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, toen was ik vier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |