quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aw, fuck it Dude: Aperture gekocht.
40 euro voor een sleeve die gelijk is aan sleeves van 5-6 euro.. Ik heb geen zin om 34 euro extra te betalen voor een appeltje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl/product/H0374ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTY
Ik heb die, prima ding.
Mijn moeder heeft hem trouwens ook en heeft er ook geen klachten over.
Ik heb hem ook, gratis.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb geld zat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ga zo lachen als er over 2 maanden een update uit komt, en dat die gewoon weer 60 euro kost
Hij is van Neocase ofzo, niet van apple.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
40 euro voor een sleeve die gelijk is aan sleeves van 5-6 euro.. Ik heb geen zin om 34 euro extra te betalen voor een appeltje.
Ik kan 'm niet kopen, want de App Store geeft aan dat ik Aperture al geïnstalleerd hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik had hem nog niet op de MBP staan, dus dat kwam in dit geval goed uit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet kopen, want de App Store geeft aan dat ik Aperture al geïnstalleerd heb.
Bij mij ook, maar ik heb hem ook. Gratisquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet kopen, want de App Store geeft aan dat ik Aperture al geïnstalleerd heb.
Ik zag het iets te laat inderdaad. Dan nog zie ik geen verschil met de goedkopere sleeves buiten de prijs.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij is van Neocase ofzo, niet van apple.
Ja helemaal niets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg Graseter, hoeveel heb je eigenlijk voor Aperture betaald?
Het is dat ik al Lightroom 3 heb gekocht, anders zou de verleiding wel erg groot zijn geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gaat niet gebeuren, versie 3 is net uit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ga zo lachen als er over 2 maanden een update uit komt, en dat die gewoon weer 60 euro kost
Trial van apple.com downloaden, dan even zoeken op de Piraten Baai, in de beschrijving van dezelfde download staan een paar van die grappige codes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Peem het volgende:
Hoe komen mensen aan Aperture gratis? Graseter, kun jij mij dat misschien vertellen dxx
Nee idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
¤15,99 voor BejeweledPopcap heeft het niet helemaal begrepen.
Die because of stupidity?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Allrounder het volgende:
Wachtwoord ClickandBuy vergeten. Nu wil ik een nieuw wachtwoord aanvragen, alleen moet je dan je beveiligingsvraag invullen. Die ben ik dus ook vergeten.
Wat nu? Iemand enig idee?
Een credit card is een prima alternatief.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef Peem het volgende:
Helaas zijn er niet veel goede alternatieven aan click&buy, v
Hier was die binnen een paar minuten binnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef MJay1 het volgende:
De download van de app store zelf is niet vooruit te branden
Wellicht staat er iets op appelhoes.nl voor je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zag het iets te laat inderdaad. Dan nog zie ik geen verschil met de goedkopere sleeves buiten de prijs.
Hier geen enkel probleem,quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef Tware het volgende:
Lekker beta tested die app store Zodra ik op iets druk duurt het vet lang, wil ik het downloaden blijft ie steeds hangen .
Ben je Microsoft Office ah downloaden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef Tware het volgende:
Lekker beta tested die app store Zodra ik op iets druk duurt het vet lang, wil ik het downloaden blijft ie steeds hangen .
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ben je Microsoft Office ah downloaden?
Heb ik wat tegen, you may call me stupid this timequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Een credit card is een prima alternatief.
inkoppertje xdquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ben je Microsoft Office ah downloaden?
Wat is soundcloud?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef nils7 het volgende:
Meesterlijk twitter en soundcloud erin... wist niet dat twitter een mac app had!
Jammer dat Office 2011 er niet in staat, had dat wel gehoopt maar zal wellicht nog komen!
www.soundcloud.com (makkelijker kan ik het niet uitleggen)quote:
Waarom snap ik dat niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
www.soundcloud.com (makkelijker kan ik het niet uitleggen)
Is ook net nieuw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef nils7 het volgende:
Meesterlijk twitter en soundcloud erin... wist niet dat twitter een mac app had!
Same herequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef De_Hertog het volgende:
'Er is een onbekende fout opgetreden'.
Nou, dan niet.
Oh, die had ik ook. Jammer, ik dacht dat ik een prijs had voor de 100e fout.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Same herenummer (100) om precies te zijn.
Afsluiten en opnieuw inloggen was de truck hier. "It just works", alleen niet altijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, die had ik ook. Jammer, ik dacht dat ik een prijs had voor de 100e fout.
Die post ging over itunesquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:29 schreef Tware het volgende:
@dehertog,RaymanNL&koffiekoekje
Ik had dat probleem ook. Check mijn vorige post in dit topic!
No way dat Office in de App Store gaat komen en Microsoft 30 % van de verkoopprijs aan Apple gaat dokkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef nils7 het volgende:
Jammer dat Office 2011 er niet in staat, had dat wel gehoopt maar zal wellicht nog komen!
De mijn is ook wel een tikkie warmer, maar das al sinds 10.5quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wil geen dingen aan elkaar knopen die niks met elkaar te maken hebben maar sinds die reboot voor 10.6.6 wordt m'n MBP opeens 75 graden zonder dat er een proces de boel loopt op te stoken...?
Nou er is een verschil tussen een tikkie warmer en 75 graden want dit kan ik niet meer op schoot houden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De mijn is ook wel een tikkie warmer, maar das al sinds 10.5
ff smc reset doen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou er is een verschil tussen een tikkie warmer en 75 graden want dit kan ik niet meer op schoot houden.
Neen. Door in itunes appstore nadat je iets koopt de voorwaarden te accepteren werkt Mac appstore ineensquote:
Door gewoon uit te loggen ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Tware het volgende:
[..]
Neen. Door in itunes appstore nadat je iets koopt de voorwaarden te accepteren werkt Mac appstore ineens
Stuur mij eens een code.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Het lijkt erop dat de App Store erg slecht beveiligd is.. (Zie BrokenStones, voor mensen met een login daar)
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef RaymanNL het volgende:
Tof dat Pages maar 15,99 kostDaar krijg je Word niet voor! Morgen maar is wat iTunes saldo kaarten halen
quote:
Weet ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Jij bent echt een klein kind, Graseter
Gewoon dezelfde, allang gekraakte, DRM gebruikt als voor de iOS App Store? (Heb geen toegang tot BrokenStones)quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Het lijkt erop dat de App Store erg slecht beveiligd is.. (Zie BrokenStones, voor mensen met een login daar)
Geen idee, maar je moet gewoon een app uit de appstore downloaden (bv twitter) en dan in de contents van een andere app (gedownload van brokenstones) 2 mapjes en een bestandje kopieren (vanuit een app gedownload uit de appstore)quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde, allang gekraakte, DRM gebruikt als voor de iOS App Store? (Heb geen toegang tot BrokenStones)
quote:It’s starting to look like this lack of “DRM” is falling on the shoulders of the developers. Apple has apparently given them the tools (App Store receipt validation) to implement security measures for their apps. Whether or not a developer includes it is solely up to them.
Goed om te lezen. Dat is wel een verschil met iOS dan. Ik zit niet bij het Mac programma dus ik weet niet hoe duidelijk dit verschil is gemaakt voor mensen die van iOS af kwamenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is wel wat genuanceerder. De developer moet zelf controleren of de app gelicenseerd is. Doet hij dat niet, kan de applicatie op elke mac gebruikt worden
[..]
Gewoon een website om soundclips te kunnen uploadenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
www.soundcloud.com (makkelijker kan ik het niet uitleggen)
Iemand uit mijn klas heeft 2 interne HDD's.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:10 schreef Kremers het volgende:
Nee, geen enkele laptop kan meerdere interne HDD's aan. Neemt veel te veel ruimte in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |