www.soundcloud.com (makkelijker kan ik het niet uitleggen)quote:
Waarom snap ik dat niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
www.soundcloud.com (makkelijker kan ik het niet uitleggen)
Is ook net nieuw.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef nils7 het volgende:
Meesterlijk twitter en soundcloud erin... wist niet dat twitter een mac app had!
Same herequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef De_Hertog het volgende:
'Er is een onbekende fout opgetreden'.
Nou, dan niet.
Oh, die had ik ook. Jammer, ik dacht dat ik een prijs had voor de 100e fout.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Same herenummer (100) om precies te zijn.
Afsluiten en opnieuw inloggen was de truck hier. "It just works", alleen niet altijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, die had ik ook. Jammer, ik dacht dat ik een prijs had voor de 100e fout.
Die post ging over itunesquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:29 schreef Tware het volgende:
@dehertog,RaymanNL&koffiekoekje
Ik had dat probleem ook. Check mijn vorige post in dit topic!
No way dat Office in de App Store gaat komen en Microsoft 30 % van de verkoopprijs aan Apple gaat dokkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef nils7 het volgende:
Meesterlijk twitter en soundcloud erin... wist niet dat twitter een mac app had!
Jammer dat Office 2011 er niet in staat, had dat wel gehoopt maar zal wellicht nog komen!
De mijn is ook wel een tikkie warmer, maar das al sinds 10.5quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wil geen dingen aan elkaar knopen die niks met elkaar te maken hebben maar sinds die reboot voor 10.6.6 wordt m'n MBP opeens 75 graden zonder dat er een proces de boel loopt op te stoken...?
Nou er is een verschil tussen een tikkie warmer en 75 graden want dit kan ik niet meer op schoot houden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De mijn is ook wel een tikkie warmer, maar das al sinds 10.5
ff smc reset doen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou er is een verschil tussen een tikkie warmer en 75 graden want dit kan ik niet meer op schoot houden.
Neen. Door in itunes appstore nadat je iets koopt de voorwaarden te accepteren werkt Mac appstore ineensquote:
Door gewoon uit te loggen ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:19 schreef Tware het volgende:
[..]
Neen. Door in itunes appstore nadat je iets koopt de voorwaarden te accepteren werkt Mac appstore ineens
Stuur mij eens een code.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
Het lijkt erop dat de App Store erg slecht beveiligd is.. (Zie BrokenStones, voor mensen met een login daar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |