Nee idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
¤15,99 voor BejeweledPopcap heeft het niet helemaal begrepen.
Die because of stupidity?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:52 schreef Allrounder het volgende:
Wachtwoord ClickandBuy vergeten. Nu wil ik een nieuw wachtwoord aanvragen, alleen moet je dan je beveiligingsvraag invullen. Die ben ik dus ook vergeten.
Wat nu? Iemand enig idee?
Een credit card is een prima alternatief.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:16 schreef Peem het volgende:
Helaas zijn er niet veel goede alternatieven aan click&buy, v
Hier was die binnen een paar minuten binnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef MJay1 het volgende:
De download van de app store zelf is niet vooruit te branden
Wellicht staat er iets op appelhoes.nl voor je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zag het iets te laat inderdaad. Dan nog zie ik geen verschil met de goedkopere sleeves buiten de prijs.
Hier geen enkel probleem,quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef Tware het volgende:
Lekker beta tested die app store Zodra ik op iets druk duurt het vet lang, wil ik het downloaden blijft ie steeds hangen .
Ben je Microsoft Office ah downloaden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:51 schreef Tware het volgende:
Lekker beta tested die app store Zodra ik op iets druk duurt het vet lang, wil ik het downloaden blijft ie steeds hangen .
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ben je Microsoft Office ah downloaden?
Heb ik wat tegen, you may call me stupid this timequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Een credit card is een prima alternatief.
inkoppertje xdquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ben je Microsoft Office ah downloaden?
Wat is soundcloud?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef nils7 het volgende:
Meesterlijk twitter en soundcloud erin... wist niet dat twitter een mac app had!
Jammer dat Office 2011 er niet in staat, had dat wel gehoopt maar zal wellicht nog komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |