US store is same samequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga 's ff in de US store kijken, want in de NL store is het niet veel soeps.
Ja, daar kwam ik ook net achter. Wel grappig: Aperture kost je nog geen 80 dollar in de Appstore, Adobe Lightroom kost je op Amazon meer dan 200 dollar. Lijkt me duidelijk.quote:
Aperture was eerst ook 199 toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook net achter. Wel grappig: Aperture kost je nog geen 80 dollar in de Appstore, Adobe Lightroom kost je op Amazon meer dan 200 dollar. Lijkt me duidelijk.
Ah, prettig om te weten voor het geval we een keer móetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook net achter. Wel grappig: Aperture kost je nog geen 80 dollar in de Appstore, Adobe Lightroom kost je op Amazon meer dan 200 dollar. Lijkt me duidelijk.
Oh, ik ga hem niet kopen hoor. Heb het niet nodig. Maar voor fotografie professionals is het een koopje.quote:
Als dit een introductieprijs is, koop ik het denk ik toch wel. Ik ben geen professionele fotograaf, maar Aperture is een puik stukje software.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh, ik ga hem niet kopen hoor. Heb het niet nodig. Maar voor fotografie professionals is het een koopje.
we praten nu over de app store jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand ervaring met deze case: http://www.mycom.nl/Produ(...)for-MB-Pro-13/286791 ?
Ik zoek nog steeds een goede sleeve/case voor mijn MacBook Pro, maar de meeste sleeve die ik zie, zijn lelijk en heb het idee dat ik dan net zo goed een Action-sleeve van 5 euro kan kopen (die ook lelijk is). Die case lijkt me wel wat, maar kost zes keer zoveel. In principe niet heel erg, maar dan wil ik wel van tevoren weten of deze case meerwaarde heeft ten opzichte van de goedkope sleeves.
Belangrijk is dat hij zo klein mogelijk is, en toch redelijke bescherming biedt.
http://store.apple.com/nl/product/H0374ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTYquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand ervaring met deze case: http://www.mycom.nl/Produ(...)for-MB-Pro-13/286791 ?
Ik zoek nog steeds een goede sleeve/case voor mijn MacBook Pro, maar de meeste sleeve die ik zie, zijn lelijk en heb het idee dat ik dan net zo goed een Action-sleeve van 5 euro kan kopen (die ook lelijk is). Die case lijkt me wel wat, maar kost zes keer zoveel. In principe niet heel erg, maar dan wil ik wel van tevoren weten of deze case meerwaarde heeft ten opzichte van de goedkope sleeves.
Belangrijk is dat hij zo klein mogelijk is, en toch redelijke bescherming biedt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Aw, fuck it Dude: Aperture gekocht.
40 euro voor een sleeve die gelijk is aan sleeves van 5-6 euro.. Ik heb geen zin om 34 euro extra te betalen voor een appeltje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl/product/H0374ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTY
Ik heb die, prima ding.
Mijn moeder heeft hem trouwens ook en heeft er ook geen klachten over.
Ik heb hem ook, gratis.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb geld zat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ga zo lachen als er over 2 maanden een update uit komt, en dat die gewoon weer 60 euro kost
Hij is van Neocase ofzo, niet van apple.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
40 euro voor een sleeve die gelijk is aan sleeves van 5-6 euro.. Ik heb geen zin om 34 euro extra te betalen voor een appeltje.
Ik kan 'm niet kopen, want de App Store geeft aan dat ik Aperture al geïnstalleerd hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik had hem nog niet op de MBP staan, dus dat kwam in dit geval goed uit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet kopen, want de App Store geeft aan dat ik Aperture al geïnstalleerd heb.
Bij mij ook, maar ik heb hem ook. Gratisquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet kopen, want de App Store geeft aan dat ik Aperture al geïnstalleerd heb.
Ik zag het iets te laat inderdaad. Dan nog zie ik geen verschil met de goedkopere sleeves buiten de prijs.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij is van Neocase ofzo, niet van apple.
Ja helemaal niets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg Graseter, hoeveel heb je eigenlijk voor Aperture betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |