toch ben je liefquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar..... CV
Ik snap het soms niet
Niks TT-change, ze leren maar Brabants.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:27 schreef Zeroku het volgende:
Fiep is dus Brabants aldus Google. TT-change naar Speen aub.
Kan ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks TT-change, ze leren maar Brabants.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks TT-change, ze leren maar Brabants.
Een wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Fiep is ook een pre-occupatie. Dus een bestaand nederlands woord
Even mijn woordenboek zoeken!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Fiep is ook een pre-occupatie. Dus een bestaand nederlands woord
je kan het niet laten he, het woord van 2010/2011 een c_a'tjequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ow ik blijf nog effe... heb even 2 energy nodig,... kan ik even een doel afmaken
Iets wat je erg graag doet en veel tijd in beslag neemt en waar je veel over weet, Dicht tegen de verslavingsgrens aan,quote:
Ja dan mag je het niet meerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie ik krijg dit als ik op jouw wall druk
Sorry, this reward has expired.
Oh, dat heb ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iets wat je erg graag doet en veel tijd in beslag neemt en waar je veel over weet, Dicht tegen de verslavingsgrens aan,
iki heb ze nu jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan mag je het niet meer
Kijk eens bij je endorsements, Sjeffrie ik kon er nog 1 sturen geloof ik
Dat is misschien weleen beter omschrijving jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wikipedia omschrijft een fiep als een beperkt, zich herhalend stereotiep patroon van gedrag, belangstelling en activiteiten.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
je kan het niet laten he, het woord van 2010/2011 een c_a'tje
quote:
Klinkt spannendquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt iets in je mond waarop je zuigt aldus de TT.
Zou je niet iets specifieker zijn, voordat iemand hem inkoptquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aha...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:s41SRlX3ulMPbM:http://www.bvandenakker.nl/linde/pix/speen.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ja ik ga ze posten dan staan ze op de wall dan klik je daar op send endorsement en dan krijg ik er 1quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iki heb ze nu ja
Maar heb jij z eook nog nodig?
ohw, kut..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
Nee. Geen kut. Een fiep.quote:
ok kijken of het lukt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ga ze posten dan staan ze op de wall dan klik je daar op send endorsement en dan krijg ik er 1
Op een fiep.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
In before edit enzo man...
maar waar doel je op?
moet je morgen weer werken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef crv het volgende:
ik geloof dat het maar beter is dat ik ga slapen
Oke.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op een fiep.
Ik wist niets anders, vergeef me!
Nog efkes en ge kent geheid meelulle.quote:
Da wilde ge wel hequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog efkes en ge kent geheid meelulle.
gij snapt t vrouwke, gij snapt t.quote:
Vrouwkequote:
schét toch un end umhoogquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog efkes en ge kent geheid meelulle.
nog nie al heddet gérquote:
Nou daahaaag! Tot over 5 minutenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ok doel gehaaldNu echt weg
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |