toch ben je liefquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar..... CV
Ik snap het soms niet
Niks TT-change, ze leren maar Brabants.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:27 schreef Zeroku het volgende:
Fiep is dus Brabants aldus Google. TT-change naar Speen aub.
Kan ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks TT-change, ze leren maar Brabants.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niks TT-change, ze leren maar Brabants.
Een wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Fiep is ook een pre-occupatie. Dus een bestaand nederlands woord
Even mijn woordenboek zoeken!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Fiep is ook een pre-occupatie. Dus een bestaand nederlands woord
je kan het niet laten he, het woord van 2010/2011 een c_a'tjequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ow ik blijf nog effe... heb even 2 energy nodig,... kan ik even een doel afmaken
Iets wat je erg graag doet en veel tijd in beslag neemt en waar je veel over weet, Dicht tegen de verslavingsgrens aan,quote:
Ja dan mag je het niet meerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie ik krijg dit als ik op jouw wall druk
Sorry, this reward has expired.
Oh, dat heb ik ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iets wat je erg graag doet en veel tijd in beslag neemt en waar je veel over weet, Dicht tegen de verslavingsgrens aan,
iki heb ze nu jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan mag je het niet meer
Kijk eens bij je endorsements, Sjeffrie ik kon er nog 1 sturen geloof ik
Dat is misschien weleen beter omschrijving jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wikipedia omschrijft een fiep als een beperkt, zich herhalend stereotiep patroon van gedrag, belangstelling en activiteiten.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
je kan het niet laten he, het woord van 2010/2011 een c_a'tje
quote:
Klinkt spannendquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt iets in je mond waarop je zuigt aldus de TT.
Zou je niet iets specifieker zijn, voordat iemand hem inkoptquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aha...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:s41SRlX3ulMPbM:http://www.bvandenakker.nl/linde/pix/speen.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ja ik ga ze posten dan staan ze op de wall dan klik je daar op send endorsement en dan krijg ik er 1quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iki heb ze nu ja
Maar heb jij z eook nog nodig?
ohw, kut..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
Nee. Geen kut. Een fiep.quote:
ok kijken of het lukt...quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ga ze posten dan staan ze op de wall dan klik je daar op send endorsement en dan krijg ik er 1
Op een fiep.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
In before edit enzo man...
maar waar doel je op?
moet je morgen weer werken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef crv het volgende:
ik geloof dat het maar beter is dat ik ga slapen
Oke.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op een fiep.
Ik wist niets anders, vergeef me!
Nog efkes en ge kent geheid meelulle.quote:
Da wilde ge wel hequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog efkes en ge kent geheid meelulle.
gij snapt t vrouwke, gij snapt t.quote:
Vrouwkequote:
schét toch un end umhoogquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog efkes en ge kent geheid meelulle.
nog nie al heddet gérquote:
Nou daahaaag! Tot over 5 minutenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ok doel gehaaldNu echt weg
Trusten
Die zag je ook echt niet van tien kilometer aankomen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ut perd al gewasse en de waai al gemaaid ?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die zag je ook echt niet van tien kilometer aankomen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ut perd al gewasse en de waai al gemaaid ?
Koentjequote:
Het is zwart en het zit in een boom.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Het is wit een staat in de wei
Witte Gei't
Wat is een kroeselbos?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
hij vliegt dur op es unne haon op unne kroeselbos
Dat is ook een bazenuitspraak.
Een kruisbessenstruikquote:
Ahhh, die is wel vet jaquote:
De maat van Zwarte Gerriequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is zwart en het zit in een boom.
Drie k(ee)raaien.
jij niet dan ?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet je morgen weer werken?
Witte Tonniequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De maat van Zwarte Gerrie
Weet je toch niet (maar dan op zijn brabants)
IN sommige regio's kan ik het echte platte brabants ook niet verstaan hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
nu kom ik toch regelmatig in die regionen, maar dit
quote:
komde gij wir moeie? mi oe bakkes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Allichtquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
komde gij wir moeie? mi oe bakkes.
joa zittiequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef iBenny het volgende:
urst zit dn dérm in t vééreke, doarnoa t vééreke in dn dérm
JWZ!
Oké!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Zullen we wer op ABn overgaan, ik meen te herinnerne dat het Brabants geouwehoer een van de redenen was dat de boel hier zo explodeerde
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Zullen we wer op ABn overgaan, ik meen te herinnerne dat het Brabants geouwehoer een van de redenen was dat de boel hier zo explodeerde
Waar komt deze aids vandaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik goa nie vur un stukske worst un hil vereke in haus hoalen!
jij woonde toch in almerequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik goa nie vur un stukske worst un hil vereke in haus hoalen!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/regio/brabants
Nah. is goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht dat het een snelle leerling wasquote:
Alweer?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:52 schreef crv het volgende:
ik denk dat het toch maar beter is als ik de dag afsluit![]()
nog steedsquote:
Almere ís Brabant.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
dacht ik toch ff dat Benny ook een Brabo was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |