Hoax! Je bent nog geen 30, toch? Of illegale jaren ook meegeteld?quote:
Helemaal klaar? Nog geen sok ingepakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zonder onderbrekingen. ik win.
godt. helemaal klaar?
Guess againquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax! Je bent nog geen 30, toch? Of illegale jaren ook meegeteld?
@ Peu, hoezo nou weer jammer, dat ik weer eens op je voor loop?
ik ben 31.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dan meteen je pas ook naar mij opstuurtquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar alles is zoveel,ik weet niet eens waar te beginnen? Ook mijn pincode?
Het is alleen fijn bij een automaat, zodat je kan ingrijpen, sportauto's met een zogenaamde sequentiele bak blijf ik niks vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oooitwil ik n auto met flippers
Je gaat je op een gegeven moment vervelen. De auto die ik daarvoor gebruikte deed die 400km in 1 tank, dus ik reed 3,5u met een korte plaspauze door.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Routine betekent niet dat je je aandacht kan laten verslappen.
ach, ik kijk nog wel over je heenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ligt eraan. ben je rijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja maar alles is zoveel,ik weet niet eens waar te beginnen? Ook mijn pincode?
Neequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
Hey Huppel, zou jij dat meet-ding weer ff in de OP willen zetten?
je kan me wel tegenspreken, maar je kan je aandacht gewoon niet laten verslappen in het verkeer. punt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is alleen fijn bij een automaat, zodat je kan ingrijpen, sportauto's met een zogenaamde sequentiele bak blijf ik niks vinden
[..]
Je gaat je op een gegeven moment vervelen. De auto die ik daarvoor gebruikte deed die 400km in 1 tank, dus ik reed 3,5u met een korte plaspauze door.
[..]
ach, ik kijk nog wel over je heen4
mwa, dat mag wel na februari, dan heb ik er toch niks meer aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dan meteen je pas ook naar mij opstuurt
rijk, was het maar waar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt eraan. ben je rijk?
pm eens wat creatiefs dan.
Lezen is moeilijk? Ik was t met je eens, ik gaf alleen aan hoe dat kan gebeuren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
je kan me wel tegenspreken, maar je kan je aandacht gewoon niet laten verslappen in het verkeer. punt.
Wss spreek ik je dan niet meer, maar geniet ervan! En we horen na al die maanden wel hoe het wasquote:
Jij komt aan met excuses, die wmb niet ter zake doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk? Ik was t met je eens, ik gaf alleen aan hoe dat kan gebeuren.
dan hoef ik je pincode niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:13 schreef cafpow het volgende:
rijk, was het maar waar.
maar e tja, ik ben dus een vrouwom te beginnen
In mijn reactie daarvoor alquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij komt aan met excuses, die wmb niet ter zake doen.
En je zegt mijns inziens niet dat je het met me eens bent.
Dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wss spreek ik je dan niet meer, maar geniet ervan! En we horen na al die maanden wel hoe het was
ach, maar je mag mij best helpen om rijk te worden hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dan hoef ik je pincode niet.
dat je een vrouw bent dacht ik al, ik vraag mannen nooit om pm's.
Natuurlijk kom je wel eens langs, maar dan ben ik er vast nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:15 schreef Godtje het volgende:
Dank je![]()
Tussendoor ook wel eens denk ik. Internet is altijd in de buurt.
Dan hoor je het inderdaad erna.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk kom je wel eens langs, maar dan ben ik er vast niet
Waar dan?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat krijg je als 400km enkele reis naar je werk routine wordt. Ik ging een periode elke vrijdag naar Heilbronn en op zaterdag weer terug moet.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaat je op een gegeven moment vervelen. De auto die ik daarvoor gebruikte deed die 400km in 1 tank, dus ik reed 3,5u met een korte plaspauze door.
Ik ga mee met jequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ben er eens weg van
Trusten, sweeties![]()
Truste Samzz!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
Trusten, sweeties![]()
En Huppelquote:
wel te rusten, slaapsequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
Trusten, sweeties![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
Trusten, sweeties![]()
Komt helemaal goedquote:
Trustequote:
geen zin om t op te zoeken, ik begon er iig mee en anders bij dezequote:
Ik heb t niet gezien. Maargoedquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen zin om t op te zoeken, ik begon er iig mee en anders bij deze
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb t niet gezien. Maargoed
Ik hoop dat je nu iig wat verstandiger rijdt
nu pas klaar met werken?quote:
hoe kan ik helpen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, maar je mag mij best helpen om rijk te worden hoor![]()
enne tja, je wilde toch wat weten, en ik wist niet wat te zeggen
door al je geld aan mij te gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kan ik helpen dan?
dat is nou creativiteit. valt me wel een beetje tegen hoor.
Ah, dacht dat het vanavond was. Nouja, dan alvast veel plezier enzo!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen avond, morgen is het donderdag toch?
vanavond heb ik planken opgehaald
Planken voor een tafel en een bar.. en daaaaamn ze zijn sweetquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah, dacht dat het vanavond was. Nouja, dan alvast veel plezier enzo!
En wat voor planken heb jij gehaald?
dan ben je nog steeds niet rijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
door al je geld aan mij te geven![]()
tja, dan heb ik blijkbaar weinig creativiteit op papier
jij gaat ze dus zelf maken, die tafel en bar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Planken voor een tafel en een bar.. en daaaaamn ze zijn sweet
ik wil ook noodlesquote:
Oeh, staat die vrijdag al?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom maar halenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
jij gaat ze dus zelf maken, die tafel en bar?![]()
[..]
ik wil ook noodles
Gaaf!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ach, wat jammer nou. Ik dacht ach, dawg kan me vast binnen een paar daagjes zeer rijk makenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef dawg het volgende:
[..]
dan ben je nog steeds niet rijk
moet je wat beter je best doen.
niet met geld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, wat jammer nou. Ik dacht ach, dawg kan me vast binnen een paar daagjes zeer rijk maken![]()
en mischien kan je me helpen om meer creativiteit te krijgen
Wat je maar wiltquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar eerst wil ik weten wat voor noodles
enne waar ben jij dan zo rijk in of mee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef dawg het volgende:
[..]
niet met geld.
wie weet. probeer het eens dan.
Bambooquote:
Neequote:
Soensgroeten? Das nieuw voor mequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
toevallig noodles met soensgroeten??dan kom ik ze zeker wel een keertje halen
ik heb veel kwaliteiten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
enne waar ben jij dan zo rijk in of mee?
jij moet beginnen, ji bent de leraar dan
Jammerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bamboo
[..]
Neehij ligt nu nog in de auto bij een vriend, morgen ochtend hier, en van het weekend pas in elkaar zetten.
Hoe ik het van plan ben kan ik wel prima uittekenenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JammerBen wel benieuwd hoe je t van plan bent, veel mogelijkheden
Mag ik binnenkort komen bewonderen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe ik het van plan ben kan ik wel prima uittekenen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soensgroeten? Das nieuw voor me
dan moet je me toch ff vertellen welke die kwaliteiten zijn, mischien zit er nog een leuke tussen voor mij om te lerenquote:
Ik moet binnenkort weer eens langs de toko nieuwe halen eigenlijk, ik had nu een snel bakje Good Noodles van Unox..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahah..die soensgroeten ken ik ook niet eigenlijk.
ik bedoelde seizoensgroenten
o, wij halen altijd bij de bas.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort weer eens langs de toko nieuwe halen eigenlijk, ik had nu een snel bakje Good Noodles van Unox..
Meestal heb ik alleen Kip of groenten..
dan ben ik wel even bezig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
dan moet je me toch ff vertellen welke die kwaliteiten zijn, mischien zit er nog een leuke tussen voor mij om te leren
Bij de meeste goede toko's kan je goede halenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
o, wij halen altijd bij de bas.
Maar ongeveer 1x per maand gaan we eten in het centrum, een plek waar ze best lekkere noodles verkopen met groenten ertussen, en niet van die kant en klare instant noodles met de getelde doperwtjes
Oeh, welke toko is dat? Dan wil ik er ook weleens gaan kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
o, wij halen altijd bij de bas.
Maar ongeveer 1x per maand gaan we eten in het centrum, een plek waar ze best lekkere noodles verkopen met groenten ertussen, en niet van die kant en klare instant noodles met de getelde doperwtjes
een goed begin is het halve werk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
zo, jij klinkt wel erg zelverzekerd, dat is denk al een goede kwaliteit
nee is geen toko, is een of ander zaakje in centrum zowat naast de V&D, heet dailywok dacht ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh, welke toko is dat? Dan wil ik er ook weleens gaan kijken(Ik dacht onderschept te hebben dat je in Rotterdam zat?)
Oh dat zaakje, loop je bijna tegenaan als je koopgoot uit komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee is geen toko, is een of ander zaakje in centrum zowat naast de V&D, heet dailywok dacht ik
precies dat zaakje dus. Waar je met stokjes kan etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dat zaakje, loop je bijna tegenaan als je koopgoot uit komt
Oooh gaaf. Wel duur zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bamboo
[..]
Neehij ligt nu nog in de auto bij een vriend, morgen ochtend hier, en van het weekend pas in elkaar zetten.
Ik kon het, ooitquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies dat zaakje dus. Waar je met stokjes kan etenwat ik dus nog onder de knie probeer te krijgen
Nou ja, het is custom made, dus ik denk dat het vrij prijzig zou zijn, ware het niet dat het nu een vriendendienst is en op maat gemaakt voor..... nopquote:
Op welke manier afgewerkt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, het is custom made, dus ik denk dat het vrij prijzig zou zijn, ware het niet dat het nu een vriendendienst is en op maat gemaakt voor..... nop
Nee, gister was even moeilijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ging het niet goed?
Met mij niet zo best eerlijk gezegd
wel pics posten als het klaar is he. ben wel benieuwd eigenlijk naar je casa.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, het is custom made, dus ik denk dat het vrij prijzig zou zijn, ware het niet dat het nu een vriendendienst is en op maat gemaakt voor..... nop
Zet ik liever niet hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, gister was even moeilijk
Wat is er loos dan?
Wtfquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uv-lak. Hij is door meubelfabriek Ahrend gemaakt
Ik PM je wel ffquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zet ik liever niet hier
Maar ik hoop dat het snel over gaat
En jij dan?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik eet met stokjes maar dan als de 2 stokjes nog aan elkaar vastzitten
nou ja, overprised wil ik niet zeggen, het is gewoon erg mooi spulquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtfdat is dure shit
(zwaar overpriced shit trouwens)
nou, liever die stokjes dan een tangquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed met een tang eten
Dat wel, maar Ahrend (kantoor) meubilair is wel flink wat duurder dan andere merken. Zelfs met de personeels korting van mn ex vond ik t nog te duurquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, overprised wil ik niet zeggen, het is gewoon erg mooi spuldus vandaar dat ik daar het barretje van wilde
Klopt, voor mezelf zou ik het ook nooit kopen.. Het is wel ontzettend goed en stevig spul iig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wel, maar Ahrend (kantoor) meubilair is wel flink wat duurder dan andere merken. Zelfs met de personeels korting van mn ex vond ik t nog te duur
Ik kon het met 2 losse stokjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik eet met stokjes maar dan als de 2 stokjes nog aan elkaar vastzitten
Zeker, wel jammer dat het zo duur is en mn ex er niet meer werktquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, voor mezelf zou ik het ook nooit kopen.. Het is wel ontzettend goed en stevig spul iig.
Ik kan hetquote:
Engels lerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
[domme vraag] Hoe krijg ik subs onder mijn film?
Wat gebruik je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
Je wilde toch perse zonder?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
ik probeer het maar dan gaat het eten alle kanten uit behalve mijn mond.quote:
Heb je 2 aparte bestanden? Ze moeten dan dezelfde naam hebben en in sommige gevallen als ze al dezelfde naam hebben kan de mediaplayer ze vanzelf ladenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
Whut? Wat heeft die voor rare eisen johquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan hetmoet ook wel, anders mag je niet met/bij Eefje eten
wil je het mij lerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan hetmoet ook wel, anders mag je niet met/bij Eefje eten
Mja, engelse heb ik nu. Die zijn wel fijnquote:
Oohh zo.. "For the hearing impaired" dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, engelse heb ik nu. Die zijn wel fijn
En ik gebruik VLC player
Inladen. Video > Subtitles ofzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, engelse heb ik nu. Die zijn wel fijn
En ik gebruik VLC player
NL versie van VLC? Video > Ondertitelspoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
Het kan wel zonder, maar ik heb ze nou en wil het proberen
Zelfde naam geven hielp alquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Inladen. Video > Subtitles ofzo.
Thanksquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik probeer het maar dan gaat het eten alle kanten uit behalve mijn mond.
[..]
Heb je 2 aparte bestanden? Ze moeten dan dezelfde naam hebben en in sommige gevallen als ze al dezelfde naam hebben kan de mediaplayer ze vanzelf laden
Chinese moeder hequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whut? Wat heeft die voor rare eisen joh
Ja hoor, geen probleemquote:
Dat wist ik niet... Verklaart wel waarom ze zo vaak naar China zijn ja..quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chinese moeder he
[..]
Ja hoor, geen probleem
Afgelopen jaar 4maadenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat wist ik niet... Verklaart wel waarom ze zo vaak naar China zijn ja..
Mijn of haar handen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohjah, ik was onderweg naar mn bed..
terusten mensen enneeh.. handjes boven de dekens. Jullie mogen dan wel single zijn, maar het is niet iedere avond feest!
Dat maken we lekker zelluf uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohjah, ik was onderweg naar mn bed..
terusten mensen enneeh.. handjes boven de dekens. Jullie mogen dan wel single zijn, maar het is niet iedere avond feest!
graag gedaanquote:
wanneer beginnen de lessen dan? Enne hoeveel gaat de les mij kosten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Chinese moeder he
[..]
Ja hoor, geen probleem
Jij weet niet wie er nu bij me isquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mocht je willen dat je samen slaapt
Omdat het kanquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
enne waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan![]()
Wanneer jij wilt, t kost je t eten, dat mag jij verzorgenquote:[..]
wanneer beginnen de lessen dan? Enne hoeveel gaat de les mij kosten?
ok, nou als ik terug ben van vakantie dus. Alleen dan wordt het wel ergens gaan eten, want ik en koken...een horror combiquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij weet niet wie er nu bij me is
[..]
Omdat het kan
[..]
Wanneer jij wilt, t kost je t eten, dat mag jij verzorgen
Als dat een interessant persoon was, dan zat je niet zoveel hier te typen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij weet niet wie er nu bij me is
Is ook goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
ok, nou als ik terug ben van vakantie dus. Alleen dan wordt het wel ergens gaan eten, want ik en koken...een horror combi
in maartquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook goedwanneer ben je terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |