quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik wil nog wel eens gewoon geoorloofd keihard racen ergens met n goeie auto
quote:
Apartquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik wil hem ook graag uitgelegd hebben![]()
Het is begonnen toen ik een keer onder invloed met vrienden naar huis liep over een pad met op elke vierkante meter ongeveer 10 kikkers en dat 5 kilometer lang.
Ben toen al vrij snel bij een vriend op zn rug gesprongen.
Het is echt niet leuk hoor. Nu ik het over kikkers heb lopen de rillingen al over mn rug en zijn mn handen aan het trillen.
Als ik ze op tv zie schrik ik en zap ik heel snel weg. Kom ik ze in het echt tegen dan verstijf ik, letterlijk. En dan ga ik hyperen en als ik niet ingesloten ben ga ik rennen. Hard ook.
Heb ooit mn honden 5 uur lang in de tuin opgesloten want daar zat een kikker en ik was naar binnen gevlucht mn honden waar niet snel genoeg
en iemand die een fijne auto heeft die ik mag lenenquote:
Rotondesquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
keihard scherpe bochten nemen met een hand
in dat opzicht heb ik niet zo veel geks gedaan. Alleen 1 dag met een gigantische kater(de ergste ooit) volgende middag rond 3 uur gaan lessenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb achteraf gezien ook best veel stomme dingen gedaan... meerijden met mensen met pillen in hun mik, mensen die teveel hadden gedronken... etc.. achteraf allemaal stom, maar gek genoeg goed gegaan allemaal
Tuurlijk, schat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
teveel idioten die denken dat ze Schumacher zijn
Besloten clubdag opbijv Zandvoort is al heel spannend als je geen ervaring hebt
ach, arme hondjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik wil hem ook graag uitgelegd hebben![]()
Het is begonnen toen ik een keer onder invloed met vrienden naar huis liep over een pad met op elke vierkante meter ongeveer 10 kikkers en dat 5 kilometer lang.
Ben toen al vrij snel bij een vriend op zn rug gesprongen.
Het is echt niet leuk hoor. Nu ik het over kikkers heb lopen de rillingen al over mn rug en zijn mn handen aan het trillen.
Als ik ze op tv zie schrik ik en zap ik heel snel weg. Kom ik ze in het echt tegen dan verstijf ik, letterlijk. En dan ga ik hyperen en als ik niet ingesloten ben ga ik rennen. Hard ook.
Heb ooit mn honden 5 uur lang in de tuin opgesloten want daar zat een kikker en ik was naar binnen gevlucht mn honden waar niet snel genoeg
Het zit allemaal in de setting, de weg goed kennen, goed overzicht, rustig verkeer en je weet niet eens hoe hard ik er voor moest rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoge snelheden met ander verkeer erbij, ondertussen bellen en eten... Mja, noem mij gek, maar ik zou dat niet snel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
zijn er mensen die die met twee handen doen dan? das toch niet handigquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zit allemaal in de setting, de weg goed kennen, goed overzicht, rustig verkeer en je weet niet eens hoe hard ik er voor moest rijden
Ik ben het eens met Samzz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik heb echt nooit 2 handen aan het stuurquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zijn er mensen die die met twee handen doen dan? das toch niet handig?
In de personenauto niet, in de bus moet wel bijna, maar in sommigen kan ik het met 1 hand afquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zijn er mensen die die met twee handen doen dan? das toch niet handig?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zit allemaal in de setting, de weg goed kennen, goed overzicht, rustig verkeer en je weet niet eens hoe hard ik er voor moest rijden
Kan me niks schelen. Je brengt er anderen ook mee in gevaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik zit altijd heel actief met mn handen op t stuur mee te tikken met de muziek die ik op heb staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit 2 handen aan het stuur
ik meestal ook welquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit altijd heel actief met mn handen op t stuur mee te tikken met de muziek die ik op heb staanof eentje op de pook en een opt stuur
Links stuur, rechts pookquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit altijd heel actief met mn handen op t stuur mee te tikken met de muziek die ik op heb staanof eentje op de pook en een opt stuur
Klopt, daarom schrok ik er ook van, niet zozeer vanwege de snelheid, die was daar toegestaan en volkomen veilig, wel vanwege t broodje en voornamelijk het bellen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan me niks schelen. Je brengt er anderen ook mee in gevaar.
lijkt me logisch jaquote:
Je doet het toch echt zelf hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, daarom schrok ik er ook van, niet zozeer vanwege de snelheid, die was daar toegestaan en volkomen veilig, wel vanwege t broodje en voornamelijk het bellen.
Jewaits, heel milieu bewust ben ik, enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
een beter milieu begint bij jezelf idd.
Ik reed vanmiddag bijna op de motorkap van die auto die met 100 door het rode licht reed waar je 50 mocht. En waar ik net aan het oversteken was. Het scheelde verdomd weinig.quote:
Beide handen stuur, vingers op de flippers kan ookquote:
Ik heb een tijdje in een rechtsgestuurde auto gereden, dan is het wat minder logisch om proberen rechts naar de pook te grijpenquote:
hoe oud ben je eigkquote:
oooitquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beide handen stuur, vingers op de flippers kan ook
Damnquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik reed vanmiddag bijna op de motorkap van die auto die met 100 door het rode licht reed waar je 50 mocht. En waar ik net aan het oversteken was. Het scheelde verdomd weinig.
24 jaartjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe oud ben je eigkheb je voorstelrondje gemist
Dat krijg je als 400km enkele reis naar je werk routine wordt. Ik ging een periode elke vrijdag naar Heilbronn en op zaterdag weer terug moet.quote:
mijn laatste keer rijden tot nu toe, zal ik niet vergeten, was tijdens een aardbeving van 7.6, je merkt wel wat maar niet zo zeer veelquote:
toch jammerquote:
Routine betekent niet dat je je aandacht kan laten verslappen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat krijg je als 400km enkele reis naar je werk routine wordt. Ik ging een periode elke vrijdag naar Heilbronn en op zaterdag weer terug moet.
Voor sommige mensen blijkbaar wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Routine betekent niet dat je je aandacht kan laten verslappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |