Jij dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij was eerst voor jou, maar ze vond em beter voor minipuberNu bedacht ik me dat de vervelendste em gewoon in krijgt
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is iets spannends lieverd
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is iets spannends lieverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
En ik al helemaal nooit. En ik doe ook nooit aan minimeets. Dus ik ben op zeker het zieligst.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik word ook zo vaak niet uitgenodigd.
Volgens mij rij ik, dus ik heb een machtspositiequote:
Dat wat paarden in hun mond hebbenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MissB en ik doen dr gewoon een Bit in zaterdag
Denk je nou echt dat die 2 dames zonder jou niet thuis zullen komen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij rij ik, dus ik heb een machtspositie
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik glij van de bank als je zo tegen me praat, prrrrrrrr.......
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
T is dat minipuber mee gaat, anders zou ik het overwegen om te kopenquote:
Ochermquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik al helemaal nooit. En ik doe ook nooit aan minimeets. Dus ik ben op zeker het zieligst.
Die hoed is wel gaaf ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is dat minipuber mee gaat, anders zou ik het overwegen om te kopen
ik geloof het meteenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik glij van de bank als je zo tegen me praat, prrrrrrrr.......
quote:
Het staat me niet he. Posten als een echte Single.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]We gaan neutronenbommen stickers op mijn nieuwe tas plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik nodig je uit voor een minimeet met samzzz, maar je durft nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik al helemaal nooit. En ik doe ook nooit aan minimeets. Dus ik ben op zeker het zieligst.
Ja maar jij gaat Samzz aan een andreaskruis hangenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het goed is gaat ie niet mee, tenzij jullie dat graag willenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is dat minipuber mee gaat, anders zou ik het overwegen om te kopen
I know, maar dat vind ik niet opwindendquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wat paarden in hun mond hebben
In m'n dromen ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar jij gaat Samzz aan een andreaskruis hangen
Nee, totaal niet. Houd er eens mee op.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het staat me niet he. Posten als een echte Single.
Dus ik moet em maar kopen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als het goed is gaat ie niet mee, tenzij jullie dat graag willen
Mjah ik vind aubergines ook niet opwindend en toch zijn er ook mensen die daar geil van worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know, maar dat vind ik niet opwindend
Woef!quote:
Braaf *Klopt air op hoofd*quote:
Het wordt tijd dat ie eens wat bij gaat dragen aan de huishoudpot.quote:
* MissMSX kruipt terug onder haar steen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik vind aubergines ook niet opwindend en toch zijn er ook mensen die daar geil van worden.
De wereld is raar de mensen nog raarder
Mooie tats hebben die vrouwenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
dit is wel mooi arty
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ie eens wat bij gaat dragen aan de huishoudpot.
Je hoeft 'm om mij niet thuis te latenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als het goed is gaat ie niet mee, tenzij jullie dat graag willen
Ik wil mn arm tatt uitbreidenquote:
Nee, doe maar liever wat aan mijn geilheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
Braaf *Klopt air op hoofd*
Wil je nu een koekje?
quote:
Kan je dat wel aan? Een hele dag met een kledder in de IKEA of all places.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft 'm om mij niet thuis te laten
Met wat?quote:
Oke. *Bukt*quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, doe maar liever wat aan mijn geilheid.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, doe maar liever wat aan mijn geilheid.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik nodig je uit voor een minimeet met samzzz, maar je durft niet
Ik gun 't ventje ook een dagje uit. Als hij de Ikea leuk vind tenminstequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je dat wel aan? Een hele dag met een kledder in de IKEA of all places.
Hij is te oud voor smaland he!!
Ik kijk wel even, aan de ene kant is het wel leuk als jullie m eens meemaken, aan de andere kant is het wel rustiger zonder hequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
*slapt*quote:
+1quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gun 't ventje ook een dagje uit. Als hij de Ikea leuk vind tenminste
Party pooper!quote:
Schat, het is een zaterdag in de Ikea. Rustig gaat het niet wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kijk wel even, aan de ene kant is het wel leuk als jullie m eens meemaken, aan de andere kant is het wel rustiger zonder he
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je dat wel aan? Een hele dag met een kledder in de IKEA of all places.
Hij is te oud voor smaland he!!
I'm only trying to helpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |