Ach, ze heeft ook mijn jurkquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ze heeft gewoon MIJN laarzen besteld
Laat eens zien danquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
Hahahah,.... Grote Vuurbal Jonguh! is gewoon trending @ twitter
LOL @ reacties van niet Nederlanders
Jij moedigde mij aan!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ze heeft gewoon MIJN laarzen besteld
Klein detailquote:
Hallo papa van Sammz kan je je dochter even aan een andreaskruis hangen en afleveren in DH zodat ik haar kan uitwonen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PM 't telefoonnummer van je pa ff. Misschien kan ik wat regelen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PM 't telefoonnummer van je pa ff. Misschien kan ik wat regelen.
Omdat hij je dan al heeft vastgebonden aan een Andreaskruis? Prima kerel, zeg ik. Komen wij toch gewoon bij jou langs.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wil iemand MissB even overnemen in de PM?
Ik krijg hele nasty MI's door haar
Doe ik toch ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Geef mij de schuld!
Wij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat hij je dan al heeft vastgebonden aan een Andreaskruis? Prima kerel, zeg ik. Komen wij toch gewoon bij jou langs.
Oh wacht maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Dat wilde ik ook al doen, maar mocht nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo papa van Sammz kan je je dochter even aan een andreaskruis hangen en afleveren in DH zodat ik haar kan uitwonen?![]()
Hij zegt dan vast ja
MadamMSX komt mee voor de financiën.quote:
Tranen rollen over mn wangen nuquote:
Sammz laten afleren in Den Haag?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al doen, maar mocht niet
Heb je iig ruimtequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
shit, pm inbox gewist ipv outbox
Jij dacht dat ik nog ging betalen ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MadamMSX komt mee voor de financiën.
Outbox hoef je niet te wissen, inbox wel en dan ook verwijderde itemsquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
shit, pm inbox gewist ipv outbox
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
Inderdaad,... das wel erg gay....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Kijken of je er nog zo over denkt als de tepelklemmen een paar slagen strakker worden gedraaid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Jij dacht dat ik nog ging betalen ookGrapjas.
Nee, dan uiteraard hier mee naartoe nemenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sammz laten afleren in Den Haag?
Heb jij weinig aan hoor
Dat kunnen we vast wel regelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze vastgebonden is, durf ik denk ik wel.
oh ik wis altijd de verstuurde en de verwijderdequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Outbox hoef je niet te wissen, inbox wel en dan ook verwijderde items
Alsof jij Sammz aankanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dan uiteraard hier mee naartoe nemen
Wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wil iemand MissB even overnemen in de PM?
Ik krijg hele nasty MI's door haar
ik gelukkig alleen nog mbt aubergines, de andere 2 zijn nog onverpest (nouja, Clowns al lang geleden door IT).quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Inmiddels al verziekt mede door Singles: clowns, walvissen en aubergines
Ja, daar denk ik dan nog steeds zo overquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijken of je er nog zo over denkt als de tepelklemmen een paar slagen strakker worden gedraaid.
quote:
Ik deed het met liefdequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik gelukkig alleen nog mbt aubergines, de andere 2 zijn nog onverpest (nouja, Clowns al lang geleden door IT).
Walvissen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Inmiddels al verziekt mede door Singles: clowns, walvissen en aubergines
MissB en ik doen dr gewoon een Bit in zaterdagquote:
quote:
Iedereen heeft een breekpunt.quote:
Ik ga je wel even pmenquote:
Ik dacht dat die voor minipuber wasquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MissB en ik doen dr gewoon een Bit in zaterdag
Hij was eerst voor jou, maar ze vond em beter voor minipuberquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die voor minipuber was
You tricked me
Het is nog geen zaterdagquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
You tricked me
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
You tricked me
en waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat gaat er zaterdag allemaal voor iets spannends gebeuren?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag al dat je m ws niet terug krijgt van me
Dat gebeurt wel meer mensenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en waarom ben ik niet uitgenodigd?
Het is iets spannends lieverdquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en waarom ben ik niet uitgenodigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |