Ik kom voor de première.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:14 schreef littledrummergirl het volgende:
hij is dan toch al proefgereden?
Oh okequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
2,50 ofzo. En deze week dus 2e halve prijs
ik zal de loper uitrollenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
2,50 ofzo. En deze week dus 2e halve prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Uiteraard, en jij in galajurk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zal de loper uitrollenkom je wel in smoking dan
?
Miss Sportyquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:18 schreef Yuki het volgende:
Samzz, die nachtblauwe die jij nu hebt... Welk merk is dat?
Tof! Zou je nummers/namen van de kleuren willen geven?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Miss Sporty
Ik heb daar ook meteen een hele donkerpaarse, een knalroze en een bloedrode van gehaaldEn dat voor maar vier! euro
Ik ga ze voor je pakken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof! Zou je nummers/namen van de kleuren willen geven?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ze voor je pakken.
151 bloedrood
302 Knalroze
314 nachtblauw
313 donkerpaars
Die nummertjes staan op de dopjes.
ja of de rest van de dagquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
@ CL als dat nu eens in het weekend was die actie
en dat allemaal op de campingquote:
Hey babequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stimmt.
En zoveel kleurtjes
Volgens mij heb ik die 2de van rechts bovenste rij 2 weken terug gekocht in PurmerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Graag gedaanquote:
Ja beetje dubbel nu.quote:
Geel is moeilijk ja. En het moet wel echt GOED geel zijn, anders ziet het er vies uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan
Er was ook een knalgele en een grijze. Beide vond ik tof, maar geen idee waar ik dat nu bij kan combinerenJa, grijs wel, maar geel?
LL-voorpret kan niet vroeg genoeg beginnen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
en dat allemaal op de camping
Hoelang is de actie geldig?quote:
ik ben nog ll maagdjequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
LL-voorpret kan niet vroeg genoeg beginnen!
LL maagd en je weet niet wat een andreaskruis isquote:
Daarom heb ik hem ook laten staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geel is moeilijk ja. En het moet wel echt GOED geel zijn, anders ziet het er vies uit
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LL maagd en je weet niet wat een andreaskruis is![]()
Things can only get better
Google is je vriendquote:
Wijze rival woorden, die zijn zeldzaam! (dan hoeven anderen die grap niet meer te makenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja beetje dubbel nu.
Zal je er ff over pmen. Kan wel wat wijze Rival woorden gebruiken
*zin heeft*quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan te bedenken dat ik al heel vaak van die zeldzaamheid heb mogen genietenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef rival het volgende:
[..]
Wijze rival woorden, die zijn zeldzaam! (dan hoeven anderen die grap niet meer te maken)
ik ben eigenlijk heel naief en onschuldigquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik ookquote:
Met één van de twee kan ik je helpen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben eigenlijk heel naief en onschuldig
En terecht. Na een stuk of acht, negen LL durf ik wel te beweren dat het leuk gaat worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ookging helemaal uit mn dak toen het gelukt was om die kaarten te bestellen
*kuch*kuch*quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
Nog Singles die last hebben van de fik in Moerdijk?
Die kruizen bij spoorwegenovergangquote:
Kut daar heb ik dus niets aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hebbes, 31 januari.
http://ns.nl/cs/Satellite(...)s+voor+vaste+klanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |