ik zei "nee, thuis niet "quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zei je? "Ja, maar dat is op mijn verzoek."
Ja inderdaad. Heerlijk tochquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Die tweedequote:
je zag echt duidelijk dat het gewoon niks ergs was ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best erg dat ie begint te lachen
Wacht, ik ga even stemmen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nu 2x nr2 en 2x nr3
Nog meer stemmen?
de 1equote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nu 2x nr2 en 3x nr3
Nog meer stemmen?
ik zeg nog steeds dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
De derde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef Yuki het volgende:
Ik heb nu 2x nr2 en 3x nr3
Nog meer stemmen?
Absoluut!quote:
Sorry Joe, 1 valt afquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik zeg nog steeds deze
En die ga ik zaterdag ook kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik stem voor twee of drie. En momenteel iets meer voor drie want ik ben in een paars stemmingquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan niet. Mijn nagels hebben lak nodig.
nog anderhalf jaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut!
@LDG: Wanneer ben je klaar met je studie?
Mmmm... Eerdaags maar es een weekendje proefwonen dan?quote:
Voor 1,55 per stuk weet je allesquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem voor twee of drie. En momenteel iets meer voor drie want ik ben in een paars stemming
Die twee kleurtjes wil ik trouwens ook! Mooi
das echt altijd zon klusje wat ik altijd vergeetquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet mijn nagels nog knippen, ben nu net zo;n heks zo lang zijn ze.
Pas erop he. Dadelijk heb je RZ voor je deur staan omdat ie dr wil komen reddenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Eerdaags maar es een weekendje proefwonen dan?
begin maar vast aan dat tuinhuis danquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het honde(n?)hok?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
mijn mening wordt niet gewaardeerdquote:
Weet ik alles?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas erop he. Dadelijk heb je RZ voor je deur staan omdat ie dr wil komen redden
Jawel. Maar democratie, jwtzquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn mening wordt niet gewaardeerd
Kom maar van 't zomer. Mag je in een tentje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
begin maar vast aan dat tuinhuis dan
het ziet er nu best goor uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das echt altijd zon klusje wat ik altijd vergeet
Ik vond Rimmel altijd een fijn nagellakjes merk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik alles?Ik teken!
Nee, gekheid. Even uitzoeken waar ze verkocht worden in DL.
Laat maar komen. Kan 'ie meteen zien hoe je een vrouw echt moet behandelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
proestquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kom ik mn ll tentje wel uitproberen in je tuinquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar van 't zomer. Mag je in een tentje.
Gezellie, kom ik 'm tijdens LL weer bij jou uitproberen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
kom ik mn ll tentje wel uitproberen in je tuin
Ik heb een gifgroene van Rimmelquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond Rimmel altijd een fijn nagellakjes merk.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezellie, kom ik 'm tijdens LL weer bij jou uitproberen.
Ik ga zaterdag even lakjes shoppenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
Dames, echt die van Catrice halen, veel kleuren, fijne lak en cheap ass!
Wat kosten die potjes dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
Dames, echt die van Catrice halen, veel kleuren, fijne lak en cheap ass!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |