God I hope so!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het volgende aanbod wordt vast toffer en ben je blij dat je niet hebt gesettled voor de eerste de beste
No worries, ik wist dat jij dat niet zou doen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En op de goedgelovigheid van anderen niet te vergeten.
Heb ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelakte vingernagels zijn vaak voldoende.
Daar lijkt deze toch het meeste opquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God I hope so!!!!
Dit was in Den Haag en ik wil echt heel graag naar het westen terug maar mn zoon wil dus echt niet.
En het lijkt erop dat ik nu eindelijk hulp van instanties hier in Emmen ga krijgen dus dan wacht ik liever dit af.
Maar ik voel me nu heel ondankbaar en ook gewoon alsof ik helemaal geen haast heb met een woning vinden anders had ik wel op die gereageerd. Maar het is nogal niet wat om te verhuizen naar de andere kant van het land. Heb het al 3 keer gedaan maar elke keer kon ik al mensen in die plaats. En en en e
Fuck it nu weet ik het ff niet meer.
Is er ook een half cheer smiley?
Wat?quote:
je moet niet iets aannemen waar je je niet helemaal tof bij voeltquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God I hope so!!!!
Dit was in Den Haag en ik wil echt heel graag naar het westen terug maar mn zoon wil dus echt niet.
En het lijkt erop dat ik nu eindelijk hulp van instanties hier in Emmen ga krijgen dus dan wacht ik liever dit af.
Maar ik voel me nu heel ondankbaar en ook gewoon alsof ik helemaal geen haast heb met een woning vinden anders had ik wel op die gereageerd. Maar het is nogal niet wat om te verhuizen naar de andere kant van het land. Heb het al 3 keer gedaan maar elke keer kon ik al mensen in die plaats. En en en e
Den Haag is goed!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God I hope so!!!!
Het beste voor je zoon willen is niet ondankbaarquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God I hope so!!!!
Jij hebt wel meer dingen...quote:
Alleen als ik ze ter discussie mag stellen.quote:
Huis ten Bosch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik afgestudeerd ben wil ik ook graag in den haag gaan wonen
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik afgestudeerd ben wil ik ook graag in den haag gaan wonen
Ik heb inderdaad geen kinderenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt wel meer dingen...
Maar niet zoveel als mijn eigen hippiemeisje.![]()
Ja maar dan mag ik van mezelf ook niet bitchen over dat het hier kut is en ik snel iets voor mezelf wil hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar lijkt deze toch het meeste op
En ik vind je niet ondankbaar als je iets afslaat omdat het niet wenselijk is voor je zoon!
HK heeft het goed in Emmen. Hij is populair, hij praat Nederlands (geen turks of marokkaans dus) hij hoeft hier nog maar een half jaartje naar school en dan brugklas, hij wil R. echt wel in zn leven houden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Den Haag is goed!
Maar volg je hart en dat wil minipuber ook. Dus denk er goed over na!
bij air in zn tuinhuisjequote:
Dat mag je van mij. Maar dat betekent niet dat ik er wat mee ga doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als ik ze ter discussie mag stellen.
Ik heb al jaren niet meer het gevoel dat ik weet wat het beste is voor mn zoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het beste voor je zoon willen is niet ondankbaar
Nog niet, maar voor jou bouw ik er eigenhandig eentje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
bij air in zn tuinhuisje
( heb je een tuinhuisje air?)
quote:
Dan heb ik de goede keuze gemaaktquote:
Ja in de schilderswijkquote:
Smooth Air, smooth.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
Nog niet, maar voor jou bouw ik er eigenhandig eentje.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet, maar voor jou bouw ik er eigenhandig eentje.
Je zegt zelf dat hij graag in Emmen wil blijvenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer het gevoel dat ik weet wat het beste is voor mn zoon
Dat je weg wil bij R. betekent niet dat je alles maar aan moet nemen. Afweging maken tussen wat jij wil en wat goed is voor HK is JUIST een goede moeder zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik van mezelf ook niet bitchen over dat het hier kut is en ik snel iets voor mezelf wil hebben
[..]
HK heeft het goed in Emmen. Hij is populair, hij praat Nederlands (geen turks of marokkaans dus) hij hoeft hier nog maar een half jaartje naar school en dan brugklas, hij wil R. echt wel in zn leven houden.
Ik kan voor het kind gewoon beter hier blijven.
Engelquote:
Dat was exact wat ik dacht toen ik jouw post las.quote:
Maak je aantekeningen?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat hij graag in Emmen wil blijvenJij hebt dat voor hem over, super toch?
Kunnen jullie me hieraan blijven herinneren de komende maanden. Tot ik een huisje heb in Emmen zeg maar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat je weg wil bij R. betekent niet dat je alles maar aan moet nemen. Afweging maken tussen wat jij wil en wat goed is voor HK is JUIST een goede moeder zijn
Will doquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie me hieraan blijven herinneren de komende maanden. Tot ik een huisje heb in Emmen zeg maar.
Surequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie me hieraan blijven herinneren de komende maanden. Tot ik een huisje heb in Emmen zeg maar.
Waarom wil je in Den Haag wonen eigenlijk?quote:
Snap ik, dubbel gevoel he.. Komt goedquote:
de stad is mooi qua gebouwen enzo, lekker internationaal en natuurlijk de zeequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom wil je in Den Haag wonen eigenlijk?
Ja dat dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snap ik, dubbel gevoel he.. Komt goed
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
de stad is mooi qua gebouwen enzo, lekker internationaal en natuurlijk de zee
Ik houd van de zeequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zee.Die heb ik op vijf minuten afstand met de fiets. Heerlijk.
als het stormt, lekker tegen de wind in ploegenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zee.Die heb ik op vijf minuten afstand met de fiets. Heerlijk.
ow en trwsquote:
Yup, of 's nachts een wandeling door de duinen als het heeft gesneeuwd en dan allemaal konijnen en vossen zien rondlopen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
als het stormt, lekker tegen de wind in ploegenen thuiskomen met het zand tot in je oren
Ik wilde van het weekend nog naar het strandquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als het stormt, lekker tegen de wind in ploegenen thuiskomen met het zand tot in je oren
Doet ie elke keer. Snap de humor er niet vanquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet ie elke keer. Snap de humor er niet van
Die is er ook niet, dat is gewoon zeiksnorretje spelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet ie elke keer. Snap de humor er niet van
ik ga zaterdagquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde van het weekend nog naar het strand
Niets meer in de OP te zien.quote:
Hmmm, probeert Air nou weer een meisje in het hondenhok op te sluiten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ow en trwsik kom in je tuinhuisje wonen
Goh, dat klinkt totaal niet als Krea.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
Die is er ook niet, dat is gewoon zeiksnorretje spelen.
zijn die er jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, of 's nachts een wandeling door de duinen als het heeft gesneeuwd en dan allemaal konijnen en vossen zien rondlopen.
Als je maar niks vertelt over dat Andreaskruis waar ze aan vast wordt gespijkerd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Hmmm, probeert Air nou weer een meisje in het hondenhok op te sluiten?
ik heb de littekens van de kettingen nog in m'n polsen staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets meer in de OP te zien.
[..]
Hmmm, probeert Air nou weer een meisje in het hondenhok op te sluiten?
Nou vooruit, dat hou ik wel voor me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar niks vertelt over dat Andreaskruis waar ze aan vast wordt gespijkerd.
dunno preciesquote:
Daaromquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, dat klinkt totaal niet als Krea.
Yup, in de zomer scheuren ze je vuilniszakken open als je ze de avond van te voren al buiten zet.quote:
strand is meestal langs de kust jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno preciesergens langs de kust, maar niet n grote plaats ofzo
* littledrummergirl googlet andreaskruisquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je maar niks vertelt over dat Andreaskruis waar ze aan vast wordt gespijkerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze op posterformaat besteld
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb de littekens van de kettingen nog in m'n polsen staan
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze op posterformaat besteld
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik vind het altijd zo raar om foto's van mezelf aan de muur te hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze op posterformaat besteld
Tap tap tap
VerstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze op posterformaat besteld
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
strand is meestal langs de kust ja
Hoe'st met de bijtafdrukken in je billen? Kun je al weer zitten zonder kussentje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
ik heb de littekens van de kettingen nog in m'n polsen staan
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze op posterformaat besteldI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ja, alleen de afdrukken op m'n boobs jeuken nogal.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe'st met de bijtafdrukken in je billen? Kun je al weer zitten zonder kussentje?
ik heb mn halve muur volquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo raar om foto's van mezelf aan de muur te hangen
Deze is echt supermooi!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze op posterformaat besteld
Maar daar ga je niet voor de lol naartoe.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Behalve in Rotterdam. Daar hebben ze een strand aan de Maas.
Ja, sorry... Op tieten ga ik altijd helemaal los.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef CherryLips het volgende:
Ja, alleen de afdrukken op m'n boobs jeuken nogal.
Mooie foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze op posterformaat besteld![]()
Hoek van Holland is ook gemeente Rotterdamquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Behalve in Rotterdam. Daar hebben ze een strand aan de Maas.
Ik weet niet wat je had gegeten hoor, het slaat helemaal groen uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, sorry... Op tieten ga ik altijd helemaal los.
Blij dat ik geen tieten hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, sorry... Op tieten ga ik altijd helemaal los.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl googlet andreaskruis
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, alleen de afdrukken op m'n boobs jeuken nogal.
Best erg dat ie begint te lachenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik had n keer iets te ruige seks gehad enzo, en had hele handafdrukken op mn tieten staan
. Ik had een dag daarna n doktersafspraak om n moedervlekje weg te laten halen en die zat bij mn oksel, dus ik mn shirt uit bij de huisarts. En die man begint me een partij te lachen " ja het spijt me heel erg hahaha maar ik moet je nu vragen of je thuis wordt mishandeld
"
Wat zei je? "Ja, maar dat is op mijn verzoek.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
ik had n keer iets te ruige seks gehad enzo, en had hele handafdrukken op mn tieten staan
. Ik had een dag daarna n doktersafspraak om n moedervlekje weg te laten halen en die zat bij mn oksel, dus ik mn shirt uit bij de huisarts. En die man begint me een partij te lachen " ja het spijt me heel erg hahaha maar ik moet je nu vragen of je thuis wordt mishandeld
"
Ja hequote:
Ik ook. Maar hier staat Rio zo mooi opquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo raar om foto's van mezelf aan de muur te hangen
Roodquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef Yuki het volgende:
Nu weet ik nog niet welke kleur ik mijn nagels zal doen
Vorig jaar tijdens een meet kreeg ik van een FOK!ker een klap op mn kont. 5 dagen later had ik nog een blauwe handafdruk op mn rechterbil staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik had n keer iets te ruige seks gehad enzo, en had hele handafdrukken op mn tieten staan
"
Zo onschuldig, zo kneedbaar.quote:
Je zal wel mishandeld wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |