Over de rest niet dus? Mooi, zijn we het eens.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen gaan maken als je het niet erg vond als je vrienden/vriendin/jezelf doodgingen
Oh ja johquote:
knalrozequote:Op woensdag 5 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
Welke kleur zal ik op mijn nagels doen vanavond?
Rotterdamquote:
platinablond.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
Ik heb Lost in Mud opquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
Zolang het in die hoek blijft vind ik het goed.quote:
Hee, wat vond je van mn filmpjes?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang het in die hoek blijft vind ik het goed.
Relaxtquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, wat vond je van mn filmpjes?
Zo noemen vooral bontkraagjes Rotterdam al een jaar of 10 geloof ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop echt achter met die straattaal.
Vet! Wist niet dat jij ook van die feestjes was... Wat wordt je volgende?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Relaxt
Zelf het laatst bij q-base wat gefilmd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Oja, ik doe niet aan bontkraagjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo noemen vooral bontkraagjes Rotterdam al een jaar of 10 geloof ik![]()
Vind het verschrikkelijk. Net als Damsko en Purra (Amsterdam en Purmerend)
Ik ook niet. Mn zusjes welquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, ik doe niet aan bontkraagjes
MdMmen krijgt die eer niet?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo noemen vooral bontkraagjes Rotterdam al een jaar of 10 geloof ik![]()
Vind het verschrikkelijk. Net als Damsko en Purra (Amsterdam en Purmerend)
Nog niets geplanned. Probleem is dat de mensen met wie ik evt ga zelf ook weinig tijd hebben en ik niet altijd spreek. Q-base 2011 staat wel vast.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet! Wist niet dat jij ook van die feestjes was... Wat wordt je volgende?
Que?quote:
- EN een baanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, ik doe niet aan bontkraagjes
Energy 2011 wordt een vette.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog niets geplanned. Probleem is dat de mensen met wie ik evt ga zelf ook weinig tijd hebben en ik niet altijd spreek. Q-base 2011 staat wel vast.
gifgroen natuurlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
Dan komt die groene uit m'n spoiler het meest in de buurtquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gifgroen natuurlijkmooi thematisch enzo
Ja, alleen is het iets ingewikkelder dan dat. Hoe het precies werkt weet ik ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik snap dat niet, ze weten toch wat er verbrand en hoe schadelijk dat is? Wat doen ze dan vaag met het geven van indicaties en voorspellingen
Is meer trance/electro, toch?quote:
Electro!quote:
In Duitsland. Heb ik van de moeder van mijn schoonzusje gekregenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
Oh, wat is P2 trouwens? Waar kan je dat kopen?
Yep. Hou ik ook van. Tiesto is geniaal en Sander van Doorn wil ik live wel es horen. Ook supergoed. En de anderen ook.quote:
Waar in Duitsland? Bij de K&K of zo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
In Duitsland. Heb ik van de moeder van mijn schoonzusje gekregen
Geen ideequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar in Duitsland? Bij de K&K of zo?
Want die zit hier tien minuten vandaan
Ja ik heb ze dus ook he. Maar gewoon in Nederland gekocht, ik geloof bij de Kruidvat, maar hier hebben ze het niet meer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
Oh, wat is P2 trouwens? Waar kan je dat kopen?
Bij Kruidvat hebben ze het idd niet meer. Wel Catricequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb ze dus ook he. Maar gewoon in Nederland gekocht, ik geloof bij de Kruidvat, maar hier hebben ze het niet meer.
Oh oke. Ik vraag J. wel eerst even. Die zal dat vast weten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee
Ik zou zeggen, probeer het!
Make-upquote:
Ken te weinig mensen die van trance/electro houden anders zou ik zeker gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yep. Hou ik ook van. Tiesto is geniaal en Sander van Doorn wil ik live wel es horen. Ook supergoed. En de anderen ook.
Kerstcadeau voor knuffelmeisje.
Ja daar is mijn lost in mud ook vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij Kruidvat hebben ze het idd niet meer. Wel CatriceDie is ook goedkoop en leuk
Oh okequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb ze dus ook he. Maar gewoon in Nederland gekocht, ik geloof bij de Kruidvat, maar hier hebben ze het niet meer.
Die eerste had ik zonet nog op, dus ik wil iets andersquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vraag J. wel eerst even. Die zal dat vast weten.
Ik vind die eerste die je postte tofEn de MissSporty lakjes zijn in de aanbieding bij Etos, 2 voor 1 de prijs van een
Ik ga binnenkort de Kruidvat plunderenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar is mijn lost in mud ook van
Ja, met meer is wel leuker, maar op zo'n feest kan je alleen keiveel (toffe!) mensen leren kennenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Ken te weinig mensen die van trance/electro houden anders zou ik zeker gaan.
Tiesto ben ik minder van, oude nummers waren goed maar produceerd weinig goeds meer laatste tijd. Sander van Doorn is meestal goed live.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Ken te weinig mensen die van trance/electro houden anders zou ik zeker gaan.
Tiesto ben ik minder van, oude nummers waren goed maar produceerd weinig goeds meer laatste tijd. Sander van Doorn is goed live.
Zeg, wat is het thema van je party? En is verkleed/geschminkt e.d gaan noodzakelijk of kan ik gewoon m'n jurk aan trekken en ben ik klaar?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb nog goeie blacklight schmink nodig, hebben jullie tips?
Nu 2e halve prijs.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort de Kruidvat plunderen
Je wil de verfijnde kunst van het opmaken van de dames toch niet vergelijken met schminken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb nog goeie blacklight schmink nodig, hebben jullie tips?
Afwisseling in muziek is relaxt.quote:
Goed schminken is nog meer een kunstquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wil de verfijnde kunst van het opmaken van de dames toch niet vergelijken met schminken?
Ik kwak er gewoon altijd wat rouge op, oogschaduwtje en mascara en klaar is CLaraquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wil de verfijnde kunst van het opmaken van de dames toch niet vergelijken met schminken?
Ik heb nog steeds geen uitnodigingquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wat is het thema van je party? En is verkleed/geschminkt e.d gaan noodzakelijk of kan ik gewoon m'n jurk aan trekken en ben ik klaar?
De dames op hakken, de mannen goed verzorgd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wat is het thema van je party? En is verkleed/geschminkt e.d gaan noodzakelijk of kan ik gewoon m'n jurk aan trekken en ben ik klaar?
Heb je gemaild lieverd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen uitnodiging
True, maar niet met trancequote:
Wat dacht jij dan dat ik bedoelde?quote:
Klopt. Ben 150+ keer in mijn leven geschminkt geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed schminken is nog meer een kunst
Ieder zijn eigen mening, ben meer van minimal, dubstep, electro en drum and bassquote:
quote:
Ja, maar ga niet in mijn eentje. Zal eens rond vragen of er mensen mee willen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, met meer is wel leuker, maar op zo'n feest kan je alleen keiveel (toffe!) mensen leren kennen
Tiesto op Innercity 2002!!
Ik luister meestal minimal en als ik in een bepaalde mood ben wat anders.quote:
quote:
Ik dacht eraan toen je het over schminken had. En ik draag altijd hakken, dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dames op hakken, de mannen goed verzorgd.
Niks geschminkt of verkleed nodig, maar mag altijd natuurlijk...
Verder gewoon komen en genieten.
Top, dan meeten we wel, gaan meer FOK!kers altijd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, maar ga niet in mijn eentje. Zal eens rond vragen of er mensen mee willen.
Met alle graagte, mevrouw.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht eraan toen je het over schminken had. En ik draag altijd hakken, dus dat is geen probleem.
Maar, ik kan m'n jurk dus wel aan doen
Net wel, mutsje.quote:
Goed idee, zal het wel laten weten als ik wat weet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top, dan meeten we wel, gaan meer FOK!kers altijd.
Ja, niet dat ik straks als enige helemaal opgedirkt in jurk sta en de rest in spijkerbroek en t-shirtquote:
Je zal niet opvallen tussen de andere gekken...quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik straks als enige helemaal opgedirkt in jurk sta en de rest in spijkerbroek en t-shirt
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je zal niet opvallen tussen de andere gekken...
Die heb ik niet, wel een ideale salsajurkquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef El_Matador het volgende:
Een hippiejurkje zou het wel helemaal afmaken!
Gaan we samen in jurkquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik straks als enige helemaal opgedirkt in jurk sta en de rest in spijkerbroek en t-shirt
Gewone meet was de 22e toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Het staat niet meer in de OP maar wanneer is dat feestje van EM ook alweer? 22 januari?
Je weet het dus ook nietquote:
29e.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Het staat niet meer in de OP maar wanneer is dat feestje van EM ook alweer? 22 januari?
Ahaquote:
Top!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]!
[..]
Die heb ik niet, wel een ideale salsajurk
krijg n warm gevoel van binnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef CherryLips het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
Het lijkt een beetje op zo'n openhaard-dvd.
een echt winters gevoelquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
krijg n warm gevoel van binnen
zullen we onze koude handjes gaan warmenquote:
brandweermannenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
blij dat mn verwarming het nu weer doetanders was ik erheen gegaan om warm te worden
denk dat mn paps er wel is thoughgrote stoere brandweermannenpapa
Brandweermannenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
blij dat mn verwarming het nu weer doetanders was ik erheen gegaan om warm te worden
denk dat mn paps er wel is thoughgrote stoere brandweermannenpapa
Dat zei E. net ook over msnquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:20 schreef Nouk84 het volgende:
Sms van een vriend van me: De crematie van Coen Moulijn zou toch pas zaterdag zijn?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:20 schreef Nouk84 het volgende:
Sms van een vriend van me: De crematie van Coen Moulijn zou toch pas zaterdag zijn?
+1quote:
vroeger toen ik klein was, en ik had n kinderfeestje, mocht ik altijd met mn paps de kinderen naar huis brengen met de brandweerwagenquote:
Marshmallow erbij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:12 schreef CherryLips het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/a/(...)0c-b516-cfbab18902aa
Het lijkt een beetje op zo'n openhaard-dvd.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:20 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen die denken op die manier grappig te zijn mogen ze van mij recht in die vuurzee gooien.quote:
Ik moest stiekem wel even gniffelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die denken op die manier grappig te zijn mogen ze van mij recht in die vuurzee gooien.
quote:
Wat ben je mysterieus met voornamenquote:
Mja, ik weet niet of men het kan waarderen dat ik namen overal maar zo neerzetquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat ben je mysterieus met voornamen
Daar meen je toch geen klap van, dus laat die sorry gewoon lekker achterwege.quote:
Je nooit verontschuldigen voor je eigen gevoelens!quote:
Ik ook. Ik dacht eerst: Hoe moet ik dat nou weten? En wilde dat ook terugsturenquote:
Nee, klopt. Zo'n nare grap vond ik het nu ook weer niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar meen je toch geen klap van, dus laat die sorry gewoon lekker achterwege.
Je kan ook zn username gebruiken toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of men het kan waarderen dat ik namen overal maar zo neerzet
Ja, dat kan ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kan ook zn username gebruiken toch?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik dacht eerst: Hoe moet ik dat nou weten? En wilde dat ook terugsturen
Jofuneukeufuenkukkenueneuken?quote:
Te commercieel, sorryquote:
Zeg schat, hoe groot acht jij de kans dat dat ooit gebeurd?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg schat, hoe groot acht jij de kans dat dat ooit gebeurd?
Ik vind het ook niet naar. Ik wil mensen met zo'n gevoel voor humor gewoon een volgende afgang besparen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
Nee, klopt. Zo'n nare grap vond ik het nu ook weer niet, eigenlijk.
Ik ben ruimdenkend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg schat, hoe groot acht jij de kans dat dat ooit gebeurd?
Dat zijn de beste.quote:
Da's wel lief van jequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet naar. Ik wil mensen met zo'n gevoel voor humor gewoon een volgende afgang besparen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu voel ik me ondankbaar![]()
Maar heb wel hoop![]()
Bluh
Ik wil mn happy gevoel terug, NU!
Grenzen zijn er om te verleggen.quote:
Lief doen is helemaal mijn ding!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu voel ik me ondankbaar![]()
Maar heb wel hoop![]()
Bluh
Ik wil mn happy gevoel terug, NU!
Heerlijk. De DVD van Qlimaxquote:
Ik heb net soort van min of meer een woning afgeslagenquote:
Ik kies voor optie één!quote:
TR is aangemaakt.quote:
het volgende aanbod wordt vast toffer en ben je blij dat je niet hebt gesettled voor de eerste de bestequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net soort van min of meer een woning afgeslagen
Geen AIDShoeren, oma's, kinderen of Crocsdraagsters voor mij.quote:
Ik moet me toch ook wel iets aangetrokken voelen tot de persoon in kwestiequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen AIDShoeren, oma's, kinderen of Crocsdraagsters voor mij.
Verder is alles bespreekbaar.
Dvd's liggen hier ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk. De DVD van Qlimax
Nu ik het volgende nummer hoor, voel ik de X gewoon terugkomen en zie mezelf heerlijk springen in de GelreDome.![]()
![]()
Niks wat met een blinddoek niet is op te lossen. Mits geen rare lijfluchtjes enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik moet me toch ook wel iets aangetrokken voelen tot de persoon in kwestie
Altijd lekker dat je in tijden van angst en verwarring toch nog gewoon op die goeie ouwe NSB kan bouwen!quote:
Toe nouquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een blinddoek niet is op te lossen. Mits geen rare lijfluchtjes enzo.
En op de goedgelovigheid van anderen niet te vergeten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
Altijd lekker dat je in tijden van angst en verwarring toch nog gewoon op die goeie ouwe NSB kan bouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |